• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    19.02.19 | Krása, Kosmetika
     Profesionální vizážisté znají spoustu
    Dnes žijeme ve světě plném informačních technologií a
    Statistiky uvádějí, že různou formou problematické a
    Pečlivě upravované obočí by mělo být základem
      Injekce s botulotoxinem se stala běžnou součástí

    Poprvé v posilovně.

    13.02.19 | Část: Zdraví, Fitness

    Také si s příchodem nového roku pohráváte s myšlenkou, že byste do svého života zařadili více pohybu? Počasí venku zrovna nenahrává outdoorovým sportům, a tak bude nejlepší, když zamíříte do posilovny. Jenže co když jste v tomto prostředí úplným začátečníkem? Nebojte, poradíme vám, jak na to.

    Vyhýbáte se velkým obloukem posilovně, protože nevíte, jak používat jednotlivé přístroje a náčiní? Nebo se zkrátka necítíte v prostředí fitness příjemně? Vyzbrojte se našimi tipy a vstupte směle do prostředí posilovny.
    Nepodceňte protažení

    Začněte tím nejdůležitějším. Strečinkem! Když vstoupíte do posilovny, porozhlédněte se nejprve po vhodném místě a zahajte cvičení několika jednoduchými protahovacími cviky.
    Protažení krční páteře

    Posaďte se do tureckého sedu nebo do sedu na patách, narovnejte záda a pomalu otáčejte hlavou ze strany na stranu. Poté přikládejte hlavu střídavě k pravému a levému rameni. Ramena ale nezvedejte k hlavě.
    Protažení horní části zad

    Uvolněte svaly v horní části zad rozpažením rukou do stran a jejich následným překřížením před tělem na opačnou stranu. Tento pohyb několikrát zopakujte.
    Protažení lýtek

    Postavte se a zanožte jednu nohu tak, aby zadní pata nevyčnívala do strany. Pomalu ohýbejte přední nohu a zadní patu zatlačte do podlahy. Následně nohy vyměňte a cvik opakujte.
    Protažení stehen
    Na udržení rovnováhy můžete použít i oporu. Ve stoji si přitáhněte patu k hýždím a uchopte kotník do jedné ruky. Jemně přitahujte patu, dokud neucítíte pnutí v oblasti stehna. Opakujte i na druhou nohu.

    Zahřejte svaly

    „Během strečinku jste se již trochu seznámili s prostředím posilovny. Nyní je čas přejít do kardio zóny a strávit alespoň 10 minut zahřívacím cvičením,“ navrhuje fitness expertka Samantha Clayton.

    V kardio zóně se běžně setkáte s běžeckými pásy, rotopedy, crossovými trenažéry nebo orbitreky. Pokud byste uvítali pomoc s obsluhou zařízení, fitness trenéři v posilovně vám určitě rádi pomohou.
    Posilování s činkami

    Po zahřívacím kole se přesuňte k závaží. Vezměte si sadu činek, které odpovídají vaší kondici, a začněte s posilováním horní části těla. Nejprve raději zvolte nižší váhu činek a vyzkoušejte například tyto cviky vhodné pro začátečníky.

    zdvih činky zpoza hlavy směrem vpřed – 15 opakování
    bicepsové zdvihy (ruce podél těla a přítah činek k ramenům) – 5 opakování
    mrtvý tah (rozkročený stoj, ruce s činkami podél těla, dřep s rovnými zády a spouštění činek k podlaze, opětovné napřímení těla) – 15 opakování

    Každý cvik proveďte celkem 30krát. Nezapomeňte si v průběhu cvičení udělat krátkou pauzu a uvolnit svaly.
    Intervalový trénink

    Dalších 20 minut věnujte poctivému intervalovému tréninku. Ten spočívá ve střídání intenzivního zatížení cvičením a krátkým odpočinkem.

    „Doporučuji se seznámit s vhodným cvičením a správným prováděním jednotlivých cviků nejprve na skupinových lekcích Tabata, bodyformingu nebo TRX. Případně i návodná videa na YouTube vám pomůžou s prvními cviky, které je vhodné zařadit do intervalového cvičení,“ radí Samantha.

    Pro začátečníky je vhodné střídat 30 sekundové intervaly intenzivního cvičení s vydýcháním a aktivním odpočinkem, jako je například pomalá chůze.

     


    Na řadě jsou posilovací stroje

    V posilovně jste již měli čas se pomalu rozkoukat a jistě si všímáte, jak ostatní návštěvníci posilovny používají jednotlivé stroje. Odhoďte svůj ostych a získejte tak jednoduše návod „jak na to“.

    Jedním z vhodných strojů pro nováčky je posilovací stroj na dřepy. Na úvod si dejte tři sady dřepů, každou po 10 opakováních při nastavení nízké hmotnosti. Vyzkoušejte i další stroje jako hrudní lis, stroj na posilování nohou nebo stroj na zakopávání.
    Závěrečný strečink

    Máte odcvičeno a nyní nadešel čas věnovat se důkladnému protažení jednotlivých svalových skupin, které dostaly zabrat. V každém protahovacím cviku vydržte alespoň 20 sekund. Hledejte inspiraci i u ostatních návštěvníků posilovny a vytvořte si vlastní sestavu protahovacích cviků, které vám pomohou uvolnit tělo.
    Další tipy pro úspěch

    Vyzkoušejte nejprve skupinové cvičení, než se vydáte do posilovny. Dozvíte se tak něco o vlastním těle a naučíte se správnou techniku pohybů, které můžete později využít během vlastního individuálního cvičení. Připravte se na to, že najít ideální skupinu vás může stát několik pokusů a omylů. Ty se ale vyplatí.
    Pokud uvažujete nad individuálnějším přístupem, domluvte si v posilovně několik hodin s osobním trenérem. Ten vás seznámí s prostředím a ukáže vám vhodné cviky spolu se správnou technikou provedení.
    Další možností je pak nastudovat si cviky z dostupných obrázkových návodů a videí. Klidně si vezměte telefon s sebou do posilovny a před cvičením se na ně podívejte znovu, abyste si je připomněli.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Krása
     Na oči klademe čím dál větší nároky než dříve. Vystavujeme je celodennímu působení
     Jedná se o populární a hojně využívanou alternativu k běžným odporovým cvičením, kdy
     Během těhotenství každá nastávající maminka přibere na váze. Optimální přírůstek
     Krátké představení cviků Pěti Tibeťanů berte jako orientační, na toto téma se dají napsat stohy knih.
     FITMAMI je fitness trénink pro všechny aktivní maminky, které se chtějí udržet v kondici a přitom
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Sex ženám proti stresu nepomáhá
    Sex ženám proti stresu nepomáhá
    19.02.19 | Láska, Intimita
    Zatímco muži hledají úlevu a relaxaci od denních problémů a stresu často právě v
    Pozor na žárlivé scény
    Pozor na žárlivé scény
    19.02.19 | Láska, Rodinná
     K lásce a partnerskému vztahu patří nepochybně i žárlivost, tedy alespoň ta zdravá
    Bez sexu vztahy nefungují
    Bez sexu vztahy nefungují
    19.02.19 | Láska, Intimita
     Jsou opravdu muži v sexu náročnější a aktivnější?  

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády