• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

      Sáhneš po laku na nehty tak, aby se ti hodil k
    20.01.19 | Krása
      Na molu, v časopisech či v reklamních kampaních jasně vede
      Když začíná být život hektický – a
      Nadměrně se mastící vlasy nejsou výsadou pouze
      Někdy to zkrátka jinak nejde. Taky chodíte spát s

    Fitness - Domácí tělocvična

    09.01.19 | Část: Zdraví, Fitness

    Nedovolte, aby vás trápilo svědomí

    Stále vás trápí vaše svědomí, protože stoly byly plné lahodných pokrmů a vy jste zkrátka nemohli odolat, takže jste si vzali další kousek a vychutnávali jste si jej tak, jako kdyby to měl být váš poslední? Řešení po této novoroční „katastrofě“: 30minutové cvičení, které funguje.

    Domácí tělocvična

    Víme, že ne každý miluje sport stejně jako vrcholoví sportovci. Ale věřím, že i ti z vás, kteří nejsou zrovna sportovní nadšenci velice dobře vědí, že jedině za pomoci sportu dosáhnete cíle. Z tohoto důvodu vám doporučujeme takové cvičení, které můžete provádět:

    1. doma,
    2. kdykoliv chcete,
    3. s hudbou, která se vám líbí,
    4. v pohodlném oblečení.

    Co budete potřebovat

    Pro toto 30minutové cvičení, které má mimo pozitivních účinků sportu také vliv na ztrátu váhy, budete potřebovat:

    1. obyčejný míč (fotbalový),
    2. ručník,
    3. (kancelářskou) židli na kolečkách,
    4. místo,
    5. vaši oblíbenou taneční hudbu,
    6. velkou sklenici vody (nezapomínejte během cvičení pít, protože správná hydratace během hubnutí je velice důležitá).

    Začněme s cvičením – postupujte podle následujících cvičení krok za krokem. Každé cvičení obsahuje informace o tom, proč je účinné a jak dlouho by mělo trvat nebo kolik opakování byste měli provést.

    Dobré pro: rozcvičku – přípravu na hlavní část cvičení Čas: 4 minuty

    Cvičení pro zvýšení tepu

    Budete potřebovat 1 schod nebo lavičku, na kterou můžete stoupnout. Nakročte nejprve levou nohou a poté pravou nohou. To opakujte po dobu 1 minuty a další minutu stoupejte na schod nebo na lavičku pravou nohou, zatímco levou budete sestupovat. Toto cvičení opakujte 4 minuty.

    Jestliže nemáte k dispozici schod, běhejte na místě nebo choďte.

    Dobré pro: břišní svaly Počet opakování: 12 Čas: 2 minuty

    Seďte na podlaze

    Pro větší pohodlí před sebe umístěte ručník, nohy mějte v šířce ramen, paty na podlaze. Oběma rukama uchopte míč a natáhněte je před sebe. Pomalu se zaklánějte a přitom stahujte vaše břišní svalstvo.

    Až budete napůl cesty zpět do původní polohy (mezi polohou vleže a vsedě), obraťte se nalevo a míčem se dotkněte podlahy (ruce máte pořád napřažené před sebou). V této poloze chvíli setrvejte, poté se pomalu otočte napravo. Dýchejte normálně. Dávejte pozor na stahování vašich břišních svalů.

    Dobré pro: hýždě, kolenní šlachy, stehenní svaly Počet opakování: 12 Čas: 2 minuty

    Stůjte zády ke zdi

    Mezi zeď a vaše záda umístěte míč. Nohy jsou mírně od sebe v šířce ramen, břicho zatažené. Pomalu skloňte trup – počítejte při tom do pěti – dokud nebudete v přikrčené poloze, ve které budou vaše stehna v rovnoběžné poloze s podlahou. Zatáhněte hýžďové svaly a pomalu stoupejte za počítání do 5. Je třeba, aby se míč po celou dobu nacházel mezi vámi a zdí.

    Jestliže máte problémy s míčem, stačí cvičení pouze pozměnit: opírejte se zády o zeď a ohýbejte nohy – s vašimi stehny souběžně s podlahou – a vydržte v této poloze 1 minutu.

    Dobré pro: zádové svaly Počet opakování: 12 Čas: 2 minuty

    Stočte ručník na délku

    Uchopte ručník za každý konec a zdvihněte jej nad vaši hlavu, s rukama široce od sebe. Nadechněte se a pomalu vydechněte, zatímco ohýbáte paže a skláníte ručník za hlavu. Ručník musí být po celou dobu natažený.

    Dobré pro: břišní svalstvo, trup Čas: 2 minuty

    Sezení na kolečkové židli

    Břicho je rovné, ramena zatlačte dozadu a začněte se pohybovat patami tlačením židle před vás. Můžete se pohybovat pouze svými patami; toto cvičení provádějte po dobu 2 minut.

    Dobré pro: hruď, ruce Počet opakování: 12 Čas: 2 minuty

    Složte ručník do malého čtverečku a vložte jej na svá kolena (pro lepší podporu)

    Skloňte se nad ručníkem, rukama se opřete o podlahu v poloze, kdy je váš trup pod úhlem 45 stupňů. Ruce by měly být od sebe o trošku víc než je šířka ramen. Stahujte své břišní svaly a při snížení se nadechněte (udělejte klik). Setrvejte v této pozici a stahujte hrudní svaly, poté se vraťte do výchozí polohy.

    Dobré pro: dobrou náladu, lepší spotřebu kalorií, uvolnění napětí Čas: 4 minuty

    Čas na zábavu!

    Pusťte si Vaše oblíbené CD s taneční hudbou a oddejte se rytmu. Nenechte se ničím zastavit. Tancujte na svoji oblíbenou píseň. Toto cvičení je nejlepší způsob, jak odstranit napětí, zlepšit náladu a zároveň spálit velké množství kalorií.

    Tanec samozřejmě můžete prodloužit, ale nezapomínejte pít vodu.

    Dobré pro: břišní svaly, hýždě a stehna Počet opakování: 12 Čas: 2 minuty

    Ležte na zádech

    Chodidla se dotýkají podlahy, kolena jsou pokrčena a ruce u boků (natažené na podlaze). Nadechněte se a při vydechování zvedněte záda a hýždě. Chvilku v této poloze vydržte, poté se začněte vracet zpět k podlaze, ale ne zcela – až po vykonání všech 12 opakování. Dávejte pozor na hýždě – stahujte je.

    Dobré pro: hýždě, záda Počet opakování: 12 Čas: 2 minuty

    Ležte na břiše s míčem mezi kotníky

    Překřižte ruce a nechte je spočívat pod vaším čelem. Sevřete míč a co nejvíce zdvihněte kolena. Pomalu je ohněte, dokud nebudou vaše nohy směřovat ke stropu. Kolena by měla být po celou dobu ve vzduchu.

    Pokud zaznamenáte v zádech jakoukoliv bolest, udělejte si krátkou přestávku a pokračujte ve cvičení.

    Dobré pro: tricepsy Počet opakování: 12 Čas: 2 minuty

    Opět složte ručník na délku

    Jeden konec uchopte levou rukou, kterou máte nataženou nad hlavu. Pravou rukou za svými zády uchopte ručník ve ľ jeho délky (za zády, ve výšce vašeho pasu). Pravou rukou mírně přitáhněte ručník za Vaši hlavu tak, abyste nepatrně ohnuli vaši levou paži, dokud váš loket nebude zcela směřovat ke stropu.

    Nadechněte se a bez hnutí držte ručník. Vydechněte a natáhněte levou ruku zpět do výchozí pozice. Ručník musí být po celou dobu natažen (pravou rukou). Opakujte na druhé straně.

    Nezapomínejte na konci cvičení na protahování

    Ještě než s ním začnete, můžete opakovat rozcvičku, která je popsána výše.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
     Povislé bříško přelévající se přes kalhoty žádné z nás na sebevědomí
     Ach jo, to břicho. Tak snadno roste a tak těžko se cvičí. Totiž, aby bylo cvičení na břicho efektivní, je
     Jedná se o populární a hojně využívanou alternativu k běžným odporovým cvičením, kdy
     Během těhotenství každá nastávající maminka přibere na váze. Optimální přírůstek
     Krátké představení cviků Pěti Tibeťanů berte jako orientační, na toto téma se dají napsat stohy knih.
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Mýty o ženském orgasmu
    Mýty o ženském orgasmu
    20.01.19 | Láska, Intimita, Rodinná
      Ženský orgasmus zůstával dlouho spíše záhadou. Na rozdíl od mužského je
    Vysoké muže si ženy vybírají kvůli
    Vysoké muže si ženy vybírají kvůli "lepším" genům
    20.01.19 | Láska, Intimita, Rodinná
      Ukazují to výsledky polských vědců Buguslawa Pawlowského a Gryzyny Jasienské,
    Pánové, otestuje si svou erekci
    Pánové, otestuje si svou erekci
    19.01.19 | Láska, Intimita, Rodinná
      Erekci většina mužů spojuje se svou mužnou silou a hrdostí, pokud se v této oblasti vyskytne

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády