• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    22.07.17 | Krása, Kosmetika
     Víte, kam směřuje pohled muže při prvním kontaktu se ženou?
    22.07.17 | Krása, Kosmetika
     Krásně vonět je v dnešní době samozřejmostí.
     Dokonalý vzhled vám nezaručí ani značkové
     Také jste začala v rámci svého
    21.07.17 | Krása
    Citlivá pleť obtěžuje čím dál více žen. Projevuje

    Stres

    22.05.17 | Část: Zdraví | Zobrazeno: 246 |

    Stres

     Pokud se stáváme pouhým otrokem dnešní rychlé doby, často vyčerpáváme naše přirozené obranné síly a zanecháváme organismus vnímavý ke stresu a celé řadě zdravotních problémů.

    Některé nutriční látky a léčivé byliny vám mohou pomoci zvládnout stres a jiné zase mají uklidňující účinek a pomohou obnovit duševní vyrovnanost.

    Co to je stres?

    Stres je individuální odpověď na nadměrně zatěžující fyzické, emoční nebo intelektuální požadavky. Tělo je poměrně dobře vybaveno k řešení krátkých zátěžových epizod, pokud se ale se stresem potýkáme soustavně, nikoli nárazově, může pak být značně škodlivý pro duševní i fyzické zdraví.

    Stres mohou vyvolat nejrůznější krizové situace: rodinné neshody, finanční problémy, pracovní tlaky, zranění, nemoci, traumatizující události atd. Počáteční reakcí organismu je příprava na hrozící nebezpečí; nadledvinky - malé žlázy na horních pólech ledvin - uvolní adrenalin a ostatní tzv. stresové hormony, které zajišťují prudký vzestup energie a síly umožňující uniknout nebezpečí nebo postavit se nepříteli. Tato odpověď "bojuj, nebo uteč" je přirozená a zdravá reakce, ale problémy mohou nastat, když stres přetrvává. Během delší doby vyčerpají trvale zvýšené hladiny stresových hormonů všechny rezervy energie a výživy a způsobí celkové vyčerpání. Vzrůstá krevní tlak a hladina cholesterolu, který může poškodit srdeční a mozkové cévy, žaludeční sekrece je příliš kyselá, klesá hladina pohlavních hormonů a mozek začne hladovět po glukóze (která je jeho jediným zdrojem energie), a to naruší duševní vyrovnanost. Tento stav klade další požadavky na imunitní systém, který se může tak oslabit, že nedokáže zajistit dostatečnou obranu proti infekcím a jiným nemocem.

    Doprovodné příznaky stresu

        * únava, nespavost nebo neschopnost soustředění
        * nervozita, neklid nebo popudlivost
        * nechutenství, nauzea, nevolnost, průjem i zácpa
        * bolesti hlavy
        * ztráta zájmu o sex
        * podráždění, zloba, rozčilování nebo apatie a pesimismus

    Kdy vyhledat lékaře?

    Máte-li vleklé nebo silné příznaky stresu; oslabují váš imunitní systém a zvyšují riziko zdravotních problémů, jako je onemocnění srdce, vysoký krevní tlak, zažívací potíže, peptické vředy, migrény a možná i rakoviny.

    Působí-li příznaky stresu problémy ve vašich osobních vztazích, práci nebo každodenních aktivitách.

    Jak mohou pomoci potravinové doplňky proti stresu?

    Četné nutriční látky jsou nezbytné pro přirozenou schopnost organismu zvládat stresující situaci, takže ve stresujících obdobích je denní užívání multivitaminových a multiminerálních přípravků zvláště důležité. Na stres užívejte rovněž vitamin B komplex; jednotlivé vitaminy, které poskytuje, pomáhají udržet zdravý stav nervového a imunitního systému a potlačovat únavu. Význam vápníku a hořčíku spočívá v jejich schopnosti uvolňovat svalové napětí a posilovat srdeční činnost.

    Tyto nezbytné látky je však nejpřirozenější získávat z potravy, pokud bude obsahovat mnoho zeleniny, ovoce a celozrnných obilovin.

    Sibiřský ženšen i panax ženšen mohou být rovněž účinné, protože posilují nadledvinky. Tyto protistresové prostředky bývají někdy nazývány adaptogeny, protože pomáhají tělu se adaptovat na náročné problémy. Někdy se také označují jako "tonika", protože organismus posilují. Uvedené doplňky lze kombinovat, s výjimkou obou ženšenů, které se nemají užívat společně.

    Ostatní léčivky a uvedené doplňky užívané jednotlivě nebo společně mohou být cenné při mimořádných okolnostech. Nedají-li vám vaše starosti spát, užívejte kozlík (valerianu), a třezalku, provází-li stres mírná deprese.

    Jste-li těžce stresovaní déle než měsíc, zvyšuje se na dvojnásobně vaše riziko nachlazení. Běžný stres takové závažné účinky nemá. Ze všech životních událostí největší stres působí těžkosti na pracovišti, stěhování a problémy v osobních vztazích.

    Co ještě můžete udělat proti stresu?


        * Pravidelně cvičte a zkoušejte relaxační techniky - jógu, dechová cvičení, taj-či, meditace nebo masáže.
        * Vynechte nebo silně omezte kofeinové a alkoholické nápoje; mohou zvýšit úzkosti a nespavost.
        * Poraďte se s psychologem, jak zvýšit svou schopnost zvládat stresové situace.
        * Udržujte dosavadní sociální vazby: úzké vztahy s rodinou a přáteli; také rodinný zvířecí mazlíček bývá pro duševní zdraví důležitý.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
     Se změnou životního stylu v posledních desetiletích přestal být problémem dostatečný přísun
    Sekce: Zdraví
    Možná víte, že na uchu existují takzvané reflexní body. A pomocí akupresury, tedy jemného tlaku
    Jsou dvě hodiny ráno a vy se nervózně převalujete v posteli ze strany na stranu a ne a ne usnout. Co za tím stojí a jak
    Sekce: Zdraví
    Za některé vrásky v obličeji si můžeme sami a to kvůli špatnému životnímu stylu - hlavně kouření a
    Sekce: Zdraví
    Každá žena alespoň jednou v životě setkání s nevysvětlitelná bolest na hrudi, ale většina z nich
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Jak najít orgasmus?
    Jak najít orgasmus?
    24.07.17 | Láska, Intimita
     Marně jste se už několikrát pokoušela hledat a nikde nic? Už si začínáte myslet, že G-bod je
    Sexuální filmové mýty
    Sexuální filmové mýty
    24.07.17 | Hvězda, Láska, Intimita
     Někteří z nás moc dobře ví, že sexuální filmové scény se s
    Podezíráte ho z nevěry? Vyvarujte se těchto chyb!
    Podezíráte ho z nevěry? Vyvarujte se těchto chyb!
    24.07.17 | Láska, Rodinná
     Podezření je bolestné, sžíravé a vyvolává řadu vnitřních emocí,

    REKLAMA:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády