• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Statistiky uvádějí, že různou formou problematické a
    Pečlivě upravované obočí by mělo být základem
      Injekce s botulotoxinem se stala běžnou součástí
      Většina lidí, kteří začnou posilovat, se

    Nová metoda hubnutí

    13.07.18 | Část: Zdraví, Diety

    Ve světě diet a hubnutí se momentálně nejvíce skloňuje metoda přerušovaného půstu. Kromě redukce hmotnosti slibuje i různé zdravotní benefity. Proč je tak úžasná? Není třeba hladovět ani počítat kalorie, pouze stačí omezit dobu příjmu potravy.

    Jak to funguje?

    Současné trendy zdravé výživy doporučují jíst pravidelně ve dvou až tří hodinových intervalech malé porce. Tento způsob stravování ale nezohledňuje fungování inzulínu na lidský organismus.

    Při jídle se vyplavuje inzulín, který pomáhá našim buňkám efektivně využívat přijaté sacharidy – nejprve uloží omezenou část do jater v podobě glykogenu, zbytek, co tělo nevyčerpá, okamžitě schová v podobě tukových zásob do celého těla. Jak asi tušíš, tato spíž je neomezená… :- ) Ovšem v případě půstu je úroveň inzulínu nízká, tělo nic neukládá a zpracovává zásoby energie.

    Metoda přerušovaného půstu vlastně dopřává tělu dostatek času ke spálení nahromaděných zásob a tím hubnout.
    Rozdělení dne

    Je to v podstatě velmi jednoduché. Rozdělíme den na dvě části – dobu, kdy jíme a kdy se postíme. Nejčastěji se doporučují intervaly 14/10 pro ženy a 16/8 pro muže, přičemž druhé číslo značí dobu jídla. Určitě tě potěší, že do půstu se počítá i spánek, takže doba hladovění je opravdu krátká.

    Existují i extrémnější podoby:

    20/4 – opět je vhodnější pro muže,
    24hodinový půst od večeře po večeři (nebo od oběda do oběda),
    5:2 – 5 dnů pravidelného příjmu potravy a 2 dny půstu, při kterých je však dovoleno jíst 500 kalorií denně,
    36hodinový půst – například sníš večeři 1. den, celý druhý den jíst nebudeš, a to až do snídaně 3. dne.

    Začínáme!

    Nedoporučuje se skočit do přerušovaného půstu rovnýma nohama. Můžeš si třeba vybrat tři dny v týdnu, kdy budeš metodu dodržovat a postupně je rozšiřovat. Navíc není žádná tragédie, když občas přerušíš nebo vynecháš.

    Abychom se vešli do potřebného intervalu, musíme vynechat snídani nebo večeři. Záleží, co ti lépe vyhovuje – budíš-li se ráno hladová, klidně se v osm nasnídej a poslední jídlo si dej v šest hodin. Nebo naopak vydrž do oběda a pak se nemusíš rozpakovat dát si pozdější večeři v osm. To není tak hrozné, že?

    Nesmíš ale zapomenout, že do „jídelních“ hodin se počítá, když si dáš limonádu, pivo nebo víno. I tekutiny obsahují kalorie a tedy aktivují inzulín. V době půstu se povoluje pouze voda, neslazené minerálky, čaj či černá káva. Hlad je převlečená žízeň, na to nezapomeň.

    A že tě občas přepadne hlad? To je přece přirozené a tělo dokáže bez jídla vydržet i několik dní, tak proč bys nezvládla několik hodin? Naopak zjistíš, že díky hladu cítíš přívaly energie. Nejlepší je v takových chvílích se zaměstnat ať už prací nebo cvičením, jen abys nemusela myslet na jídlo.

    TIP : Při přerušovaném půstu je důležité nefixovat se na jídlo a oprostit se pouček, které máš zažité – snídaně je základ dne a když pocítíš hlad, je už pozdě.
    Jak jíst?

    Nejlepší na přerušovaném půstu je, že se nemusíš nijak omezovat. Jez tak, jak jsi zvyklá, jen počet jídel a kalorií musíš vměstnat do doby, kterou sis zvolila. Samozřejmě není žádoucí se přecpávat nezdravými jídly, uzeninami a prázdnými kaloriemi. To nezhubneš nikdy. Prostě jez tak, jak se má, omez sladkosti, soustřeď se na příjem bílkovin, zeleniny, a zdravých tuků.

    Může se stát, že když si na rytmus půstu zvykneš, budeš mít tendenci jíst méně a méně, to už ale není půst ale dlouhodobé hladovění a to není zdravé ani účinné! Důležité je zůstat na svém – pokud jsi třeba přijímala 2000 kalorií, budeš je jíst i při přerušovaném půstu.
    Co ti ještě přerušovaný půst přinese dobrého?

    • Lépe se budeš soustředit a budeš jasněji myslet
      Sníží se ti hladina inzulínu v krvi
      Získáš více energie
      Zlepší se spalování tuků
      Sníží se hladina cholesterolu v krvi
      Je to prevence Alzheimerovy choroby
      Má omlazující efekt
      Prokázaná je i redukce zánětů v těle
    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Zdraví, Diety
     Půst. Pomáhá nebo škodí? Jedná se o mučicí nástroj, či dobrý nápad?
    Sekce: Zdraví, Diety
     Znali ho už naši dávní předci. Důležitou roli hraje nejen v náboženství, ale také
    Sekce: Zdraví
     Jaro je tady a s ním i perfektní čas pro pár zdravých změn v našem jídelníčku a
     Alternativy ke klasické medicíně přitahují stále více lidí. Tito lidé tvrdí, že
     Anglické slovo snídaně („breakfast“) znamená přerušení nočního půstu neboli
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Muži mají dvakrát víc orgasmů. Ženy je ale pomalu dohánějí
    Muži mají dvakrát víc orgasmů. Ženy je ale pomalu dohánějí
    16.02.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Často se rozdíly mezi pohlavími připomínají v souvislosti se zaměstnáním, neboť
    Pravidelný silný orgasmus je skvělou prevencí vysokého tlaku
    Pravidelný silný orgasmus je skvělou prevencí vysokého tlaku
    16.02.19 | Láska, Intimita
    Pravidelný sex několikrát týdně je výbornou prevencí vysokého krevního tlaku.
    Překvapivý spojenec při snahách o otěhotnění: Ženský orgasmus
    Překvapivý spojenec při snahách o otěhotnění: Ženský orgasmus
    16.02.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Řada odborníků zabývajících se lidskou sexualitou dlouho zastávala názor, že

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády