• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Pomalu se otepluje a my s chutí vytahujeme ze skříní
      Trpké rysy, buldočí tváře… ať jim
      Tak banální věc jako holení nohou,
    Povislá horní víčka jsou problémem žen i mužů.

    7 zaručených rad pro pohodové ranní vstávání

    12.10.18 | Část: Zdraví

    Ranní ptáče zrovna nejsi a budík bys nejraději vyhodila z okna? Zadrž. Možná máš jen špatné návyky a když je trochu poupravíš, bude se ti vstávat lehce a budeš se cítit svěží a plná energie po celý den. Neděláš náhodou následující chyby, které ti brání v tom, abys ráno vyskočila z postele plná síly?

    Cítíš se po ránu jako praštěná a ani dvojité espresso tě nepostaví na nohy? Možná stačí změnit jen několik maličkostí a z postele vyskočíš raz dva. A proč bys do toho rozhodně měla jít? Protože nedostatek kvalitního spánku ti nejen znepříjemní den a budeš se cítit unavená, ale také ti nepůjde práce od ruky, budeš dělat chyby a v neposlední řadě si dlouhodobou únavou zaděláváš na řadu nemocí. Jaké chyby ti brání v pohodovém vstávání?
    Počítač a televizi si před spaním zakaž

    Také se díváš dlouho do noci na televizi nebo sleduješ, co je nového na facebooku a u počítače vydržíš klidně do půlnoci? Tak se pak nesmíš divit, že nejsi ráno čerstvá jako rybička. Modré světlo, které vychází nejen z obrazovky, ale i z tabletů a mobilů totiž zabraňuje tvorbě melatoninu a ty pak necítíš únavu. Výsledek je, že jdeš spát pozdě, protože máš pocit, že nejsi unavená. Ale ráno se ti to vše vrátí i s úroky. Takže příště před spaním jedině knížku nebo mazlení se svým miláčkem.
    Stop alkoholu

    Říkáš si, že to s alkoholem nijak nepřeháníš, ale dopřeješ si každý večer sklenku vína? Tak místo toho zkus raději bylinný čaj. Možná máš pocit, že se ti po víně dobře spí, ale opak je pravdou. Tvé tělo odbourává alkohol a nemá už dost energie na regeneraci. Pozor si dávej i na kávu a kofeinové nápoje. A že po kafi vždy usneš a nemá na tebe vliv? Tak o tom možná jen nevíš, protože kofein způsobuje krátké a nevědomé probouzení v průběhu noci a ty se pak ráno cítíš jako po boji.
    Dávej si pozor na to, co jíš

    Asi víš, že tučná jídla na noc nejsou úplně ideální. Ale pozor si dávej také na příliš slané pokrmy, kvůli nimž se v noci budíš s pocitem žízně. Sladká jídla by sis měla také na noc zakázat, a to nejen kvůli štíhlé linii, ale protože ti pak v noci kolísá hladina inzulinu a tvůj spánek ruší nepravidelné probouzení. Pro dobrý a kvalitní spánek se doporučuje jíst večer mandle, banány a mozzarellu. Neboj se dát si také na noc třešně, podle posledních výzkumů vytváří v těle melatonin, tedy hormon spánku.

    Dodržuj režim

    Sem tam když půjdeš spát o hodinu či dvě později, se tolik nestane. Ale jestli nemáš pravidelnou dobu, kdy chodíš spát a kdy vstáváš, tvé tělo je pak rozhozené. Když budeš dodržovat pravidelný režim, tak si tvé tělo zvykne a nebude mu pak dělat problémy být ráno ready. Zkus chodit spát stejně i o víkendu. Možná si budeš připadat divně, když v jedenáct zalehneš, zatímco ostatní někde paří, ale za to se budeš cítit skvěle a odpočatě.
    Nezatahuj závěsy

    Vstávat do tmy se nikomu nechce. Pokud večer zatáhneš závěsy a v pokoji je taková tma, že nevidíš na krok, tak je jasné, že se ti ráno z postele nechce. Nejlepší budíček je zkrátka sluneční světlo. To tě správně nabudí a dodá energii, a navíc půjde o přirozené probuzení. Světlem si také pomůžeš k velké ranní dávce endorfinů. Jestli ale vstáváš dříve, než vychází slunce, alespoň si pořádně ráno rozsviť. Šourat se temnými místnosti tě opravdu neprobudí a pořád budeš myslet jen na to, jak se vrátit do postele.
    Probuď své tělo

    Zazvoní budík a ty v malátnosti chodíš po bytě, hledáš punčochy a sukni, a ještě v polospánku sypeš kafe vedle hrnku. Tvé tělo ještě spí. Tak ho probuď. Nechceme po tobě, abys šla každé ráno běhat nebo dělala padesát kliků, ale malá rozcvička připraví tělo na náročný den. Stačí málo, jen se protáhni, udělej si menší strečink a nahlas zívni. To vše ti pomůže k rannímu restartu. Jen se podívej na kočky, které se protahují pokaždé, když se vyspí. Je to zdravé a narovnáš si tak bolavá záda.
    Neoddaluj buzení

    Známe to všichni. Ještě pět minut, říkáme si, nastavíme na budíku další zvonění a upadáme znovu do sladkého spánku. Tak tohle není vůbec zdravé hlavně pro tvoje srdce, které opakovaně prožívá šoky z buzení. Kromě toho tvé tělo bude ze stálého usínání a probouzení zmatené. Abys tenhle zlozvyk přestala dělat, musíš si prostě budík dát daleko od postele. Pomohou také aplikace na mobilu, které tě donutí vstát a něco dělat. Nestačí tedy jen zmáčknout vyzvánění, ale to přestane, až v momentě, když uděláš nějaké úkoly, například něco vyfotíš, nebo vyřešíš matematickou úlohu. Jsou dokonce aplikace, které jsou napojeny na tvůj spánek a budík tě nevzbudí ve špatné fázi spánku. Vyzkoušej tu, která ti bude sedět nejvíc a začni den nově.

    A jak jsi na tom ty? Vstává se ti lehce nebo patříš k těm, co jsou ráno nepoužitelní a nejraději by zůstali půl dne v posteli? A jaký máš recept na to, aby ses po probuzení cítila odpočatě a plná síly? Napiš nám ho do diskuze, těšíme se na příspěvky.

    Jak taková aplikace, co tě donutí ráno vstát, funguje, natočil s trochou nadsázky mladý pár z Moravy:

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Zdraví
    Únava, malátnost a apatie. Místo toho, aby se člověk radoval, že je konečně teplo a svítí slunce,
    Sekce: Zdraví
    Pokud přizpůsobíte své návyky svým biologickým hodinám, budete se cítit lépe Napadlo
    Sekce: Zdraví
    Tak tomu říkáme revoluce ve spaní. Zapomeň na všechno, co jsi kdy o zdravém a kvalitním
    Sekce: Zdraví
    Jestli se už ráno budíš unavená, je něco špatně. Je sice možné, že za tvou únavu může
    Jsou dvě hodiny ráno a vy se nervózně převalujete v posteli ze strany na stranu a ne a ne usnout. Co za tím stojí a jak
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Většina párů není spokojena s milostným životem.
    Většina párů není spokojena s milostným životem.
    25.03.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Jak dlouho se zdržet v ložnici ke vzájemné spokojenosti? To je vskutku ožehavá otázka! Zatímco
    Kvůli promiskuitě přibývá mužů s rakovinou penisu
    Kvůli promiskuitě přibývá mužů s rakovinou penisu
    25.03.19 | Láska, Intimita
    Promiskuitním chováním se rychle v populaci šíří lidský papilomavirus. Ten
    Být nemocný, ale mít i tak chuť na sex je přirozené
    Být nemocný, ale mít i tak chuť na sex je přirozené
    25.03.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Internetová fóra jsou plná diskusí tom, jak je možné, že člověk s chřipkou či

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády