• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    13.11.18 | Krása, Kosmetika
    Nedáte bez laku na nehty ani ránu? Dávejte pozor, co si v
    Chladné a sychravé počasí má vliv i na naši
    Všichni samozřejmě víme, že alkohol nikomu na kráse
    Rty. Malý detail v obličeji, avšak sexy a smyslný,
    Akné trápí nejen dospívající

    Epidemie nespavosti: Chcete, aby se vám lépe usínalo?

    28.06.17 | Část: Zdraví

     Nemůžete usnout, budíte se uprostřed noci a druhý den jste vyčerpaní k smrti? Nejste sami! Podle odborníků se totiž lidé potýkají s epidemií nespavosti! 

    Podle nedávného průzkumu trpí šest lidí z deseti nedostatkem spánku. Vědci z Oxfordské univerzity zase zjistili, že lidé dnes spí v průměru o jednu až dvě hodiny méně než lidé před šedesáti lety! Výsledek? Tato spánková deprivace má neblahý vliv na lidské zdraví a je spojována s obezitou, s nemocemi srdce, cukrovkou a podobně.

    Kolik spánku je potřeba?

    Každý je samozřejmě trochu jiný, tudíž je nejlepší vypozorovat sám na sobě, po kolika hodinách spánku se druhý den cítíte svěže. Nicméně obecně platí následující:

    • Miminka potřebují 17 hodin spánku denně
    • Větší děti si vystačí s deseti hodinami spánku denně
    • Teenageři by měli spát devět hodin denně
    • Dospělí potřebují sedm až osm hodin spánku denně

    Když se spánek nedaří

    Pokud patříte k těm, kteří mají se spánkem problémy, pomohou vám následující rady.

    Dodržujte režim – Každý v sobě má jakési vnitřní biologické hodiny, které je potřeba správně nastavit. Pak bude vaše tělo ve správný čas připraveno bdít a spát. Proto choďte každý den zhruba ve stejnou dobu spát a také ve stejném čase vstávejte. Vaše tělo si na tento režim zvykne a bude ho po čase samo vyžadovat. A žádné výjimky!

    „I když třeba jeden den ponocujete, nesmíte druhý den spát až do oběda. Pokud totiž vstanete v poledne, vaše tělo bude připraveno déle bdít, a večer z toho máte nespavost,“ říká britský spánkový specialista Guy Meadows.

    Žádné modré světlo – Jakékoli světlo potlačuje schopnost těla produkovat hormon melatonin, který snižuje krevní tlak a hladinu glukózy, což pomáhá tělu usnout. Nejhorší je pak takzvané modré světlo, které vyzařuje například z telefonů, počítačových monitorů, televize a podobně. Pokud jste zvyklí si před spaním číst, volte klasické tištěné knihy. Je totiž dokázáno, že ti, co čtou na elektronických čtečkách, hůře a pomaleji usínají.

    Zchlaďte se – Jedním z mechanismů, díky nimž se tělu daří usnout, je snižování tělesné teploty. Proto je ideální teplota v ložnici nespavců 16 nebo 17 stupňů Celsia. Vyložený nerozum je pak dopřát si před spaním horkou vanu. Koupel by měla proběhnout alespoň 90 minut před tím, než si jdete lehnout, a voda by měla být teplá, nikoli horká.

    Večeře v pět – Jídlo těsně před usnutím je velkou chybou. Proč byste měli svému tělu dodávat palivo, když se chystáte jít spát? Poslední jídlo dne by se mělo ideálně odehrát kolem páté odpoledne, pokud to není možné, tak alespoň tři hodiny před tím, než jdete spát.

    Ještě pár triků

    Je toho samozřejmě víc, co můžete pro dobré spaní udělat. Například následující:

    • Když se v noci vzbudíte, nedívejte se, kolik je hodin, a nepočítejte, kolik času vám zbývá do budíku. Jen se tak budete stresovat.
    • Dbejte na to, aby vaše matrace nebyla příliš stará. Platí pro ni pravidlo sedmi let. Během těch totiž člověk stráví v posteli zhruba 20 tisíc hodin, takže jakákoli matrace starší sedmi let je už opotřebovaná a je třeba ji vyměnit za novou.
    • Pro zklidnění zkuste dýchací techniku známou jako 4-7-8 metoda. Spočívá v tom, že se nadechujete a počítáte do čtyř, pak dech zadržíte a počítáte do sedmi a pak hlasitě vydechujete a počítáte do osmi. Nejenže vás zklidní, ale budete se soustředit na dýchání, nikoli na starosti, což je také velmi cenné.

    Není důležité se jen dobře vyspat, musíte se i dobře probudit a nastartovat se na den. Proto si okamžitě po probuzení dopřejte denní světlo. Během třiceti až pětačtyřiceti minut se nasnídejte. A nepoužívejte budík s velmi hlasitým a drsným zvukem, buďte se spíš příjemnou hudbou, vrněním a podobně.

     

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Není žádným tajemstvím, že různé barvy navodí i rozdílné nálady. Některé jsou
    Sekce: Zdraví
    Obezita je v našem století závažným tématem, které se přetřásá denně. Ví se, že
    Jsou dvě hodiny ráno a vy se nervózně převalujete v posteli ze strany na stranu a ne a ne usnout. Co za tím stojí a jak
    Zdravě jíst, přiměřeně se hýbat a žít v duševní pohodě je návodem na dlouhý, spokojený život.
    Pokud vás každé ráno budík tahá nemilosrdně z postele už o půl šesté, sex je to poslední, na
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Vědci objevili hormon polibku, po kterém bude každá holka nadržená.
    Vědci objevili hormon polibku, po kterém bude každá holka nadržená.
    13.11.18 | Láska, Intimita, Rodinná
    Nový hormon kisspeptin, nazývané hormonem polibku, objevili odborníci z Belgie a Německa. Tento
    Proč chtějí některé ženy pořád sex a jiné nikoliv!
    Proč chtějí některé ženy pořád sex a jiné nikoliv!
    13.11.18 | Láska, Intimita, Rodinná
    Říká se, že zatímco muž je připraven na sex vždycky, žena jen někdy. I když to fyziologicky není tak
    Takhle zaujmete holku na první schůzce!
    Takhle zaujmete holku na první schůzce!
    13.11.18 | Láska, Intimita
    Jak zaujmout na první schůzce?

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády