• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Vlasy, koruna krásy, říká se. Zdravé a
     Krásné a zdravé zuby reprezentují a
    Nos je dominantou obličeje a pokud je jiný, než se v dané kultuře
    Krásné a zdravé vlasy nejsou jen zásluhou genetiky

    I hodina cvičení týdně pomáhá v boji proti depresi

    25.10.17 | Část: Zdraví, Fitness

    I hodina cvičení týdně pomáhá v boji proti depresi

     Pravidelné cvičení přináší člověku mnohá pozitiva. Kromě regulace váhy také například funguje jako skvělá prevence proti budoucímu možnému výskytu deprese. Podle nejnovější australské studie se na psychickém zdraví v pozitivním slova smyslu podepíše i pouhá hodina cvičení týdně. 

    Výsledky studie, publikované v časopise American Journal of Psychiatry, vycházejí z dat dlouhodobého výzkumu, který po 11 let sledoval přes 22 000 Norů. Vědci u nich během té doby sledovali nejen jejich cvičební návyky, ale také projevy úzkostí nebo deprese na počátku a na konci tohoto časového úseku.

    Na počátku sledovaného období uvedlo 12 procent respondentů, že necvičí, zbytek uváděl více či méně pravidelné aktivity v rozmezí od 30 minut po více než čtyři hodiny týdně.

    Na konci sledovaného období se u 7 % sledovaných rozvinula deprese, devět procent lidí trpělo úzkostí. Mezi cvičením a pozdějším výskytem úzkosti vědci žádnou spojitost nenašli, zato objevili spojení mezi cvičením a pozdějším případným výskytem deprese.

    Málo cvičení, častější deprese 

    Jedinci, kteří na počátku uvedli, že necvičí, měli o 44 % vyšší pravděpodobnost, že se u nich rozvine deprese než u těch, kteří cvičili alespoň jednu či dvě hodiny týdně. U lidí, kteří cvičili více, nebyly prokázány žádné výhody navíc.

    Jak odborníci dodávají, nejzajímavější na tom je, že nemusí jít o nijak intenzivní pohybové aktivity. Podobné pozitivní výsledky na duševní zdraví má podle jejich zjištění jak aktivita velmi vyčerpávající, i ta, při které se člověk sotva zpotí. Jako velmi přínosné se tak jeví i oblíbené činnosti jako rychlejší chůze nebo jízda na kole, uvádí server Time.

    Kromě pozitivních vlivů na duševní zdraví je samozřejmě znatelné i celkové zlepšení zdravotního stavu člověka. Podle American Heart Association a World Health Organization (Světová zdravotnická organizace) má cca 150 minut středně až vysoce intenzivní fyzické aktivity týdně pozitivní vliv například na zlepšení kardiovaskulárního systému.


    „Máme tak dobré důkazy toho, že fyzická aktivita může pomáhat v boji s depresí. Proto navrhujeme, aby byla využívána spolu s běžnými léčebnými metodami při již probíhající léčbě deprese,” uvedl autor studie Samuel Harvey. „Samozřejmě naše studie na prvním místě ukazuje, že cvičení je vhodné jako prevence, která může lidi před projevy deprese dopředu ochránit,” dodal.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
     Co si budeme povídat, většina žen se k pravidelnému cvičení uchyluje, když chce zhubnout nějaké to
    Sekce: Zdraví
    Měsíc co měsíc se řada žen potýká s nepříjemnými bolestmi a křečemi, které
     Co si budeme povídat, většina žen se k pravidelnému cvičení uchyluje, když chce zhubnout nějaké to
     Pohyb má tak zásadní vliv na lidské zdraví, že i pouhá čtvrthodinka cvičení denně
     Pokud se rozhodujete pro zařazení pohybových aktivit do svého životního stylu, je to určitě krok
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Elixír mládí i záruka dokonalých křivek? Překvapivě orgasmus!
    Elixír mládí i záruka dokonalých křivek? Překvapivě orgasmus!
    19.11.17 | Láska, Intimita
    Sex je příjemný, o tom žádná. Tedy hlavně za předpokladu, že člověk má to štěstí
    Nebezpečí, které ti hrozí při orálním sexu
    Nebezpečí, které ti hrozí při orálním sexu
    19.11.17 | Láska, Intimita
    Muži na něj nedají dopustit a ruku na srdce, i my, ženy, ho prostě milujeme – řeč je
    Vibrátor: 6 věcí, které by o něm měla vědět každá žena
    Vibrátor: 6 věcí, které by o něm měla vědět každá žena
    18.11.17 | Láska » Intimita
     S vibrátorem si samozřejmě můžete užívat až do aleluja, jenom se pro jistotu řiďte těmito radami. Pak bude i

    REKLAMA:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády