• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    20.10.17 | Krása
     Zapomeňte na nepříjemné bělení zubů
    Představit si život bez kafe? Nemyslitelné! Kromě toho, že tě
    18.10.17 | Krása
     Je pro vás každý další narozeninový
    Nejen návštěva kadeřníka ti zaručí krásně
    Líčení bereš jako samozřejmost a neumíš

    3 účinné cviky pro krásně ploché bříško.

    04.10.17 | Část: Zdraví, Fitness

     Povislé bříško přelévající se přes kalhoty žádné z nás na sebevědomí rozhodně nepřidá. Máte-li podobný problém, vyhlaste své tukové pneumatice válku. Ke krásně zpevněnému bříšku vám pomohou cviky, které doporučují osobní trenéři mnoha hollywoodských hvězd.

    Každá žena je jiná, proto vám tu nebudeme tvrdit, že pokud budete týden, dva týdny či měsíc pravidelně cvičit následující sestavu, budete mít břicho pevné jako nikdy před tím. Tělo každé z nás funguje jinak, proto některá z nás bude mít krásné bříško rychleji než ostatní. Ale vytrváte-li a k pravidelnému pohybu přidáte i zdravou životosprávu, dočkáte se i vy.

    Šlapání na kole: Klasika, která má výsledky

    Při tělocviku na základní i střední škole patřilo šlapání na kole vleže k tradičním klenotům mnoha tělocvikářek. Taky jste nad tímto cvikem ohrnovaly nos? Kdybychom byly bývaly více šlapaly a méně tlachaly o klucích, asi bychom dnes měly plochá bříška radost pohledět.

    Pokud si nepamatujete, jak se tento cvik správně provádí, rádi vám poradíme. Lehněte si na záda. Nohy pokrčte v kolenou a rozkročte na šíři pánve. Ruce složte pod hlavou. Lopatky zdvihněte asi 20 až 30 centimetrů nad zem, stejně tak pokrčené nohy. Levou nohu natáhněte, nepokládejte ji však na zem, a pravé koleno přibližujte k hrudníku a současně k němu nasměrujte levý loket. Nohy vystřídejte. Pravým loktem se snažte dotknout levého kolena a tak pořád dokola. Cvik opakujte dvanáctkrát, vždy šestkrát na jednu nohu. A poté si celý cyklus ještě jednou zopakujete. Chcete-li si jízdu na kole trochu ztížit, mezi jednotlivými střídáními udělejte vždy kratičkou pauzu, v níž spojíte obě nohy a zvednete je ke stropu, jako byste se snažily udělat svíčku. Poté opět pokračujte v jízdě na kole. Nezapomínejte pravidelně dýchat.

     

    Spalovač: Na spalování tuků to nejlepší

    Když se podíváte do zrcadla, nemůžete se soustředit na nic jiného, než na ten ošklivý, z džínů drze přetékající tukový polštář? Příště, až se na vás bude váš věrný tukový přítel znovu usmívat, zamávejte mu na rozloučenou. Hlavní slovo totiž bude od nynějška patřit spalovači, neohroženému bojovníkovi proti tukovým buňkám.

    Položte se na záda, natažené ruce vzpažte za hlavu. Nohy pokrčte v kolenou. Zpevněte celé tělo a připravte se na zdvihání trupu a střídavé propínání nohou. Natáhněte pravou nohu a rolujte trup do sedu. Natažená noha by měla být vždy rovnoběžná se stehnem pokrčené nohy. Ruce by měly být rovnoběžně s nataženou nohou. Poté trup opět položte na zem, ruce vzpažte a vystřídejte nohu. Natáhněte levou nohu a trup rolujte do sedu. Dbejte na pravidelné dýchání a snažte se neprovádět cvik kmitem, nýbrž se zapojením vašich břišních svalů. Zacvičte si dvě sady po dvanácti opakováních – tedy šest opakování na každou nohu. Cítíte to pálení? To právě drtíte nepohodlné tukové zásoby ve vašich útrobách. Chcete-li jim přitopit ještě o něco více, dopřejte si sérii spalovače se zvýšenou zátěží. Začněte ve stejné výchozí pozici. Natáhněte obě nohy, přitáhněte trup. Paže a nohy jsou v paralelní pozici. V pozici vydržte třicet vteřin a vše pravidelně prodýchejte. Myslete na to, abyste měly zatnuté hýžďové, břišní i stehenní svaly. Cvik opakujte třikrát až pětkrát.

    Zkracovačky: Upečte si pekáč buchet

    Připomíná vaše břicho místo vytouženého pekáče buchtiček spíš velikonoční mazanec? Nevzdávejte se bez boje. Existuje cvik, který váš nadýchaný mazanec hezky opracuje. A jednoho dne si po dobrém obědě nebudete hladit bochánek, nýbrž ploché, hezky tvarované bříško. To za trochu námahy stojí, ne?!

    Lehněte si na záda. Nohy pokrčte v kolenou. Ruce vzpažte za hlavu. Zpevněte svaly, pravidelně dýchejte a připravte se na pořádnou porci zkracovaček. Zvedněte lopatky, nohy zůstávají přilepené k zemi, stejně tak hýždě, bedra i trup. Zvedejte pouze lopatky. Pamatujte, že nejde o rychlost, ale o správné provedení celého cviku. Hlídejte si, abyste měly hlavu vztyčenou. Brada by rozhodně neměla být přilepená k hrudníku. Doporučené dávkování jsou dvě sady vždy po dvanácti provedeních. Pokud cítíte, že potřebujete větší zátěž, stačí, když zvednete nohy nad podložku a natáhněte je, chodidla směřují ke stropu. Zbytek cviku zůstává shodný s první variantou.

     

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
     Ach jo, to břicho. Tak snadno roste a tak těžko se cvičí. Totiž, aby bylo cvičení na břicho efektivní, je
     Jedná se o populární a hojně využívanou alternativu k běžným odporovým cvičením, kdy
     Pevný zadeček - to je sen snad každé ženy, ale také většiny mužů. V místech, kde se naše tělo
     Během těhotenství každá nastávající maminka přibere na váze. Optimální přírůstek
     Krátké představení cviků Pěti Tibeťanů berte jako orientační, na toto téma se dají napsat stohy knih.
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Sexuolog Jaroslav Zvěřina: Onanie? Sexuální trénink i samoobsluha
    Sexuolog Jaroslav Zvěřina: Onanie? Sexuální trénink i samoobsluha
    21.10.17 | Láska, Intimita
    Sexuologové dnes mají jasno. Masturbaci vnímají jako neškodnou a v mnoha ohledech
    Nebere mi telefon. Mám se připravit na rozchod?
    Nebere mi telefon. Mám se připravit na rozchod?
    21.10.17 | Láska, Rodinná
       Markéta našla v adresáři mobilu telefonní číslo a stiskla volbu volat.
    Manžel se mnou odmítá mluvit.
    Manžel se mnou odmítá mluvit.
    20.10.17 | Láska, Rodinná
     Vdávala jsem se ve dvaceti letech a bylo to opravdu z čisté lásky. Pohádka

    REKLAMA:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády