• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • Trápí tě tuk kolem bříška? Může za to stres! 10 tipů, jak zhubnout ještě do Vánoc

    09.12.17 | Část: Zdraví, Fitness

    Je tvůj pásek příliš krátký? Dělá ti problém dopnout džíny? Nebo se tvá oblíbená sukně jaksi srazila? Podle dietologů je příčina jasná. Stresuplný život a s tím související častější hlad a volba nesprávného jídla. Házet flintu do žita ale nemusíš. Poradíme ti, jak mít skvělou postavu ještě do Vánoc!

    Jak souvisí stres s objemem břicha? Jednoduše. Při stresu se uvolňuje hormon kortizol, který může za zvýšenou potřebu přídělu energie. Tělo si žádá nejvíce bohužel to nejškodlivější – sacharidy a tuky. Tělo se tak snaží mobilizovat, obrazně řečeno připravovat na boj, odtud druhý název pro kortizol: hormon uteč nebo bojuj. Životu nebezpečná situace ale nenastává, a tak se glukóza mění na tuk, který se pak ukládá. Proč právě kolem břicha? Protože v jeho blízkosti jsou játra, odkud se tuk může změnit v případě potřeby rychle v energii. Ptáš se, jak se tuku zbavit, když stres je bohužel dnes součástí každodenního života a nelze se s ním lehce vypořádat? Máme pro tebe několik jednoduchých pravidel.
    1. Dej si vejce k snídani

    Vejce obsahuje vitaminy A, D, ale třeba také chrom, který pomáhá lépe se vypořádat s chutěmi na sladké během dne.
    2. Dopřej si hodné tuky

    Míněny jsou tzv. „hodné“ tuky nebo taky mastné kyseliny obsažené třeba v rybách (sardinky, makrela, losos), oříšcích, semínkách nebo avokádu, které pomáhají nakopnout metabolismus.
    3. Jez co nejméně cukrů a sacharidů

    Snaž se vyhýbat pokrmům, které rychle zvýší hladinu cukru v krvi (dorty, bílé pečivo atd.). Nahraď je celozrnným pečivem, z něhož se do těla uvolňuje energie postupně, hnědou rýží, ovesnými vločkami.
    4. Jez hodně bílkovin

    Bílkoviny napomáhají pomalejšímu uvolňování sacharidů, čímž posílají cukr „k šípku“. Vyplatí se jíst ryby, vejce, quinou nebo fazole.
    5. Jez každé tři hodiny

    Stabilní hladinu cukru udržíš tím, že tělu dopřeješ pravidelnou stravu. Prodleva mezi jednotlivými jídly by přitom neměla být delší než tři hodiny. Pokud bude hladina cukru stále stejná, tělo nebude mít potřebu cukr doplňovat.
    6. Přidej magnesium

    Magnesium, česky hořčík, je pro tělo nepostradatelný a dovede mimo jiné také regulovat hladinu cukru. Nejvíce je ho v listové zelenině, oříšcích a také v brokolici.

    7. Jogurt je gut

    Přírodní bio jogurt ti pomůže nastartovat trávicí systém a lepší zažívání, které je klíčové pro tvé hubnutí.
    8. Zelený čaj tříbí mysl

    Šálek zeleného čaje obsahuje aminokyseliny a L-Theanine, zklidňuje tělo i mysl a redukuje hladinu kortizolu, který napomáhá k ukládání tuku.
    9. Řekni Ne dietám

    Nedrž diety, nepočítej kalorie – to vše jsou totiž stresující faktory a ty, jak bylo řečeno, vedou k ukládání tuku.
    10. Bez cvičení to nejde

    Pokud máš problémy s ukládáním tuku kolem bříška, nejúčinněji se s nimi bojuje pohybem.
    Proč tloustneme kolem pasu?

    Kvůli pravěkému boji o přežití! Před miliony let byla naše těla připravena velice rychle reagovat na blížící se nebezpečí. Stejně jako zvířata jsme byli v podstatě pořád v pozoru tak, abychom se mohli v případě ohrožení buď bránit, nebo utéci. Když si mozek myslí, že je v ohrožení, dochází k produkci hormonů adrenalinu a kortizolu. Reakce je tedy „bojuj, nebo uteč“ a během ní je tělo pět až deset minut napumpováno maximem energie. Účel je jasný: rychlá reakce na nebezpečí. V dnešní době už většinou o život neusilujeme, nicméně žijeme v permanentním, někdy dokonce chronickém stresu. Tělo tak nedokáže volit mezi zmeškaným vlakem, arogantním šéfem, dluhy, nestihnutou schůzkou a situací, která život skutečně ohrožuje. Takže reaguje stejně jako před miliony lety – vylučováním hormonů „bojuj, nebo uteč“. Špatnou zprávou je, že ačkoliv je člověk fyzicky aktivní, ta energie, kterou tělo produkuje navíc, se bohužel mění v tuky.

    Pokud tedy chceš ještě do Vánoc nějaké to kilo shodit, nestačí jen dodržovat naše rady, ale také se přestat stresovat. Tak ti ujel autobus, nevadí, pojede přeci další. Šéf se blbě vyspal? Nevadí, zítra bude líp. Pohádala ses s partnerem? Zkus přijít první. Prostě si naplánuj víc odpočinku a míň nervů i v tomto předvánočním čase.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Snažíš se shodit nějaké to kilo, ale nedokážeš odolat chuti na sladké? Nemá cenu si jen zakazovat,
    Sekce: Zdraví, Diety
    Snažíš se dodržovat zdravý jídelníček, počítáš kalorie jako zběsilá,
    Sekce: Zdraví, Diety
     Další dietou v našem seriálu je zónová dieta, která vám vaši stravu
     Další výzkumy ukázaly, proč strava, ve které chybí bílkoviny a převažují cukry a tuky,
    Zdravě jíst, přiměřeně se hýbat a žít v duševní pohodě je návodem na dlouhý, spokojený život.
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Co byste měla vědět o svém klitorisu
    Co byste měla vědět o svém klitorisu
    23.01.18 | Láska » Intimita
    Kdo jiný by měl znát ženské tělo než právě my ženy? Ovšem i přesto míváme v
    Sex je účinným lékem proti nespavosti, tvrdí odborníci
    Sex je účinným lékem proti nespavosti, tvrdí odborníci
    23.01.18 | Láska, Intimita
    Metod na navození spánku existuje celá spousta – prášky na předpis i bez něj,
    Zaječí sex: Jak ho v posteli odnaučit styl rychle a zběsile?
    Zaječí sex: Jak ho v posteli odnaučit styl rychle a zběsile?
    22.01.18 | Láska, Intimita
    Jako natažený na klíček. Chová se váš partner při milování trochu

    REKLAMA:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády