• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

      Ráda byste se chlubila sexy hřívou, jenomže místo
    Sluneční paprsky sice umí dodat pokožce bronz i potřebný
    Pivo je český fenomén a rodinné stříbro. Co může
    V létě čas běží tak nějak jinak. Zase ses začetla do knihy
    Od pasu nahoru jste jako karamelka, nohy ale jako by ke zbytku těla vůbec

    Urychlíte tím hubnutí

    03.03.19 | Část: Zdraví, Zdravé stravování, Diety

     

    Britští vědci potvrdili, že čím později člověk snídá a čím dříve zároveň večeří, tím rychleji zhubne. Přitom může sníst poměrně slušné množství kalorií. Stěžejní je, aby dobu konzumace a trávení omezil jen na rozmezí několika hodin během dne.

    Vědci z University of Surrey požádali skupinu hubnoucích, aby začala snídat o hodinu a půl později než obvykle, ale zároveň aby poslední jídlo dne snědla o hodinu a půl dříve než obvykle. Přitom nedošlo k omezení celkového příjmu kalorií. Jinými slovy, pokud byli zvyklí tito jedinci sníst veškerou denní stravu mezi osmou ranní a šestou večerní, teď to museli zvládnout mezi půl desátou dopoledne a půl pátou odpoledne. Srovnávací skupina hubla podle obvyklého plánu, tedy konzumovala stejné množství energie, ale v delším časovém úseku.

    První skupina za deset týdnů zhubnula výrazně více než druhá skupina.

    „To je velmi povzbuzující. Lidé mohou stále do určité míry jíst dost jídla tak, jak si přejí, ale stačí, když zkrátí časový úsek, v němž všechno toto jídlo spořádají. Netvrdím, že je to dokonalý recept, ale rozhodně je to významný objev z celé skládačky o lidském metabolismu a obezitě,“ tvrdí doktor Jonathan Johnson z University of Surrey.

    Tělo nejlépe metabolizuje stravu kolem poledne, takže čím blíže se k němu přisune snídaně a večeře, tím méně kalorií skončí v tukových polštářích.
    Tipy na ideální snídaně

    Ačkoli všichni víme, že snídaně je nezbytnou součástí našeho každodenního života, někdy máme tendenci ji tak trochu nezdravě znevažovat. Například obiloviny spadají do jedné z nejoblíbenějších kategorií potravin současnosti. Některé z nich však mohou být plněny umělými barvami, zpracovanými cukry, konzervačními látkami a stimulátory chuti. Proto to zkuste trochu jinak.

    Například chia pudink je výbornou volbou, která kontroluje hladinu cukru v krvi. Budete potřebovat 3 polévkové lžíce chia semínek, 1 šálek mléka (může být rostlinné), 1 šálek vody, javorový či jiný sirup, ořechy, semena, karob, skořici, vanilkový extrakt (zkrátka to, co máte rádi). Do dostatečně velké uzavíratelné sklenice nasypte chia a zalijte je vodou i kokosovým mlékem. Přidejte javorový sirup, skleničku uzavřete a dobře zamíchejte – protřepejte. Vložte do lednice a ráno dolaďte ořechy a tím, co máte po ruce.

    Vejce jsou také klasikou, která patří na ranní stůl. Pokud máte rádi míchaná a držíte dietu, radši vynechejte slaninu a jinou uzeninu. Pro své potřeby volte dvě vejce, dva kusy celozrnného chleba a zeleninu v libovolném množství. Mimochodem, vařená vejce úžasně působí v kombinaci s avokádem. K ochucení přidejte mořskou sůl a pepř. Tyhle dvě složky jsou nabité bílkovinami, tuky a vlákninou.

    Chcete něco méně tradičního? Co takhle banánové placičky! Na toto jídlo budete potřebovat pouze dvě složky – vejce a banán. Samozřejmě, trochu kakaového prášku nebo skořice nikdy nikomu neublíží, ale je to záležitost osobního vkusu. Takže, připravte si 1 velký banán, 4 vejce, popřípadě 1/2 šálku mandlové moučky, 1 lžičku vanilkového extraktu a 1/2 lžíce skořice. Smíchejte všechny přísady dohromady. Dejte pár lžic těsta na namazanou nízkoteplotní pánev a po chvíli obraťte. Můžete doladit oblíbenými ořechy.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Zdraví
    Podle britských a amerických vědců sovy umírají dříve než skřivani. A není to výrok ornitologů
      S blížícím se létem vymýšlí spousta z nás, jak ještě před dovolenou shodit
    Sekce: Zdraví, Diety
     Ráno rychle vstát, omýt, nalíčít, obléknout a tradá do práce, a nezapoměla jste na
     Znáte to – ráno musíte všechno zvládnout rychle a na snídani nezbývá vůbec
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Zajímavá fakta o orgasmu, která jsi možná netušila
    Zajímavá fakta o orgasmu, která jsi možná netušila
    26.06.19 | Láska, Intimita
      Trvá jen několik sekund, a přesto budí tolik povyku. O čem je řeč? Jasně že o orgasmu.
    Orgasmus na několik způsobů: Znáte všechny?
    Orgasmus na několik způsobů: Znáte všechny?
    26.06.19 | Láska » Intimita
      Nic vás neuvolní tak, jako přicházející rozkoš, která
    Nemám orgasmus. Jsem opravdu frigidní?
    Nemám orgasmus. Jsem opravdu frigidní?
    26.06.19 | Láska » Intimita
      Více než deset žen ze sta nikdy nezažije orgasmus. Přitom to vůbec neznamená, že by byly frigidní!

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády