• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    O hormonální antikoncepci a jejím vlivu na pleť se
    16.04.19 | Krása
    V moderním světě asi není ženy, která by si netrhala
    Ruce jsou nejen jednou z prvních věcí, na které se
    Ženy svá prsa řeší už od dospívání.
    Holení žiletkou může být energeticky i časově

    5 signálů, že to přeháníte se cvičením

    09.01.19 | Část: Krása, Péče o tělo

    Není žádným tajemstvím, že cvičit bychom prostě měli. Ale nezapomínejte, že všeho moc škodí a nic se nemá přehánět. Jedna z nejdůležitějších součástí fyzické aktivity je vydatný odpočinek. Pokud tělo příliš zatěžujete, nemá čas se zregenerovat a cvičení tak spíše škodí, než aby pomáhalo.

    Tvrdá dřina je vlastně zbytečná.

    Pozor by si měli dávat hlavně začátečníci. Ti mají často tendenci cvičit téměř až do padnutí. Přitom třicet minut mírného cvičení třeba obden zezačátku naprosto stačí. Postupně pak můžete přidávat dny. Jako cíl si stanovte třeba pět dní v týdnu. Pokud ale cvičíte hodně intenzivně, nedoporučuje se více než třikrát týdně.

    Podle těchto příznaků poznáte, že už to se cvičením opravdu přeháníte:

    1. Po cvičení byste se měla cítit nabitá energií. Jestliže jste naopak vyčerpaná, je to jasné znamení toho, že fyzická zátěž byla neúměrná a že si vaše svaly potřebují odpočinout.

    2. Býváte často nemocná, sebemenší nachlazení vás skolí na několik dní, zranění musíte léčit nepřiměřeně dlouho. Znamená to, že váš imunitní systém nefunguje, jak by měl. Váš organismus je z přemíry sportu unavený, slabý a vyčerpaný.

    3. Vytočí vás každá maličkost, jste podrážděná a nervózní? Zatímco sportování v rozumné míře vám zajistí pravidelnou dávku endorfinů, hormonů "dobré nálady", extrémní fyzická zátěž může naopak vést k nahromadění stresu, což pak mj. snižuje schopnost vaší tolerance.

    4. Snažíte se cvičit nejen každý den, ale dokonce i vícekrát denně. Pokud nejste profesionální sportovec a neladíte formu na olympiádu, je to nesmysl! Váš život se přece nemůže smrsknout jen na plánování tréninků.

    5. Nemůžete spát. Cítíte se unavená, přesto se večer převalujete v posteli, nemůžete usnout nebo se v noci budíte? Pravděpodobně za to může vyšší hladina kortizolu, který se ve větší míře vyplavuje v návaznosti na přehnanou fyzickou zátěž.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Zdraví
    Kouření a obezita jsou dva problémy, které dnes řeší velká část populace. Oba jsou v podstatě
    Máte problémy s usínáním? V noci se budíte a ráno vstáváte unavená?
    Dieta, strava ... Kolem jedné diety! Samozřejmě, že výsledek stojí za to: vzdálený maják nám troubit
    Ještě slim lidé mají svá tajemství
    Sekce: Krása
    V posledních letech, plastická chirurgie zažívá neuvěřitelné růst, to je nejen u nás, ale na celém
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Máte deprese? Milujte se – ale bez kondomu
    Máte deprese? Milujte se – ale bez kondomu
    18.04.19 | Láska, Intimita
     Jistě jste užněkolikrát slyššli nebo četli, že milování působí na tělo
    Jak svést svého muže
    Jak svést svého muže
    18.04.19 | Láska, Intimita
     Začíná to nádherně, pokračuje krásně a pak přijde stereotyp. Znáte to? V
    6 věcí, které na ženách nesnášíme
    6 věcí, které na ženách nesnášíme
    18.04.19 | Láska, Rodinná
     Od malička jsme po vás koukali. Ve školní lavici, na první diskotéce: jste každá

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády