• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

      Trpké rysy, buldočí tváře… ať jim
      Tak banální věc jako holení nohou,
    Povislá horní víčka jsou problémem žen i mužů.
    Kudrnaté vlasy dávají jejich majitelkám obvykle

    Osm jógových prvků, které zvyšují výkonnost mozku.

    15.06.18 | Část: Zdraví, Fitness

    Učitelka jógy Davida Beckhama říká, že jednoduché cvičení o osmi krocích zvyšuje výkonnost v mozku a dodává energii. A dobrou zprávou je, že trvá jen pět minut!

    Shona Vertue je učitelka jógy, která se narodila v Sydney, ale momentálně sídlí v Londýně. Je osobní trenérkou Davida Beckhama a dalších významných osobností a vytvořila osm posloupně navazujících jógových prvků, jejichž provedení netrvá déle než pět minut. Na svém blogu, kde tento návod na zvýšení výkonnosti mozku uvedla, zároveň popisuje, že její „vychytávka“ zvyšuje energii a úroveň koncentrace.
    Něco jako sekvence jógy na pracovišti
    Mnozí z nás patří mezi oběti, které tráví celé hodiny před obrazovkou počítačového monitoru. Tahle rutina může mít monotónní a hypnotizující účinek, který jóga narušuje. „Jóga také prokazatelně zlepšuje hladiny GABA v mozku. Pro vysvětlení, nízké hladiny GABA jsou spojovány s poruchami, jako je deprese a úzkost,“ uvádí zmíněná jogínka s tím, že GABA označuje kyselinu gama-aminobutyrovou, inhibiční neurotransmiter, který má uklidňující účinek na mozek. Ale dost už řečí. Tahle osmistupňová záležitost vás probudí, zvýší vaši produktivitu a dokonce vám pomůže k lepšímu zvládání stresu.
    Krok 1
    Zavřete oči, nadechněte se, zadržte dech na tři vteřiny a vydechněte. Podle potřeby jednou, dvakrát zopakujte. „Dech je velmi úzce spojen se stavem nervového systému, takže udržení klidného a rytmického dechu může pomoci uvolnit vaše tělo i mysl,“ popisuje Shona Vertue.
    Krok 2
    Se zavřenýma očima nakloňte hlavu doleva, držte hrudník vypnutý, a opačné rameno trochu „odtáhněte“ od sebe. Představte si, že dýcháte do té strany krku, kterou protahujete. Totéž opakujte i na pravé straně.
    Krok 3
    Spojte prsty, přitiskněte je na zadní část krku, hlavu zakloňte a bradu tak nasměrujte k obloze. Několikrát se vraťte do výchozí pozice.
    Krok 4
    Vsedě dejte nohy od sebe na více než šířku ramen a položte pravou ruku na levou nohu, konkrétně oblast kolena – z levé strany. Trup a páteř přitom za touto rukou natočte. Totéž opakujte i na pravé straně (aspoň třikrát). Poté se vraťte do původní pozice, ruku opět dejte „za“ nohu, natočte se směrem k ní, ale tentokrát ji pusťte a obloukem přemístěte za svoje záda. Tělo se automaticky přetočí na stranu pravou. Opakujte tento pohyb i na druhé straně – aspoň dvakrát.
    Krok 5
    Zkontrolujte, zda sedíte rovně, páteř rovná, hrudník vypnutý. Pomalu trup nakloňte vlevo a následně vpravo. Udržujte rovná záda! (Cvik proveďte pětkrát na každou stranu.)
    Krok 6
    Šestý bod charakterizuje běžná věc – zívnutí. „Obyčejné zívnutí pomáhá resetovat mozek. Ve skutečnosti, když zíváte, stimulujete neurální oblast mozku, která hraje důležitou roli v tom, že je více vědomá, bdělá a zároveň uvolněná,“ říká jogínka.
    Krok 7
    Nyní opět propleťte prsty, ruce dejte nad hlavu a dlaně nastavte stropu. Protáhněte se. Pořádně.
    Krok 8
    Posledním krokem je zahýbání kotníky a protažení prstů na nohách. „Možná si myslíte, že to nebude mít velký vliv na energetickou hladinu, ale jistě brzy zjistíte, že dochází ke stimulaci žilní krve v dolní části nohou. To se na vaší energii pozitivně podepíše,“ uzavírá Shona Vertue.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Vyzkoušejte lifting obličeje podle Yoshiko Mamadové, japonské instruktorky obličejové jógy, a zbavte se
    Sekce: Krása
     Na oči klademe čím dál větší nároky než dříve. Vystavujeme je celodennímu působení
     Povislé bříško přelévající se přes kalhoty žádné z nás na sebevědomí
     Během těhotenství každá nastávající maminka přibere na váze. Optimální přírůstek
    Sekce: KARIÉRA
     Při odchodu z kanceláře si asi většina z nás připadá, jako by nás přejel parní válec. Bolest
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Tohle je 6 znaků, podle kterých poznáte, jestli jste závislí na sexu!
    Tohle je 6 znaků, podle kterých poznáte, jestli jste závislí na sexu!
    22.03.19 | Láska, Intimita
    Ano, i na sexu se dá vypěstovat závislost. A rozhodně nejde o nic příjemného  
    8 šokujících věcí, na které myslí každý muž při sexu.
    8 šokujících věcí, na které myslí každý muž při sexu.
    22.03.19 | Láska, Intimita
    Tak schválně, pánové, na co z toho nejvíce myslíte vy?  
    12 opravdových žen odhalilo, co dělá chlapy fantastické v posteli!
    12 opravdových žen odhalilo, co dělá chlapy fantastické v posteli!
    22.03.19 | Láska, Intimita
    Tak co, pánové, děláte nějakou z nich taky?  

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády