• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Statistiky uvádějí, že různou formou problematické a
    Pečlivě upravované obočí by mělo být základem
      Injekce s botulotoxinem se stala běžnou součástí
      Většina lidí, kteří začnou posilovat, se

    Zhubněte zdravě!

    16.08.17 | Část: Zdraví, Diety

     Nejzdravější způsob, jak zhubnout, není ani v drastických dietách, ani v přehnaném cvičení. Naše tělo má rádo pomalé změny v jídle i pohybu. Člověk, který roky nesportoval, se prostě nemůže ze dne na den vrhnout do běhání maratonu.  

     

    Může se zranit nebo rychle ztratit motivaci. Totéž platí i pro lidi, kteří začnou s hladovkami. Většina redukčních diet totiž může vyústit až k podvýživě. A to má se zdravým tělem pramálo společného.

    Hubněte pozvolna

    Bilance mezi energetickým příjmem a úbytkem na váze Naše tělo využívá potraviny jako zdroj energie. Každý energetický přebytek ukládá jako tuk. Pokud jíte více, než vaše tělo potřebuje pro denní aktivity a buněčnou údržbu, zákonitě přibýváte na váze.

    A naopak: chcete-li zhubnout, je nutné, aby tělo využívalo tukové zásoby. Nejúčinnějším způsobem, jak toho docílit, je snížit množství přijatých kalorií a zvýšit množství tělesné aktivity.

    Začínejte pozvolna. A nemějte obavy: i malé změny se mohou postupem času odrazit na vaší postavě. Důležité je totiž tyto změny umět udržet v průběhu následujících měsíců i let. Nejde tedy o redukční dietu, ale o změnu životního stylu.


    Zvyšte svou fyzickou aktivitu

    Budete-li jíst stejně, a přitom zvýšíte svou fyzickou aktivitu, je téměř jisté, že zhubnete. Nezáleží na tom, co děláte. I lehké cvičení může být prospěšné, pokud budete cvičit pravidelně a dostatečně dlouho. Ideální pro úbytek tukových zásob je aerobní pohyb. Tuk se ale začne spalovat teprve po přibližně třiceti minutách cvičení. Do té doby si tělo sahá do zásob cukrů.

    Jednoduchými, a přitom účinnými metodami, jak zvýšit pohybovou aktivitu bez nutnosti návštěvy posilovny, jsou například tyto změny:

    •o víkendu nepoužívejte auto, ale dojděte na nákupy pěšky;
    •pokuste se začlenit do svého denního programu delší procházky;
    •používejte schody místo výtahu;
    •komerční přestávky v TV využijte ke krátkému cvičení nebo cvičte, zatímco sledujete svůj oblíbený program.

    Jojo-efekt je nepřítelem číslo jedna

    Nikdy se nesnažte drasticky zhubnout. To totiž obvykle končí začarovaným kruhem v podobě vyplenění ledničky, nástupů pocitů viny ze selhání, zahájením hladovky. A následným jojo-efektem, kdy rychlé zhubnutí následuje opětovný váhový přírůstek. A často ručička na váze ukáže více než na počátku hubnutí. 

    Namísto toho zkuste zpočátku snížit příjem kalorií přibližně o 2 000 kJ týdně. Může se vám to zdát málo, k nastartování hubnutí by to ale mělo stačit.


    Neviditelné kalorie

    Kalorie se dají snížit poměrně jednoduchým způsobem. Zamyslete se třeba, kolik cukru si dáváte do kávy. Pokud vypijete denně tři šálky a v každém máte dvě lžičky cukru, dostanete tímto způsobem do těla asi 24 gramů cukru. To je téměř 400 kJ.

    A to jaksi „nepozorovaně“. Když přestanete například sladit kávu, zmiňovaného týdenního příjmu kalorií dosáhnete velmi lehce. A takových neviditelných kalorií je v našem jídelníčku nepřeberné množství. Co třeba různá dochucovadla jako kečup? Schválně se někdy podívejte na etiketu na obsah cukru...

    Další tipy na snížení příjmu energie:

    •nahraďte sladké nápoje vodou,

    •jezte méně než obvykle,

    •neslaďte kávu ani čaj,

    •vystříhejte se sladkostem či chipsům mezi jídly, u televize atd.,

    •omezte alkohol, včetně piva.

    Další důležitou zásadou při hubnutí je dostatečný příjem tekutin, nejlépe v podobě vody, bylinkových časů, popřípadě ředěných zeleninových a ovocných šťáv. Tučné potraviny nahrazujte méně tučnými, bílé pečivo celozrnným, „knedlíkové“ přílohy velkou porcí zeleniny. Místo sladkostí si dopřejte více ovoce. Dopřávejte si kvalitní jídlo. Že je dražší? Vždyť ho také nemusíte spořádat tolik. Kvalitní potraviny jsou totiž výživnější než potraviny plné „éček“ a prázdných kalorií. Dávejte prostě přednost kvalitě před kvantitou.


    Kdo snídá, hubne!

    A neopomínejte snídaně! Čím více budete hladoví, tím budete mít větší tendenci jíst ještě před obědem. Anebo si dáte větší porci k obědu. Kromě toho nepravidelné stravovací návyky mohou narušit váš metabolizmus, což hubnutí ztěžuje. Tělo v žádném případě nesmí hladovět.

    Buďte trpěliví a vytrvalí

    Udržet motivaci je jednou z nejobtížnějších částí hubnutí. Zpočátku to může trvat i několik týdnů, než si všimnete jakékoli změny. Snažte se přesto vytrvat. Změny se dříve nebo později dostaví. Ale budou stát za to!

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Zdraví, Diety
     Začala jste se více hýbat a vybíráte si zdravější pokrmy, ale hubnutí stále
    Sekce: Zdraví, Diety
     Pozitivní účinky ananasu na hubnutí jsou známy snad každé ženě, která se někdy pokoušela
    Sekce: Zdraví, Diety
     Ráno rychle vstát, omýt, nalíčít, obléknout a tradá do práce, a nezapoměla jste na
    Sekce: Zdraví
     Stále se perete s několika kilogramy, které se vás ne a ne pustit? Začněte hubnout zdravě...
     Znáte to – ráno musíte všechno zvládnout rychle a na snídani nezbývá vůbec
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Muži mají dvakrát víc orgasmů. Ženy je ale pomalu dohánějí
    Muži mají dvakrát víc orgasmů. Ženy je ale pomalu dohánějí
    16.02.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Často se rozdíly mezi pohlavími připomínají v souvislosti se zaměstnáním, neboť
    Pravidelný silný orgasmus je skvělou prevencí vysokého tlaku
    Pravidelný silný orgasmus je skvělou prevencí vysokého tlaku
    16.02.19 | Láska, Intimita
    Pravidelný sex několikrát týdně je výbornou prevencí vysokého krevního tlaku.
    Překvapivý spojenec při snahách o otěhotnění: Ženský orgasmus
    Překvapivý spojenec při snahách o otěhotnění: Ženský orgasmus
    16.02.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Řada odborníků zabývajících se lidskou sexualitou dlouho zastávala názor, že

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády