• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    19.02.19 | Krása, Kosmetika
     Profesionální vizážisté znají spoustu
    Dnes žijeme ve světě plném informačních technologií a
    Statistiky uvádějí, že různou formou problematické a
    Pečlivě upravované obočí by mělo být základem
      Injekce s botulotoxinem se stala běžnou součástí

    6 zásad pro vytvarování dokonalých břišáků

    07.02.19 | Část: Krása, Péče o tělo

     

    Většina lidí, kteří začnou posilovat, se nejdříve zaměří na břicho. Jenže nestačí jen vědět, jaké svaly posilovat a jaké cviky provádět. Je důležité vědět i pár dalších věcí, aby cvičení bylo opravdu efektivní a nedřeli jste se nadarmo.

    Břicho představuje zpravidla nejproblematičtější oblast těla, a to jak pro ženy, tak pro muže. Pánové mají navíc tu smůlu, že jsou geneticky předurčeni k přednostnímu ukládání tuku v oblasti pasu, což je nejen neestetické, ale také ohrožující z hlediska zdraví. Na velkém obvodu pasu se podílí tuk podkožní (ten je relativně neškodný), a také tuk viscerální – útrobní. Ten se usazuje v okolí vnitřních orgánů, které pak nemohou správně fungovat, a proto dochází k různým zdravotním potížím od steatózy (ztučnění) jater až po poruchy endokrinní soustavy.

    Co se týče svalů břicha, ty zůstanou skryty, pokud se tuku nezbavíte. Jinak to zkrátka nejde. Můžete posilovat přímé i šikmé břišní svaly, ale když na nich bude spočívat vrstva tukové izolace, nikdy se pod kůží rýsovat nezačnou.

    Procvičovat břicho není důležité jen pro vypracování pověstného pekáče buchet, ale především pro poskytnutí opory páteři i pro podporu funkce útrobních orgánů.
    Zde je několik tipů pro efektivní posilování břicha:
    1. Cvičte obden

    Pro svaly břicha platí úplně stejná pravidla jako pro jakékoli jiné svaly. Trénujte tuto část těla maximálně každý druhý den (nebo klidně i méně často), aby stihla dostatečně zregenerovat. Přetížené svaly sílit nebudou.
    2. Posilujte všechny skupiny břišních svalů

    Břicho je tvořené mnoha svalovými skupinami a za pozornost stojí každá z nich. Začněte svou slabinou (často to bývají šikmé břišní svaly nebo spodní část přímého svalu) a pokračujte systematicky dál. Nezapomeňte ani na svaly uložené hluboko v břiše (které dobře procvičíte výdržemi nebo balančním cvičením) i svaly pánevního dna.
    3. Trénujte s prázdným žaludkem

    Zkuste cvičit hned ráno nebo na konci tréninku, kdy nemáte příliš plný žaludek. Cvičení nalačno vám pomůže svaly lépe procítit. Jestliže je oblast pasu vaší prioritou, silový trénink jejím zdokonalováním klidně začněte.
    4. Správně dýchejte

    Abyste mohli procítit a prokrvit každou posilovanou partii břicha, musíte správně dýchat. I zde platí pravidlo, které říká, že s námahou přichází výdech, s povolením pak nádech. V krajní poloze cviku pak chvilku se zadrženým dechem vydržte a na práci svalu se soustřeďte. Při výdržích (třeba ve vzporu) se snažte dýchat pravidelně a klidně.

    5. Měňte zátěž

    Nenuďte se jen obyčejnými zkracovačkami nebo sedy–lehy, ale zkoušejte různé možnost procvičení středu těla. Nebojte se výdrží ani balančních cviků, které zapojí svaly, jež při klasickém posilování zahálejí. Měňte také intenzitu cvičení (zvyšujte ji), aby si břicho nezvyklo na stereotyp, ale bylo nucené na trénink reagovat a sílit.
    6. Upravte jídelníček

    Břišáky si vyrobíte především v kuchyni – to znamená, že s nesprávným jídelníčkem bude vaše snaha marná. Pokud to s tréninkem břicha myslíte vážně, vyvarujte se nadměrného příjmu soli, polotovarů, ale také tuku a cukru.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Cvičíte, snažíte se držet různé diety a pořád máte pocit, že v oblasti bříška to není
    Nejspíše jste už o nich slyšela. Co přesně si ale pod nimi představit? Díky těmto cvikům dochází k
    Ploché břicho je snem každé ženy. Bohužel, pouhou dietou se k němu nedá dopracovat. Cvičení, cvičení a zase jenom
     Ach jo, to břicho. Tak snadno roste a tak těžko se cvičí. Totiž, aby bylo cvičení na břicho efektivní, je
     Tuk se velmi často může ukládat v některých oblastech více než v jiných. A nejčastěji se jedná právě
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Sex ženám proti stresu nepomáhá
    Sex ženám proti stresu nepomáhá
    19.02.19 | Láska, Intimita
    Zatímco muži hledají úlevu a relaxaci od denních problémů a stresu často právě v
    Pozor na žárlivé scény
    Pozor na žárlivé scény
    19.02.19 | Láska, Rodinná
     K lásce a partnerskému vztahu patří nepochybně i žárlivost, tedy alespoň ta zdravá
    Bez sexu vztahy nefungují
    Bez sexu vztahy nefungují
    19.02.19 | Láska, Intimita
     Jsou opravdu muži v sexu náročnější a aktivnější?  

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády