• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    19.02.19 | Krása, Kosmetika
     Profesionální vizážisté znají spoustu
    Dnes žijeme ve světě plném informačních technologií a
    Statistiky uvádějí, že různou formou problematické a
    Pečlivě upravované obočí by mělo být základem
      Injekce s botulotoxinem se stala běžnou součástí

    5 sportů, díky kterým kila letí dolu rychlostí blesku

    08.02.19 | Část: Zdraví, Fitness

     

    Nejvyšší čas dát si do těla, abychom pak ta těla mohly ukazovat v letních šatečkách a plavkách. Které disciplíny zabírají na faldy nejlépe?

    Stejně důležité jako vybrat si pohyb, který vás bude bavit, je dodržovat při něm pár pravidel, aby vaše snažení mělo kýžený efekt. Ze zvedání těžkých činek se vám svaly zpevní, ale nezhubnete.Tuky se odbourávají při aerobní aktivitě a při nižší intenzitě cvičení, které trvá aspoň 30 minut.

    Sportování byste měly zařadit do svého programu dvakrát až třikrát týdně. Pokud jste ho zatím braly jako okrajovou záležitost, začněte zvolna (běh kombinujte s chůzí, na kolo nevyrážejte hned do Krkonoš). Novému životnímu stylu musíte přizpůsobit  jídelníček. Když si po uběhnutí pěti kilometrů dáte guláš se šesti, můžete si o menší konfekční velikosti nechat jen zdát.

    1. Běh

    Jedna z nejsnáze dostupných možností pohybu. Posiluje svaly dolních končetin, bříško a tvaruje pas. Prospívá kardiovaskulárnímu systému, dýchání a imunitě. Dle rychlosti, vzdálenosti a profilu trati spálíte až 4000 kJ. Začněte na dvou půlhodinových výbězích, pak lze frekvenci tréninků, čas i délku trasy navyšovat. Udržujte vytrvalostní tempo, při němž spalujete tuky: jste jen mírně zadýchané, ne na pokraji kolapsu. 

    A pokud vás to chytne, nezapomenňte se zapojit do běhu se Světem ženy na 5 kilometrů. Pražský výběh ze série RunCzech bude už 8. září 2018.

    2. Plavání

    Ve vodě vám bude blaze a ještě zpevníte tělo. Plavání rovnoměrně tvaruje a formuje všechny svalové partie, zlepšuje imunitu i výdrž. Ani zde nesmíte však plavat jako paní radová, snažte se o správný styl (naučit se ho lze třeba v kurzech klubu Juklík) a spálíte 2500 kJ za hodinu. Aby se pohyb podepsal na vaší kondici i linii, musíte plavat v kuse ¾ hodiny 2x týdně.

     

    3. Jízda na kole

     

    Hodí se pro sportovce všech výkonností. Při jízdě na kole se zapojí hýždě a svaly dolních končetin. Má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém i dýchání. Záleží na rychlosti a délce trati. Můžete ale spálit okolo 2500 kJ za hodinu. V redukčním režimu byste se na kolo měla dostat třikrát týdně na hodinu. Pokud je venku počasí, že by ani cyklistu nevyhnal, můžete jeden výjezd nahradit spinningem. 

     

    4. Aerobik

     

    S tímto typem cvičení se hubne jedna radost. Na dobré lekci by cvičení mělo zaměstnat a formovat svaly celého těla. Fitka nabízejí lekce s různým zaměřením. Na tukové polštářky nejlépe zabírají hodiny dance aerobiku, tanečního Port De Bras nebo step aerobiku. Spálíte až 1800 kJ za hodinu a naordinovat bste si pak měla dvě lekce za týden.

     

    5. Badbinton

     

    Je vhodnou aktivitou pro ty, kdo si chtějí užít i zábavu. Naučíte se koordinaci, rychlosti, posílíte svaly rukou rukou, zad i dolních končetin. Ale pozor! Neprovozujte rekreační pinkání v režimu „schválně, jak dlouho udržíme košíček ve vzduchu“. Nastolte pěkné svižné tempo a spalíte 1260 kJ za hodinu. Chcete-li zhubnout, měla byste se na kurt dostat 2x týdně. Anebo můžete raketové sporty kombinovat s jinou aerobní disciplínou, například s cyklistikou.

     

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
     Jedná se o populární a hojně využívanou alternativu k běžným odporovým cvičením, kdy
     Ve snaze o shození kilogramů můžete najít i skutečné potěšení a radost z pohybu. A je přitom
     Chcete zhubnout, dobře vypadat a být celkově v pohodě? Pak byste měli vyzkoušet osvědčený recept – a tím je
     Nebaví vás chodit do fitness centra, hodiny cvičení nestíháte, protože jsou v čas, kdy pracujete nebo chcete
    Potřebovali byste začít se sportem nebo cvičením, ale kila navíc vám v tom brání? Rychle se unavíte
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Sex ženám proti stresu nepomáhá
    Sex ženám proti stresu nepomáhá
    19.02.19 | Láska, Intimita
    Zatímco muži hledají úlevu a relaxaci od denních problémů a stresu často právě v
    Pozor na žárlivé scény
    Pozor na žárlivé scény
    19.02.19 | Láska, Rodinná
     K lásce a partnerskému vztahu patří nepochybně i žárlivost, tedy alespoň ta zdravá
    Bez sexu vztahy nefungují
    Bez sexu vztahy nefungují
    19.02.19 | Láska, Intimita
     Jsou opravdu muži v sexu náročnější a aktivnější?  

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády