• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Zaměřili jsme se na nejznámější vlasové mýty
    24.05.19 | Krása, Zdraví
     Věk, kterého se člověk může dožít, dnes vědci kladou do
     Toužíte po sametové pleti a máte rády
     Celulitida - věčný strašák nás žen. Objevuje
     Nic nedokáže znepříjemnit nošení

    Nemůžeš spát? Změň jídelníček!

    24.07.18 | Část: Zdraví, Zdravé stravování, Diety

    Stalo se ti už někdy, že bys večer zalehla do postele a nerušeně usnula? Nebo sebou spíš ještě další půl hodinu házíš a nemůžeš usnout? Pokud platí to druhé, zřejmě je něco špatně. Kvalitní spánek přitom ovlivňuje spousta faktorů. Zásadní vliv má také to, co jíš. Jaké potraviny ti pomohu vyspat se do krásy?

    Spánek je zásadní jak pro fyzické, tak pro duševní zdraví. Jestli si před spaním ráda dáš skleničku vína a misku slaných brambůrek, tak tvé snění výrazně ztrácí na hodnotě! Jak to, co jíš, ovlivňuje tvůj spánek? Které suroviny raději vynechat a co naopak zařadit do jídelníčku?
    Jídlo a spánek. Jak to vlastně je?

    Existuje mnoho názorů na to, jak večeře může ovlivnit pobyt v posteli. Jedni vědci říkají, že se jedná o hloupost a placebo efekt, ti druzí tvrdí, že se propojenost mezi jedním a druhým nedá ignorovat. Jeden příklad za všechny? Mléko s medem. Všeobecně se uvádí, že se po tomto nápoji lépe usíná. Je to ale pravda? Možná pomůže, protože tomu člověk věří. Je o tom absolutně přesvědčen, takže se vlastně sám donutí usnout. Na druhou stranu mléko je bohaté na trypofan, tedy hormon, který celkově zklidňuje organismus. Kde je tedy pravda?

    Suma sumárum, existuje mnoho potravin, které tuto esenciální aminokyselinu obsahují. Asi nejvíce ho však je ve vejcích. Ty navíc obsahují i další vitaminy. Jsou vlastně takovou „superpotravinou“, jejíž konzumace zvlášť ve druhé polovině dne přijde vhod. Díky ní se zklidníš a zároveň dodáš tělu další prospěšné látky.

    Rozhodně si můžeš dopřát také všechny možné druhy ořechů. Vyzkoušej mandle, kešu nebo arašídy. Dále kvalitní bílkoviny, všeobecně mléčné výrobky nebo třeba banány. Lepší by ale možná bylo uvědomit si, co bys jíst neměla. Konzumace těchto produktů ti může pomoci, nesmíš je však kombinovat s těmi, co budou mít opačný účinek! Na co si dát pozor?
    Co ti určitě neprospěje?

    Zelenina je zdravá. O tom není pochyb. Je však důležité zvolit tu správnou. Než se odebereš do ložnice, rozhodně vynech brokolici, kapustu, zelí nebo květák. Je v nich spousta vlákniny, což je určitě fajn. Bohužel jenom do chvíle, než se nafoukneš jako balón! A věř, že když se právě tohle stane, tvůj trávicí trakt bude mít hodně práce. Půlku noci se můžeš převalovat a bdít. Raději si dej něco, co tě tolik „nezaplní“. Vyzkoušej cuketu, špenát, okurku, rajče nebo například avokádo. A taky na sůl a alkohol velký pozor!

    Pitný režim ano, ale…

    Lepší je sklenice vody s plátkem citrónu. Sůl zkus zase vyměnit za bylinky. Rozmarýn, kurkuma či česnek jsou skvělou alternativou! Miluješ kávu? Dobrá, ale taky s ní šetři. Jestliže uleháš do postele například kolem desáté, poslední šálek si dej tak ve tři hodiny odpoledne. To samé platí pro energetické nápoje. Obojí je plné kofeinu, což je v tomto případě nežádoucí! A jak je to s tolik oblíbeným sladkým? Zmrzka, čokoláda a další dezerty jsou tolik lákavé!
    Kalorie a cukry, které škodí

    Platí, že si je klidně můžeš dát, ale jejich konzumaci přesuň třeba k obědu, nebo si je nech ke kávě v průběhu dne. V pozdějších hodinách už ne. Jestli to bez sladké tečky nevydržíš, dej šanci banánu nebo například sušeným třešním. Uděláš jedině dobře. Lepší a kvalitnější spánek ti přinese fyzickou a psychickou kondici a dokonce podpoří tvůj vzhled. Proto ho nepodceňuj!

    Jestliže máš problém s usínáním, neuškodí se zamyslet nad tím, kde je příčina. Samozřejmě to nemusí být složením tvého jídelníčku, ale klidně může. Je třeba přijít na to, co ti vyhovuje a co zase ne. Prvotně zkus vynechat výše zmíněné potraviny a nápoje. Mělo by to pomoci, ostatně stejně jako uklidňující hudba. Mrkni na video a před spaním se zaposlouchej! Měla bys usnout do pěti minut.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Láska » Intimita
    V těchto produktech nejdeš tolik prospěšných věcí, že už se jich tam víc ani nevejde. Navíc se po nich
    I když moc dobře víš, že všechny ty rady proti kocovině jsou účinné, ne vždy je možné je dodržet. Copak se
    Sekce: Zdraví
    Jestli se už ráno budíš unavená, je něco špatně. Je sice možné, že za tvou únavu může
    Sekce: Zdraví
     Taky se večer převracíte v posteli a nemůžete usnout ? Problémy s nespavostí se šíří a proto
    Sekce: Zdraví
     Nemůžete usnout, budíte se uprostřed noci a druhý den jste vyčerpaní k smrti? Nejste sami! Podle odborníků se totiž
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    7 nových pravidel pro váš lepší sex
    7 nových pravidel pro váš lepší sex
    25.05.19 | Láska, Intimita
    Žádné předstírané orgasmy, více bezpečnosti pro všechny a samozřejmě jasné
    6 cviků, se kterými zlepšíte svůj sexuální život
    6 cviků, se kterými zlepšíte svůj sexuální život
    25.05.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Cvičení pánevního dna patří mezi nejpopulárnější techniku, nejen jak se vyhnout
    Návyky, které udržují sex i vztah
    Návyky, které udržují sex i vztah
    25.05.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Je těžké platit účty, připravovat večeři, starat se o děti a k tomu všemu romanticky randit

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády