• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Cvičíte, snažíte se držet různé diety a pořád
    Plíživě a nepříjemně deštivě se hlásí
    V horkých dnech se většina z nás místo
    17.11.18 | Krása
    Jak docílit sametově hebké pokožky? Jak dodat vlasům
    Skupina vědců z Rutgerské univerzity v USA zjistila, že nedostatek

    Tipy, díky kterým při cvičení spálíte více tuku

    06.03.18 | Část: Zdraví, Fitness

    Počítáte kalorie, chodíte na procházky, sem tam cvičíte, ale pořád se nevejdete do svých oblíbených kalhot? Nezoufejte, stále to můžete změnit. Možná vám k tomu pomůže několik rad od odborníků.

    Příjem bílkovin

    Podle odborníků na zdraví ženy v průběhu každé dekády ztratí zhruba dva kilogramy svalů - a získají necelých sedm kilogramů tuku, popisuje pro sever Woman´s Day Wayne Westcott, vedoucí výzkumů v oblasti fitness a autor knih o hubnutí.

    Pokud se podobnému stavu chcete vyhnout, máte v plánu zhubnout a vybudovat si znovu potřebné svaly, nesmíte ve stravě omezovat bílkoviny. Po třicítce je třeba zkonzumovat zhruba 50-56 gramů denně, po čtyřicítce už je to 56-62 gramů. Nejlepšími zdroji jsou například tuňák nebo kuřecí prsa.

    Silový trénink 

    Pokud chcete spalovat kalorie a nadbytečný tuk i v klidovém režimu, je třeba zvýšit tempo metabolismu. K tomu dopomůže silový trénink (zvedání lehčí váhy nebo odporové pásy). Zapojte ho alespoň třikrát týdně a během deseti týdnů výrazně snížíte procento tělesného tuku, radí Westcott.

    Množství jídla a pohybu 

    Podle nutriční specialistky Elizabeth Somerové mají ženy v rámci hubnutí tendence snižovat denní příjem kalorií, a tedy i celkově jídla. Podobné je to i s pohybovou aktivitou. Výzkum na University of Florida zjistil, že 47 procent všech lidí, kteří pravidelně cvičí, uvedlo, že cvičí v mírné intenzitě či náročnosti. Pouze 15 procent z nich tak ale ve skutečnosti opravdu činilo. U ostatních byla pohybová aktivita zanedbatelná.

    Odborníci radí vést si deník, do kterého si budete zapisovat nejen příjem a kalorické hodnoty potravy, ale i cvičební a pohybové návyky. Jen tak se dá vysledovat, zda je vše dostačující. S přesnými hodnotami vždy nejlépe pomůže odborník.

    Pozor na malé neřesti

    Vezmete si sem tam u kolegy na stole bonbón, dojíte po dětech hranolky? I když jsou to drobnosti, každé sousto se počítá - vyjde na zhruba 25 kalorií v průměru. Pár takových drobných ´laskomin´ týdně a hned máte za měsíc na váze necelý kilogram navíc.

    Plánujte dopředu

    Jen pouhé sdělení, že začnete dbát na svou stravu a cvičit, nebude nikdy fungovat, pokud si dopředu neuvědomíte a nenaplánujte, jaký vliv to bude mít na chod vašeho běžného dne, a jak se to v něm promítne. Proto si vše dobře naplánujte, radí trenérka Libby Millsová z americké Filadelfie.

    Cvičební rutina

    Nejlepším způsobem, jak zatočit s tukem a nadbytečnými kaloriemi, je nabourat klasickou cvičební rutinu, radí kondiční specialista Brad Schoenfeld. Měňte proto při cvičení náročnost i druhy aktivit, jinak si na ně vaše tělo rychle zvykne a cvičení tak nebude mít požadovaný efekt.

    Odměňte se 

    Za každou půlhodinu strávenou cvičením si dejte do extra kasičky nějakou drobnou sumu. Pokud vytrváte, brzy si budete moci dopřát jako dárek za svou snahu něco uspokojivějšího - koupit knihu nebo dojít na manikúru.

    Podpůrný systém 

    Nerada cvičíte sama? Najděte si kamarádku, která má stejné cíle jako vy. Cvičte spolu, sdílejte zdravé recepty, nabídněte si vzájemně oporu, když bude některá z vás mít tendence skončit.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
     Kamila ke všemu přistupuje svědomitě. Když seznala, že je načase zbavit se přebytečných špíčků, sestavila si
     Pokud se rozhodujete pro zařazení pohybových aktivit do svého životního stylu, je to určitě krok
     Nenajdete ve svém diáři čas na návštěvu posilovny? Nechce se vám běhat v zimě a dešti? Nebo jste jen
     Bohužel se to stává. Cvičíte a stravujete se správně, a přesto nejsou výsledky patrné. Čím to
     Chcete zhubnout, dobře vypadat a být celkově v pohodě? Pak byste měli vyzkoušet osvědčený recept – a tím je
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Sexuální polohy: Které milují ženy a které muži?
    Sexuální polohy: Které milují ženy a které muži?
    19.11.18 | Láska, Intimita
    Sex. Tři písmenka, která vyvolávají různé pocity, asociace i představy. Je příjemnou
    17 mužských sexuálních tipů
    17 mužských sexuálních tipů
    19.11.18 | Láska, Intimita
    Zajímalo nás, jaké chyby my ženy v sexu nejčastěji děláme, a proto jsme rozdaly dotazník mužům
    Zajímavostí, které o nich možná ještě nevíte
    Zajímavostí, které o nich možná ještě nevíte
    19.11.18 | Láska, Intimita
    Sex je jedna z nejpřirozenějších oblastí lidského života. Milujeme se, abychom se množili, nebo jen

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády