• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    My ženy prostě milujeme zkrášlovací produkty
    Čeká vás vánoční večírek či jiná
    Máte po těle kožní výrůstky a drobné bradavičky,
     Také vás každodenní pohled do zrcadla deptá
    Mít zdravé a hezké zuby je dobrá vizitka

    19 zásadních chyb při hubnutí

    06.09.17 | Část: Zdraví, Diety

     Začala jste se více hýbat a vybíráte si zdravější pokrmy, ale hubnutí stále nepokračuje podle vašich představ? Víme proč! Přečtěte si nejčastější chyby při hubnutí.

    Chyba č. 1 – Přejídáte se zdravým jídlem. Oříšky, avokáda, celozrnné těstoviny, olivový olej a tmavá čokoláda – ano, všechno je to přírodní a zdravé, ale to neznamená, že tato jídla neobsahují žádné kalorie… I množství zkonzumovaného zdravého jídla je proto potřeba si hlídat!

    Chyba č. 2 – Nesnídáte. Přeskočit snídani se jistě může zdát jako skvělý způsob ušetření kalorií, ale vaše tělo na to zareaguje po svém – a bohužel ne hubnutím. Výzkumy prokazují, že lidé, kteří pravidelně snídají, dokážou zhubnout lépe než ti ostatní, kteří celé ráno a dopoledne hladoví. Dopřejte si proto každé ráno rozumnou dávku proteinů pro doplnění energie a vlákniny, jež vás na nějakou dobu zasytí.

    Chyba č. 3 – Ignorujete pocit sytosti. Spousta lidí jednoduše neví, kdy má přestat jíst. Respektujte signály, které vám tělo vysílá a naučte se odložit příbor v pravý čas!

    Chyba č. 4 – Jíte vestoje. Zvykli jste si ve spěchu posvačit před otevřenou ledničkou,nebo vedle kuchyňské linky? Tak to je špatně. Vyhraďte si pár minut a posaďte se i se svačinou ke stolu, aniž byste se nechali rozptylovat čímkoliv jiným.

    Chyba č. 5 – Málo spíte. Začali jste věnovat více času cvičení na úkor spánku? Zase chyba – při cvičení vydáte spoustu energie, kterou zákonitě potřebujete někde načerpat. Nedostatek spánku navíc může zvyšovat vaši chuť k jídlu!

    Chyba č. 6 – Přeceňujete nízkotučné potraviny. Nahradit veškeré pokrmy jejich nízkotučnými verzemi může být zrádné, protože mnohdy obsahují extra dávku sodíku, cukru nebo umělých přísad, které mají vynahradit nízký obsah tuku. Tato „lehká“ strava je také méně výživná a může vést k tomu, že budete mít dřív opět hlad. Nakonec možná sníte víc kalorií, než kdybyste si dala plnohodnotný pokrm.

    Chyba č. 7 – Nejíte dostatek zeleniny. Zelenina je dobrá pro každého, ale během diety ji oceníte dvojnásob. Obsahuje mnoho výživných složek, málo kalorií a vlákninu, díky které získáte pocit sytosti.

    Chyba č. 8 – Myslíte si, že stačí procházka se psem… Jistě že 15minutová chůze je lepší než nic, ale nesmíte pak očekávat žádné dramatické výsledky. Pokud to s hubnutím myslíte opravdu vážně, potřebujete alespoň 30minutové kardio cvičení denně. Vyzkoušejte běhání, spinning nebo aerobik!

    Chyba č. 9 – Nekrájíte si jídlo. Krájení jídla na malé kousky sice může znít trochu dětinsky, ale je to jednoduchý a vědecky prokázaný způsob, jak dříve dosáhnout pocitu plnosti a sníst menší porci než obvykle.

    Chyba č. 10 – Stále pijete colu. Dokonce i dietní cola stojí v cestě vašemu štíhlému pasu a navíc nemá žádnou výživnou hodnotu! Pošlete ji k ledu!

    Chyba č. 11 – Váš partner jde proti vám. Pokud váš partner příliš často objednává domů nezdravá jídla, kupuje velezásoby zmrzliny a odrazuje vás od návštěvy posilovny, vaše štíhlé ideály se rychle vzdalují. Požádejte ho o podporu a zkuste najít kompromisy, které budou vyhovovat oběma.

    Chyba č. 12 – Není salát jako salát. Je to jedno z nejzdravějších jídel, které si dokážete představit. Alespoň do té doby, než ho ozdobíte kousky slaniny, kozím sýrem a pořádnou záplavou amerického dresingu. Takovými přísadami akorát znásobíte původní množství kalorií.

    Chyba č. 13 – Nepijete vodu. Když se před jídlem pořádně napijete vody, nesníte toho tolik, studená voda navíc zrychluje metabolismus a v neposlední řadě nebudete muset hasit žízeň slazenými nápoji. A to jsou pádné důvody k tomu, abyste zůstala hydratovaná!

    Chyba č. 14 – Nemáte čas na zábavu. Vzhledem k tomu, že stres nutí tělo k větší spotřebě jídla, dbejte na to, abyste měla dostatek času na zábavu a odpočinek. A hlavně můžete spojit příjemné s užitečným, protože aktivity jako tanec, turistika nebo nakupování jsou nejen zábavné, ale také spalují kalorie.

    Chyba č. 15 – Držíte dietu, ale… Ten zákusek za pultem vypadal tak lákavě, nebo jste před spaním spořádala pytel brambůrek. Jestli se svého dietního plánu držíte jen tak napůl, nečekejte plnohodnotné výsledky. Nejsou příliš časté prohřešky právě ten důvod, proč vám váha neustále ukazuje stejné číslo?

    Chyba č. 16 – Často večeříte v restauraci. Velké porce se všemi těmi předkrmy, dezerty a nápoji znějí možná příjemně, ale rozhodně ne dietně. Pokud se svých večeří venku nechcete vzdát, objednávejte si zdravější jídla, jako jsou saláty nebo grilované kuřecí maso. A zapíjejte je vodou!

    Chyba č. 17 – Nemáte přehled o tom, co sníte. Abyste měla přehled o přijatých kalorií, je důležité si vše zapisovat. Nedávný výzkum 123 žen prokázal, že v hubnutí byly nejúspěšnější ty, které si vedly svůj dietní deníček.

    Chyba č. 18 – Nosíte příliš velké oblečení. Sice je to pohodlné, ale velké oblečení zahalí vaše tělo a vy máte tendenci zapomínat, jak skutečně vypadá, což může vést ke ztrátě motivace k hubnutí.

    Chyba č. 19 – Hladovíte. Netrapte své tělo miniaturními porcemi jídla, protože by to jen rozhodilo váš metabolismus. Mezi jednotlivými jídly vám potom navíc bude kručet v břiše a budou vás přepadat nezvladatelné pocity hladu, který budete muset utišit dalším jídlem.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Zdraví
     Nevhodné oblečení, dietní chyba, nesprávná nebo přehnaná hygiena, ale i dlouhé sezení
    Sekce: Zdraví
     Máme málo času a jediné jídlo, které je tak nějak „normální“ je večeře?
    Sekce: Zdraví, Diety
     Začala jste hubnout, kila šla dolů bez problému, motivace byla obrovská. A najednou rána z čistého
    Sekce: Zdraví, Diety
     Co je zdravé stravování? Pro jednoho je to pouze bílé maso, celozrnné pečivo a spousta zeleniny,
    Sekce: Zdraví
     Stále se perete s několika kilogramy, které se vás ne a ne pustit? Začněte hubnout zdravě...
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Nečekané vysvětlení ženského orgasmu
    Nečekané vysvětlení ženského orgasmu
    10.12.18 | Láska, Intimita, Rodinná
    Ženský orgasmus je vysvětlován současnou zvýšenou aktivností několika mozkových center,
    Jak se ženy srovnávají s tím, když mají nedostatek orgasmu
    Jak se ženy srovnávají s tím, když mají nedostatek orgasmu
    10.12.18 | Láska, Intimita, Rodinná
    Vědci z Michiganské univerzity v USA provedli průzkum mezi ženami ve věku 18-28 let, aby zjistili, jak se staví k
    5 signálů, že ONA měla skutečný orgasmus
    5 signálů, že ONA měla skutečný orgasmus
    10.12.18 | Láska, Intimita, Rodinná
    Měla orgasmus, nebo ta celá bouře emocí byla jen kvalitní imitace? Jak rozpoznat pravdu, se dozvíte

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády