• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Statistiky uvádějí, že různou formou problematické a
    Pečlivě upravované obočí by mělo být základem
      Injekce s botulotoxinem se stala běžnou součástí
      Většina lidí, kteří začnou posilovat, se

    Nedaří se vám zhubnout? Změřte si bazální metabolismus

    11.09.17 | Část: Zdraví, Zdravé stravování

     Diety založené na hladovění mají mnoho neblahých vedlejších účinků. Jedním z nich je zpomalení bazálního metabolismu. Organismus si pak přijatou energii ukládá ve formě tukových polštářků na horší časy. Rozhýbat zpomalený metabolismus může trvat dokonce celý rok. Klíčem k úspěchu je pravidelná strava a pohyb. 

    Mnoho žen se celý svůj život pohybuje v začarovaném kruhu hladovění, hubnutí a opětovného přibírání. Bohužel si neuvědomují, že neustálými dietami a nárazovými hladovkami si přivozují mnohem závažnější zdravotní potíže, než se může na první pohled znát. Typickým příznakem zpomaleného metabolismu jsou kila, kterých se nemůžete i přes veškeré úsilí zbavit.

    Ukládání tukových zásob způsobuje šetřící gen

    Za stravovací experimenty se tělo mstí. Trápíte-li se často hlady, metabolismus se zpomalí, aby si schoval zásoby na další hubené časy. Má totiž strach z dalšího půstu a snaží se na něj připravit. Řeč je o tzv. šetřícím genu. Lidstvo se během svého vývoje muselo přizpůsobit různým životním podmínkám. Když neměli dostatek potravy, tělo šetřilo energii a ukládalo si tukové zásoby. V dnešní době však spoustě žen tento gen znepříjemňuje život.

    článek

    Hodnotu bazálního metabolismu má každý člověk jinou

    Bazální metabolismus udává, kolik energie člověk potřebuje k udržení základních životních funkcí. U každého člověka je hodnota bazálního metabolismu jiná. Závisí totiž na výšce, váze, pohlaví a věku. S přibývajícím věkem se navíc snižuje. Průměrný bazální metabolismus u ženy je 5 040 kJ, což zahrnuje 60 až 70 procent celkového energetického přijmu. Zdravá třicetiletá žena tak může sníst i 8000 kJ, ale jen za předpokladu, že v mládí nedržela žádné drastické diety. Na zpomalený metabolismus neexistují žádné léky. Jediným způsobem, jak ho znovu rozpohybovat, je důsledná změna životního stylu. Bez pravidelné stravy a pohybu žádné zázraky nečekejte!

    Snídaně spouští metabolismu. Nezapomínejte na ni!

    Pokud vynecháváte snídaně, dobrovolně si koledujete o zpomalení metabolismu. Snídaně totiž po klidovém spánkovém režimu působí jako metabolický spouštěč.  Proto si po ránu dopřejte například misku nepraženého a neslazeného müsli s bílým jogurtem a k tomu kousek čerstvého ovoce. Do těla tak dostanete tzv. komplexní sacharidy, které tělo pomaleji zpracovává, do krve se uvolňují postupně, nezvyšují tudíž oproti jednoduchým cukrům nárazově glykemický index a zasytí vás na delší dobu.

    Dejte tělu vědět, že nestrádáte hlady

    Tělo je dobrý hospodář. Když cítí, že se blíží „hladové“ dny, začne si prozřetelně ukládat přijatou energii v podobě tukových polštářků na těle. Chcete-li tělu zabránit v dalším ukládání zásob, začnete pravidelně jíst. Nejlépe každé tři až čtyři hodiny. Jedině tak tělo přesvědčíte, že žijete v době hojnosti a není proto třeba vytvářet energetické zásoby. Během dne byste měli sníst tři hlavní jídla (snídaně, oběd, svačina) a k tomu dvě svačiny. Jste-li vzhůru dlouho do noci, můžete zhřešit i lehkou druhou večeří. Do jídelníčku zařaďte potraviny bohaté na bílkoviny, na jejichž trávení vynaloží tělo více energie. Začnete-li jíst pravidelně, tělo se během několika týdnů či měsíců nové situaci přizpůsobí.  Nezapomínejte své tělo také zásobovat dostatečným množstvím neperlivých a neslazených tekutin.

    Metabolismus rozhýbejte pravidelným aerobním pohybem

    Začít můžete i obyčejnou chůzí. Na budování svalů se nejlépe hodí klasické aerobní aktivity, jako je například běh, chůze, jóga apod. Postupně si přidávejte posilovací cviky. Svaly jsou pro spalování energie zásadní, díky nim spalujete více energie i při pouhém sezení na židli. A jak nabrat svaly? Jedině cvičením! Hýbejte se alespoň třikrát týdně.

    Chcete vědět víc? Obraťte se na profesionály!

    Jste-li přesvědčeni, že pravidelně jíte, dostatečně se hýbete, a přesto se vám nedaří zhubnout, pak vyhledejte odbornou pomoc a nechte si změřit bazální metabolismus. Měření probíhá neinvazivně. Pacient leží na lehátku a vydechuje do speciální masky, jejímž prostřednictvím se měří spotřeba kyslíku, respektive rychlost metabolismu.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Zdraví
     Máme málo času a jediné jídlo, které je tak nějak „normální“ je večeře?
    Sekce: Zdraví, Diety
     Ráno rychle vstát, omýt, nalíčít, obléknout a tradá do práce, a nezapoměla jste na
    Sekce: Zdraví
     Stále se perete s několika kilogramy, které se vás ne a ne pustit? Začněte hubnout zdravě...
    Sekce: Zdraví, Diety
     Jedná se o tzv. bílkovinnou dietu. Budete totiž jíst veskrze samé bílkoviny a žádné cukry.
     Znáte to – ráno musíte všechno zvládnout rychle a na snídani nezbývá vůbec
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Muži mají dvakrát víc orgasmů. Ženy je ale pomalu dohánějí
    Muži mají dvakrát víc orgasmů. Ženy je ale pomalu dohánějí
    16.02.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Často se rozdíly mezi pohlavími připomínají v souvislosti se zaměstnáním, neboť
    Pravidelný silný orgasmus je skvělou prevencí vysokého tlaku
    Pravidelný silný orgasmus je skvělou prevencí vysokého tlaku
    16.02.19 | Láska, Intimita
    Pravidelný sex několikrát týdně je výbornou prevencí vysokého krevního tlaku.
    Překvapivý spojenec při snahách o otěhotnění: Ženský orgasmus
    Překvapivý spojenec při snahách o otěhotnění: Ženský orgasmus
    16.02.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Řada odborníků zabývajících se lidskou sexualitou dlouho zastávala názor, že

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády