• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Sluneční paprsky sice umí dodat pokožce bronz i potřebný
    Pivo je český fenomén a rodinné stříbro. Co může
    V létě čas běží tak nějak jinak. Zase ses začetla do knihy
    Od pasu nahoru jste jako karamelka, nohy ale jako by ke zbytku těla vůbec
    18.06.19 | Krása
     Krásná vůně je znakem opravdové dámy. Jak to

    Odborníci radí: Jak cvičit ve vodě

    04.06.19 | Část: Zdraví, Fitness

     Jedná se o populární a hojně využívanou alternativu k běžným odporovým cvičením, kdy využitím vlastností vody dokážeme komplexně procvičit celé tělo. Cvičení ve vodě je rozhodně zdravou, účinnou a zábavnou variantou pohybu.

    Podle formy zvolených "vodních cviků" se můžete zaměřit na jednotlivé svalové partie. Posílení svalů trupu a středu těla je neodmyslitelným přínosem cvičení ve vodním prostředí.  Z hlediska zdravotního jde o ideální cvičení, které nepřetěžuje kosterní aparát a tlumí veškeré dopady a nárazy. „Využití odporu vody při cvičení ve vodě je efektivní a bezpečné, ať již je vaším cílem celkové zpevnění těla či zlepšení kondice. Navíc vám pomůže dosáhnout vytyčeného cíle rychleji,“ radí Klára Menglerová, osobní trenérka z Holmes Place. Klíčovým prvkem je vztlak vody, který ovlivní procento tělesné váhy využívané při cvičení. Díky vztlaku pracujeme v průměru s až o 50 procent nižší hmotností vlastního těla oproti běžnému cvičení. Čím větší plochou těla působíme proti vodě, tím větší je odpor, který vede k aktivaci a zapojení celého kinetického řetězce (svalového, kosterního a nervového systému).  Při cvičení ve vodě využíváme nestabilního prostředí. Při některých cvicích zůstáváme v kontaktu s dnem bazénu, u jiných nikoliv. Nestabilní prostředí nutí tělo neustále vyrovnávat rovnováhu a zapojovat svaly, které podporují páteř.

    Základní trénink podle trenérů klubu Holmes Place

    1.    Osmičky rukou
    Funkce: cvik na posílení svalů trupu a paží s využitím rotací v ramenním kloubu společně se stabilizací středu těla

    Počáteční pozice: stoj, mírně pokrčené nohy ve vzdálenosti na šíři ramen, ruce v upažení, dlaněmi vpřed

    Provedení: ruce se pohybují z upažení do předpažení, dlaň je  vždy ve směru pohybu a vytváří odpor

    Dbejte na: stabilizovaný postoj, izolovaný pohyb paží, paže celou dobu pod vodou

    Počet opakování: 15-25

     

    2.     Kroužení nohou
    Funkce:cvik zaměřený na posílení svalů dolních končetin s důrazem na svaly stabilizující páteř

    Počáteční pozice: stoj na jedné noze, druhá noha je v unožení

    Provedení: krouživý pohyb nohou střídavě oběma směry

    Dbejte na: celkové zpevnění, stabilitu

    Počet opakování: 15-25 každá noha

     

    3.    Ramena a paže

    Funkce: posílení svalů pletence ramenního, cvik lze provádět i do předpažení

    Počáteční pozice: stoj, mírně pokrčené nohy ve vzdálenosti na šíři ramen

    Provedení: ruce jsou napnuté v upažení, hřbety vzhůru, následuje připažení

    Dbejte na: stabilizovaný postoj, izolovaný pohyb paží, paže celou dobu pod vodou

    Počet opakování: 15-20

     

    4.    Předkopávání - zakopávání

    Funkce: posílení stehen s důrazem na balanc a koordinaci

    Počáteční pozice: stoj na levé (pravé) noze, druhá noha pokrčená

    Provedení: střídáme pokrčení (cca. 90 stupňů) v koleni a propnutí

    Dbejte na: celkové zpevnění, stabilitu

    Počet opakování: 10-15 každá noha

     

    5.    Rotace trupu
    Funkce: posílení  břišních svalů a  středu těla

    Počáteční pozice: široký stoj rozkročný, nohy mírně pokrčené, ruce v upažení dlaněmi vpřed

    Provedení: horní polovina těla rotuje ze strany na stranu, ruce v upažení, poloha dlaní se nemění

    Dbejte na: poloha nohou se nemění, rotuje pouze trup, ruce celou dobu pod vodou

    Počet opakování:15-20

    6.    Výskok s tlesknutím

    Funkce: posílení  dolních končetin + ramen,  zlepšení koordinace 

    Počáteční pozice: stoj, ruce pod vodou v upažení   

    Provedení: výskok s tlesknutím pod koleny, návrat do počáteční pozice

    Dbejte na: paže celou dobu pod vodou, POZOR na kluzké dno bazénu


    7.    Bicepsový a tricepsový tlak

    Funkce: posílení paží

    Počáteční pozice: stoj, mírně pokrčené nohy ve vzdálenosti na šíři ramen s lokty u těla

    Provedení: střídáme pokrčení (cca 90 stupňů) v lokti a propnutí, hřbety dlaní vzhůru                              

    Dbejte na: stabilní postoj, lokty u těla, izolovaný pohyb paží


    8.    Zadní výpady s balancem

    Funkce: posílení hýžďových svalů, zlepšení koordinace a rovnováhy

    Počáteční pozice: stoj na levé (pravé) noze,  pokrčené koleno, ruce v připažení

    Provedení: z počáteční pozice přejít  do zanožení a zpět současně s pažemi, které jdou do připažení a zpět

    Dbejte na: souhru paží a nohou, stabilitu

    Počet opakování: 10-15 každá noha


    9.    Protilehlé rotace horní poloviny těla a dolních končetin
    Funkce: posílení břišních svalů, rotátorů a středu těla

    Počáteční pozice: stoj, nohy mírně pokrčené u sebe, ruce v upažení dlaněmi vpřed

    Provedení: protisměrná rotace trupu (ruce v upažení) a dolních končetin

    Dbejte na: ruce po celou dobu pod hladinou, koordinaci horní a dolní poloviny těla

    Počet opakování: 20-30

     

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
     Pevný zadeček - to je sen snad každé ženy, ale také většiny mužů. V místech, kde se naše tělo
     Během těhotenství každá nastávající maminka přibere na váze. Optimální přírůstek
    Sekce: KARIÉRA
     Při odchodu z kanceláře si asi většina z nás připadá, jako by nás přejel parní válec. Bolest
     Krátké představení cviků Pěti Tibeťanů berte jako orientační, na toto téma se dají napsat stohy knih.
      Sedíš celé dny u počítače, zhltneš u něj snídani i oběd a jediný pohyb, co máš,
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Vneste do svého sexuálního života nový vítr
    Vneste do svého sexuálního života nový vítr
    24.06.19 | Láska, Intimita
    Většina partnerů se po nějakém čase dostane do fáze, kdy se jejich sexuální život stane tak
    Co chtějí muži, aby ženy věděly o sexu? Těchto deset věcí!
    Co chtějí muži, aby ženy věděly o sexu? Těchto deset věcí!
    24.06.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Říká se, že muži jsou tak pohlceni svým libidem, že během sexuálních aktivit o sobě vůbec
    Jak svého kluka dokonale udělat pusou!
    Jak svého kluka dokonale udělat pusou!
    24.06.19 | Láska, Intimita
    Každý muž touží po orálním sexu, a samozřejmě po tom nejdokonalejším. Po těchto tipech

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády