• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    20.10.17 | Krása
     Zapomeňte na nepříjemné bělení zubů
    Představit si život bez kafe? Nemyslitelné! Kromě toho, že tě
    18.10.17 | Krása
     Je pro vás každý další narozeninový
    Nejen návštěva kadeřníka ti zaručí krásně
    Líčení bereš jako samozřejmost a neumíš

    Trápí tě únava, stres nebo PMS? Hormonální jóga tě postaví na nohy

    06.10.17 | Část: Zdraví, Fitness

    Když se hormony splaší, je to zlé. Míváš bolestivou menstruaci, trpíš hormonální nerovnováhou, máš problémy s trávením a jsi unavená, nebo tě postihl premenstruační syndrom? Nemusíš do sebe hned cpát pilulky. Vyzkoušej hormonální jógu!

    Hormony jsou ošidná věc, kterou velmi těžko sama bez podpůrných prostředků zvládneš. Pokud řešíš hormonální disbalanci, je vhodná konzultace s gynekologem, nasazení vhodných preparátů (ideálně na rostlinné a přírodní bázi), dodržování upraveného životního rytmu a cvičení. A vůbec nejlepším pomocníkem se v tomto směru zdá být hormonální jóga.
    Když se řekne hormonální jóga

    Hormonální jóga vychází z příjemné a vcelku jednoduché sestavy cvičení, kterou vymyslela Dinah Rodrigues. Letos tahle dáma z Brazílie oslavila 90 let. Je to psycholožka a jógová terapeutka. Napsala o hormonální józe také dvě knihy a po celém světě vyškolila dostatek lidí k vyučování této metody. I v Česku se pořádají kurzy, semináře a cvičení hormonální jógy. Sestava cviků Dinah Rodrigues je podložena dlouhodobým studiem a v konečném důsledku působí jako terapie, která harmonizuje hormonální systém. Jóga sama o sobě má na tělo, mysl a organismus blahodárný vliv, a od toho nebylo daleko k sestavě, která by vybalancovala, upravila a uklidnila rozbouřené hormony a dodala ženám potýkajícím se s nimi na jistotě a sebevědomí.

    Co to obnáší?

    Hormonální jóga je sestavou jógových pozic (alias asán) s dechovým cvičením (alias pránajámy), propojenou s praktikováním Muder (jógou prstů) a energetickým prouděním v těle (čakry jako energetická centra a bandhy coby uzávěry energie). Sestava pojímá celý tvůj organismus jako celek i s psychikou, kde když opomeneš jednu část, odrazí se to na jiné.

    Při praktikování hormonální jógy dojde k aktivaci žláz s vnitřní sekrecí, které hrají nezaměnitelnou a důležitou roli při tvorbě hormonů v těle. Jsou to především vaječníky, štítná žláza, příštítná tělíska, nadledvinky a hypofýza. Kombinací cviků si postupně odbouráš nevyváženost hormonálního systému v těle a odstraní se ty protivné a nepříjemné stavy s nerovnováhou hormonů spojené.

    Zbavíš se únavy, pocení, nespavosti, podrážděnosti, letargie, budeš mít pružnější a zdravější pokožku, časem zmizí i bolesti břicha a podbřišku, spolu s jaksi lepším využitím dýchání nebudeš tak náchylná k nemocem čili stoupne obranyschopnost tvého těla. Celkově dojde k navýšení energie a budeš se cítit vitální a v pohodě. Hormonální jóga působí jako malý elixír mládí, protože navyšuje akčnost metabolismu, pomáhá spalovat tuky, a tak i tvarovat postavu.

    S čím si hormonální jóga poradí?

    • s padáním a lámáním vlasů
    • s nekvalitními nehty
    • se suchou pletí a akné
    • s cystami na vaječnících
    • se ztrátou menstruace
    • s navýšením hmotnosti
    • se ztrátou ovulace
    • s premenstruačním syndromem
    • s neplodností
    • s nízkým libidem i depkami
    • s únavou a zapomínáním
    • s inkontinencí
    • s nespavostí a podrážděností
    • s osteoporózou i syndromem karpálního tunelu
    • s bolestí hlavy a migrény
    • s nedostatečnou funkcí štítné žlázy

    Jak na hormonální jógu?

    Celé cvičení trvá zpočátku půl hodiny s pěti minutami zahřátí na začátku, časem se prodlouží až na hodinu. Můžeš cvičit sama za pomoci knihy, online za pomoci textových, obrázkových návodů a videí, anebo si najít ve svém okolí studio, kde hormonální jógu praktikují. A jak často hormonální jógu cvičit? Ideálně dvakrát týdně. Doba, kdy se cvičení budeš věnovat, není podstatná, ale vždy by to mělo být tehdy, kdy tě již nečeká nic složitého ani příliš stresujícího, zkrátka po práci, škole…
    Kdy se jí vyhnout?

    Tahle jóga není vhodná v době, kdy jsi těhotná, nebo jsi začala poprvé, a tedy krátce menstruovat, trpíš pokročilou osteoporózou, rakovinou prsu, nebo jsi bezprostředně po nějaké operaci, objevila se u tebe zvýšená funkce štítné žlázy, srdeční obtíže, bolesti břicha, myomy či se léčíš se slepým či tlustým střevem, nebo jsi krátce po hysterektomii (odstranění dělohy). V těchto případech je nasnadě vhodnost cvičení nejprve probrat s odborným lékařem.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Plíživě a nepříjemně deštivě se hlásí o slovo podzim a sychravé dny stále více
      Jak si správně vybrat? Která je pro vaši pleť nejlepší?  
     Trh v současnosti nabízí mnoho vonných olejů. Otázkou ale je, jak si vybrat ten nejvhodnější.
     Většina z nás se s nimi někdy setká. Pokožka hlavy svědí, bolí, pálí, a ramena
     V těhotenství potřebuje naše tělo víc vitamínů. Na trhu je jich celá řada - víte ale, jak vybrat ty
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Sexuolog Jaroslav Zvěřina: Onanie? Sexuální trénink i samoobsluha
    Sexuolog Jaroslav Zvěřina: Onanie? Sexuální trénink i samoobsluha
    21.10.17 | Láska, Intimita
    Sexuologové dnes mají jasno. Masturbaci vnímají jako neškodnou a v mnoha ohledech
    Nebere mi telefon. Mám se připravit na rozchod?
    Nebere mi telefon. Mám se připravit na rozchod?
    21.10.17 | Láska, Rodinná
       Markéta našla v adresáři mobilu telefonní číslo a stiskla volbu volat.
    Manžel se mnou odmítá mluvit.
    Manžel se mnou odmítá mluvit.
    20.10.17 | Láska, Rodinná
     Vdávala jsem se ve dvaceti letech a bylo to opravdu z čisté lásky. Pohádka

    REKLAMA:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády