• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    My ženy prostě milujeme zkrášlovací produkty
    Čeká vás vánoční večírek či jiná
    Máte po těle kožní výrůstky a drobné bradavičky,
     Také vás každodenní pohled do zrcadla deptá
    Mít zdravé a hezké zuby je dobrá vizitka

    Vyberte si svůj dietní program

    27.04.18 | Část: Zdraví, Zdravé stravování, Diety

    Většina z nás někdy nějakou dietu držela. Jsou lidé, kteří v životě vyzkoušeli snad všechny. Jenže jak se v nich vyznat? Některé výživové programy stojí za vyzkoušení, protože kromě redukce váhy dokážou přispět k řešení různých zdravotních problémů.

    Přinášíme vám pět dietních režimů nebo způsobů stravování, o kterých jste třeba ještě neslyšeli a rozhodně byste měli.

    1) DASH dieta

    DASH dieta byla vytvořena speciálně pro lidi s vysokým krevním tlakem, vhodná je i pro ty, kteří potíže s vysokým tlakem a srdečními onemocněními zatím nemají, ale v jejich rodině se vyskytují. Za potíže s hypertenzí totiž primárně může strava obsahující přemíru solí a tuků. Základ jídelníčku při DASH dietě tvoří celozrnné výrobky, ovoce a zelenina, potraviny bohaté na bílkoviny s nízkým obsahem tuku a cholesterolu, v menší míře potom nízkotučné mléčné výrobky, maso, ryby, luštěniny, semínka a ořechy. Výhodou této diety je, že se dá držet celoživotně bez nežádoucích účinků na organismus. Pokud ale plánujete hubnout pouze krátkodobě, třeba do plavek, najděte si jinou dietu.

    2) Středomořská dieta

    Lehké jídlo složené převážně z ryb. Přesně tak vypadá dieta inspirovaná zdravým životním stylem a prokázanou dlouhověkostí obyvatel zemí na břehu Středozemního moře. Jídelníček dle středomořské diety by měly tvořit hlavně čerstvé ovoce a zelenina a potraviny obsahující "zdravé tuky", jako jsou ryby, ořechy a olivový olej. V menší míře je povolena konzumace masa, mléčných výrobků a vína. Velkým benefitem středomořské diety je prevence srdečních onemocnění a rakoviny. Středomořská dieta je o celkovém životním stylu. Hodí se pro všechny, ale vzhledem k tomu, že se nemusíte držet striktně rozepsaného jídelníčku, je potřeba sledovat, kolik a čeho skutečně konzumujete, a přizpůsobit výběr potravin a jejich množství svému aktuálnímu zdravotnímu stavu.

    3) Strážci váhy

    Dietní program velmi populární v Americe neslibuje pouze rychlá kila dolů, ale usiluje o celkovou změnu životního stylu a myšlení. Postaven je hlavně na osobních setkáváních členů programu, vzájemné podpoře a heslu "když se nepohlídáš sám, pohlídají tě ostatní". Dieta je specifická v tom, že během ní můžete na rozdíl od ostatních diet jíst cokoli, ovšem s ohledem na propracovaný bodový systém, který zároveň těží z výhod přirozené lidské soutěživosti. Každá potravina a nápoj v systému má přidělen určitý počet bodů. Pochopitelně nejvyšší bodové ohodnocení mají nezdravé potraviny jako sladkosti či víno, nejnižší naopak zelenina nebo potraviny s vysokým obsahem bílkovin. A vy máte denně k vyčerpání jen omezený počet bodů. Pokud se chcete do programu zapojit, registrujte se na www.weightwatchers.com, v Čechách zatím pobočka není. Na stránkách najdete i spoustu receptů a tipů, které se vám pro hubnutí budou hodit.

    4) MIND dieta

    MIND dieta je kombinací toho nejlepšího z DASH a středomořské diety, která má hlavně ochránit mozek a zabránit vzniku Alzheimerovy choroby. Doporučuje potraviny, které jsou vhodné právě pro správné fungování mozku jako listová zelenina, ořechy, bobulovité ovoce, fazole, celozrnné cereálie, ryby, drůbež, olivový olej a víno. Zároveň MIND dieta vylučuje potraviny z pěti skupin, které by se v jídelníčku neměly vyskytovat vůbec nebo jen okrajově: červené maso, máslo a margaríny, sýry, smažená nebo fastfoodová jídla. MIND dieta může dle zjištění snížit riziko psychických onemocnění až o 50 procent. Jedná se ale opět o dlouhodobou záležitost, životní styl, pro jednorázové hubnutí se nehodí.

    5) TLC dieta

    TLC dieta je doporučována speciálně lidem, kteří mají zvýšenou hladinu cholesterolu, a měli by tedy omezit hlavně živočišné tuky. Do jídelníčku TLC diety patří nízkotučné mléčné výrobky, drůbeží maso, ryby, libové hovězí, případně vepřové maso, celozrnné obilné výrobky, ovoce a zelenina. Na snižování hladiny cholesterolu příznivě působí také fazole, hrách, rajčata, mrkev, pomeranče, oves či mrkev. Vyhnout byste se měli vnitřnostem, plnotučnému mléku nebo vaječným žloutkům. TLC dieta je zdravá a zároveň účinná a univerzálně použitelná.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Láska » Intimita
    Uvízl váš sexuální život v rutině, nebo z něj jen zkrátka chcete vyždímat co
    Sekce: Zdraví, Diety
     Jablka, melouny, citrony, grepy, ananas – všechny možné i nemožné druhy ovoce už byly součástí
    Sekce: Zdraví, Diety
     Další dietou v našem seriálu je zónová dieta, která vám vaši stravu
    Sekce: Zdraví, Diety
     Každou chvíli se někde objeví zaručená zpráva o zázračné dietě, která vás zbaví
    Sekce: Zdraví, Diety
     Atkinsova dieta byla svého času nesmírně populární, už jen proto, že při ní můžete jíst pečené
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Nečekané vysvětlení ženského orgasmu
    Nečekané vysvětlení ženského orgasmu
    10.12.18 | Láska, Intimita, Rodinná
    Ženský orgasmus je vysvětlován současnou zvýšenou aktivností několika mozkových center,
    Jak se ženy srovnávají s tím, když mají nedostatek orgasmu
    Jak se ženy srovnávají s tím, když mají nedostatek orgasmu
    10.12.18 | Láska, Intimita, Rodinná
    Vědci z Michiganské univerzity v USA provedli průzkum mezi ženami ve věku 18-28 let, aby zjistili, jak se staví k
    5 signálů, že ONA měla skutečný orgasmus
    5 signálů, že ONA měla skutečný orgasmus
    10.12.18 | Láska, Intimita, Rodinná
    Měla orgasmus, nebo ta celá bouře emocí byla jen kvalitní imitace? Jak rozpoznat pravdu, se dozvíte

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády