• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Statistiky uvádějí, že různou formou problematické a
    Pečlivě upravované obočí by mělo být základem
      Injekce s botulotoxinem se stala běžnou součástí
      Většina lidí, kteří začnou posilovat, se

    6 zdravých návyků, které je nejlepší dělat těsně před spaním

    07.06.18 | Část: Péče o tělo, Zdraví

    Během dne provedete tolik rituálů, že vás ani nenapadne přemýšlet nad tím, že byste je mohli dělat jinak, nebo jindy. Přitom některé z nich jsou nejefektivnější, pokud je provádíte večer, těsně před spaním. Které z nich to jsou a jak se jejich účinek projeví na vašem zdraví?

    Existuje mnoho dobrých návyků, kterých se denně snažíte dosáhnout – od zvládnutí nových receptů až po to být co nejvíce úspěšní v technikách zvládání stresu. Neustále se toužíte zlepšovat a vždy hledáte způsoby, jak se cítit ještě o něco lépe.

    Máme pro vás naprosto jednoduchý návod, jak vytěžit maximum z vašich dosavadních zvyklostí. Stačí je jenom praktikovat těsně předtím, než jdete spát. Díky tomu se lépe nastartují regenerační funkce vašeho těla, které probíhají právě během spánku. Co byste tedy měli dělat před tím, než zalehnete do postele?

    1. Důkladně si vyčistěte obličej

    To nejlepší, co můžete udělat pro vaši pokožku, je odstranit make-up a umýt si obličej ještě předtím, než se dostane do kontaktu s povlečením. Čištění pleti je velmi důležité především z toho důvodu, že se během noci přirozeně omlazuje a hojí. Když si obličej neumyjete, dojde k předčasnému stárnutí pokožky nebo nárůstu bakterií.

    To samozřejmě neznamená, že nemůže vaše pleť těžit z čištění i během dopoledne. Větší efekt to má ale v noci. Ráno je totiž vaše pleť technicky čistá. Její stav se ovšem odvíjí od stavu vašeho povlečení na polštáři. Proto by mělo být z co nejvíce přírodního materiálu a mělo by se prát co nejšetrnějším pracím prostředkem, který nedráždí pokožku, a díky tomu nedochází k poškození její vnější ochranné vrstvy.

    2. Využijte retinoidy

    Tento derivát vitaminu A je nejvíce známý tím, že přispívá ke zlepšení regenerace kožních buněk a podporuje tvorbu nového kolagenu v kůži, což při jeho pravidelném užívání vede k omlazení pokožky. Mnoho hydratačních krémů, sér a dokonce i opalovacích krémů tvrdí, že obsahují retinoidy. To je ovšem zbytečné, protože jsou téměř všechny retinoidy rozloženy UV zářením. Chcete-li co nejlépe využít váš lokálnír etinoid, aplikujte ho na tvář, krk a ruce těsně před spaním.

    3. Používejte ústní vodu

    S neutralizací kyselin, které mají negativní vliv na naše zuby a dásně, pomáhají sliny. Jejich produkce je ale během spánku nižší než přes den. Tím může docházet k vysušení úst a vyšší zranitelnosti zubů i dásní. Pak vám může hrozit vznik zubního kazu nebo zánětu dásní.

    Ústní voda vám pomůže zvýšit tvorbu slin, tedy nepřímo podpořit zdraví zubů a dásní. Antiseptické typy výplachu pomáhají zbavit se bakterií, které způsobují onemocnění dásní a nepříjemný zápach z úst. Fluoridové ústní vody zase pomáhají předcházet zubnímu kazu.

    4. Dejte si jogurt

    Poskytnout tělu dávku dobrých bakterií těsně před spaním může pomoci optimalizovat imunitní systém v průběhu noci, což je doba, kdy vykazuje nejvyšší aktivitu. Jogurty ale vybírejte pečlivě. Sledujte v jejich složení výskyt živých kultur, jako je např. laktobacilus.

    Některé výzkumy dokonce naznačují, že konzumace jogurtů a jiných potravin bohatých na bílkoviny těsně před spaním může podpořit růst a regeneraci svalů.

    5. Lehce si zacvičte

    Když spíme, je naše dýchání poměrně povrchní a nepravidelné, proto je hladina kyslíku v našem organismu nižší než během dne. Tím, že si dáte před spaním například krátkou procházku (15 - 20 minut), kdy dýcháte o něco hlouběji než obvykle, pomůžete vašim buňkám udělat si zásoby kyslíku, jež využijí přes noc. Díky tomu bude váš organismus lépe zregenerovaný a odpočatý.

    Navíc krátká procházka nebo lehké cvičení před ulehnutím podporuje lepší a kvalitnější spánek. Nesmíte to s ním ovšem přehnat. Ideální volbou je také třeba jemná jóga, kdy skvěle protáhnete tělo a pročistíte mysl. Ráno se pak budete cítit méně ztuhlí, protože jste večerním cvičením připravili svaly a šlachy na regeneraci, která probíhá během spánku.

    6. Naneste si antiperspirant

    Chcete-li, aby váš antiperspirant pracoval efektivněji, aplikujte si ho večer před spaním. Tím mu dáte celou noc na to, aby se vsáknul do vašich pórů a druhý den lépe potlačil pocení. Fyzická aktivita (a následné pocení) je totiž v průběhu noci minimální, proto má přípravek lepší podmínky k tomu, aby vás následující den lépe chránil. Pro lepší pocit a větší svěžest si můžete nanést další vrstvu antiperspirantu také během rána. Prioritou je ovšem jeho aplikace na noc.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Ruce jsou naší vizitkou, ale i zrcadlem našeho věku, zdraví a vztahu k sobě samým. Vzhledem
     Pokud se chcete dopracovat ke krásné pleti, měla byste dodržovat pár pravidel.
    Sekce: Krása
     Existuje pár jednoduchých rad, jak pečovat o celé tělo i během noci. Pojďme se na ně podívat.
    Sekce: Krása
     Pozdní příchody domů, alkohol, nadměrné množství cukru, to všechno jsou zabijáci naší
     Jemná kůže kolem očí dělá ženám vrásky, a to doslova. Již okolo dvacátého pátého
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Muži mají dvakrát víc orgasmů. Ženy je ale pomalu dohánějí
    Muži mají dvakrát víc orgasmů. Ženy je ale pomalu dohánějí
    16.02.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Často se rozdíly mezi pohlavími připomínají v souvislosti se zaměstnáním, neboť
    Pravidelný silný orgasmus je skvělou prevencí vysokého tlaku
    Pravidelný silný orgasmus je skvělou prevencí vysokého tlaku
    16.02.19 | Láska, Intimita
    Pravidelný sex několikrát týdně je výbornou prevencí vysokého krevního tlaku.
    Překvapivý spojenec při snahách o otěhotnění: Ženský orgasmus
    Překvapivý spojenec při snahách o otěhotnění: Ženský orgasmus
    16.02.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Řada odborníků zabývajících se lidskou sexualitou dlouho zastávala názor, že

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády