• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Sluneční paprsky sice umí dodat pokožce bronz i potřebný
    Pivo je český fenomén a rodinné stříbro. Co může
    V létě čas běží tak nějak jinak. Zase ses začetla do knihy
    Od pasu nahoru jste jako karamelka, nohy ale jako by ke zbytku těla vůbec
    18.06.19 | Krása
     Krásná vůně je znakem opravdové dámy. Jak to

    6 cviků, se kterými zlepšíte svůj sexuální život

    25.05.19 | Část: Láska, Intimita, Rodinná

    Cvičení pánevního dna patří mezi nejpopulárnější techniku, nejen jak se vyhnout inkontinenci, ale také jak zintenzivnit prožitky ze sexu. Jaké další cviky jsou v tomto směru účinné? Pomáhá třeba i běhání?

    1. Začněte od základů. Posilujte svaly pánevního dna
    Pravidelné a technicky správně provedené cviky na posílení svalů pánevního dna jsou jedny z nejúčinnějších, co se týká řešení problémů s únikem moči, ale i se zlepšením sexuálním prožitků. Hlavní trenérka Mgr. Kateřina Hollerová z fitness centra pro ženy Contours vysvětluje, jak tuto skupinu svalů bezchybně posilovat: „Lehněte si na zem na záda a pokrčte nohy. Nejlépe svaly pánevního dna zapojíte tak, že si představíte, že se vám chce na malou, ale vy se snažíte to udržet. Zároveň ale nesmíte zapojit vnější svaly, které často chybně přebírají práci – jde hlavně o břišní svaly, hýždě a stehna. Sama si sáhněte, zda máte tyto svaly povolené, když držíte pánevní dno. Dokud to nepůjde, nepouštějte se do dalších postupů.“ Jakmile získáte praxi, můžete cvičení provádět nejen vleže, ale klidně i vestoje či vsedě. „Vsedě na židli si dejte nohy na šířku boků, mějte rovná, vzpřímená záda a dlaně položené na stehnech. S výdechem zatlačte dlaněmi proti kolenům, špičky nohou zvedněte, paty zůstanou v zemi a pocitově vtáhněte pochvu. S výdechem uvolněte. Opakujte minimálně 10krát každý den,“ radí Katka Hollerová.

    2. Cvičte plank a získáte nejen sexy bříško
    Plank neboli výdrž v prkně patří mezi oblíbený cvik na břišní svaly, respektive střed těla. Mimo to se u tohoto cviku posilují i svaly hlubokého stabilizačního systému, ale například i ramenní a stehenní svaly, či svaly spodní části zad, což jsou všechno svalové skupiny, které se při sexu intenzivně zapojují. Trenérka Katka popisuje, jak prkno provádět technicky správně: „Důležité je, abyste se při tomto cviku neprohýbala v zádech, hlava byla v prodloužení páteře, lokty jste umístila přímo pod ramena a zpevnila břicho i hýždě.“ Hlavní nutriční specialistka Ing. Monika Bartolomějová ze Světa zdraví k tomu dodává: „Nezapomeňte, že k dokonalému bříšku se musíte projíst. Provádějte tedy cviky na posílení středu těla, ale zároveň vhodně upravte svůj jídelníček. Při jeho sestavení si nechte poradit od specialisty, který vezme v potaz vaší individualitu,“ radí Bartolomějová.

    3. Vyzkoušejte zázračný pánevní most
    Skvělým cvikem, při kterém posílíte pánevní dno, je takzvaný pánevní most. „Při něm ležíte na zádech a pokrčené nohy tisknete celou plochou chodidla k podložce. Pomalu zvedáte pánev a záda směrem nahoru až po lopatky. Výdrž v této pozici by měla být kolem půl minuty a poté se vrátíte do výchozího postavení. Pánevní most opakujte alespoň patnáctkrát,“ popisuje provedení cviku Katka Hollerová.

    4. Dřepujte pro kulatý zadek a lepší sex
    Dřepy sice nejsou cvikem, který by posilovat přímo pánevní dno, přesto mohou povzbudit vaše libido. Dřepy dokážou rozproudit krev, která se rychleji dostane do genitálií. Kromě toho dřepy, výpady mrtvý tah či shyby dodají svalům tvar, sílu a pevnost, což je při sexuálních aktu velmi žádoucí. Dřepy můžete provádět v posilovně se zátěží v rámci svého tréninku, nebo klidně v pohodlí domova pouze s vlastní váhou. „Postavte se, nohy mějte rozkročené na šířku ramen, chodidla jsou na zemi – jako byste seděla na pomyslné židli. Pak si dřepněte. Čím nižší dřep, tím více zapojíte hýždě, a cvičení bude efektivnější. Zkuste 15–30krát opakovat,“ radí fitness trenérka Katka.

    5. Zvětšete své bicepsy a staňte se sexuální bohyní
    Zvedání činek či obecně posilování se zátěží se stále hodně žen zbytečně obává. Podle Kateřiny Hollerové z fitness centra pro ženy Contours jsou tyto obavy naprosto zbytečné. Je prakticky nemožné, aby se při běžném posilování, byť s většími váhami, stala z ženy kulturistka. „Silový trénink je efektivní v pálení tuku, formování postavy a v neposlední řadě přispívá i ke zvýšení sexuálního apetitu. Proto se nebojte sáhnout v posilovně po jednoručkách a odcvičit pár cviků na biceps. Podle zvolené zátěže jednotlivé cviky opakuje 10–15krát na každou ruku. Provádějte 3–4 série,“ radí Katka.

    6. Začněte pravidelně běhat. Proč?
    Důvodů, proč začít s během, je nespočet. Od získání zdravějšího a krásně vypadajícího těla, pravidelného přísunu endorfinů a s ním spojeného pocitu štěstí, radosti a spokojenosti, až po získání fyzické vytrvalosti, která vám přijde při sexuálních hrát více než vhod. „I když se může zdát, že spolu běh a sex nesouvisejí, opak je pravdou. Jakmile si vybudujete fyzickou vytrvalost, budou vás partnerské aktivity mnohem více bavit a začnete i více experimentovat, protože prostě více vydržíte. Je však důležité, aby fyzickou vytrvalost trénovali oba partneři ve vztahu. Pokud si nepotrpíte na běh, zaměřte se na jinou aerobní aktivity (jízda na kole, kolečkové brusle), nebo vyzkoušejte intenzivní intervalový trénink,“ doporučuje Katka Hollerová.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
      Většina lidí, kteří začnou posilovat, se nejdříve zaměří na břicho. Jenže nestačí jen vědět,
    Nejspíše jste už o nich slyšela. Co přesně si ale pod nimi představit? Díky těmto cvikům dochází k
    Sekce: Láska » Intimita
    Nejspíše jste už o nich slyšela. Co přesně si ale pod nimi představit? Díky těmto cvikům dochází k
    Sekce: Láska » Intimita
    Pravidelně chodíme do posilovny, běháme nebo navštěvujeme lekce zumby. I tak ovšem podceňujeme posilování
     Ach jo, to břicho. Tak snadno roste a tak těžko se cvičí. Totiž, aby bylo cvičení na břicho efektivní, je
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Vneste do svého sexuálního života nový vítr
    Vneste do svého sexuálního života nový vítr
    24.06.19 | Láska, Intimita
    Většina partnerů se po nějakém čase dostane do fáze, kdy se jejich sexuální život stane tak
    Co chtějí muži, aby ženy věděly o sexu? Těchto deset věcí!
    Co chtějí muži, aby ženy věděly o sexu? Těchto deset věcí!
    24.06.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Říká se, že muži jsou tak pohlceni svým libidem, že během sexuálních aktivit o sobě vůbec
    Jak svého kluka dokonale udělat pusou!
    Jak svého kluka dokonale udělat pusou!
    24.06.19 | Láska, Intimita
    Každý muž touží po orálním sexu, a samozřejmě po tom nejdokonalejším. Po těchto tipech

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády