• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Pomalu se otepluje a my s chutí vytahujeme ze skříní
      Trpké rysy, buldočí tváře… ať jim
      Tak banální věc jako holení nohou,
    Povislá horní víčka jsou problémem žen i mužů.

    Meditace pro začátečníky.

    16.02.19 | Část: Zdraví, Fitness

    Hlídáte si váhu a snažíte se udržet v kondici? Pak ale přijde stresová situace, která pohřbí vaše snahy a vy sáhnete po něčem sladkém, tučném nebo příliš slaném. Nezdravé jídlo stimuluje centrum potěšení ve vašem mozku, a tak vám pomůže náročnou chvíli zvládnout. Rozhodně ale neprospívá křivkám vašeho těla a celkovému fyzickému i psychickému zdraví.

    Jednoduché protahovací cviky z jógy a meditace vám pomohou uniknout chaosu a zklidnit vaši mysl v hektickém období. A co víc, pocit uklidnění vám vydrží déle než po čokoládě, a hlavně bez výčitek.

    „Konzumace nezdravých potravin vede k přibývání na váze a zhoršení zdraví. Proto je velmi důležité, abyste si našli jinou cestu, jak zvládnout náročné psychické vypětí. Jóga a meditace je skvělým řešením. Nezapomínejte, že meditační cvičení jde ruku v ruce s tím fyzickým,“ radí fitness expertka Samantha Clayton.
    Desatero pro začátečníky
    Meditace vám pomůže vypnout a odpočinout si od uspěchaného života. Zklidní vaši mysl i celé tělo. Existuje mnoho přístupů a názorů na meditaci, ve kterých se jako začátečníci můžete lehce ztratit. My vám přinášíme jednoduché a praktické tipy, co dělat a nedělat, abyste se na konci hektického dne dokázali uvolnit a zrelaxovat.

    Na meditaci nemusíte mít absolutní ticho nebo místo někde na samotě. V každodenní rutině, hlavně doma nebo v kanceláři, byste toto místo hledali marně.
    Snažte se zbavit hlavních rušivých elementů, jako telefon, počítač nebo příliš velký hluk. Jednoduše si otočte svou židli zády k počítači, a pokud jste doma, zavřete si dveře pokoje.
    Nepřesvědčujte sami sebe, že potřebujete nějaké speciální pomůcky, jako podložku na jógu, zvonky nebo přikrývky. Můžete zkrátka meditovat kdekoliv a bez jakýchkoliv pomocníků, čímž bude pro vás snazší najít si chvilku pro sebe a uvolnit se.
    Zkuste si sednout nebo lehnout na nějaké pohodlné místo, kde se cítíte příjemně. Oči nechte otevřené, nebo je zavřete podle toho, co je vám přirozenější.
    Nesnažte se ovlivňovat dýchání tím, že jej začnete prohlubovat. Nejprve svoji mysl zaměřte na pozorování svého dechu. Na technice dýchání začněte pracovat až v momentu, kdy se při meditaci budete cítit příjemně.
    Na svůj dech se soustřeďte. Vnímejte, jak vzduch proudí do těla a zase z něj vychází ven. Uvědomte si, jak vdechnutý vzduch prostupuje tělem a jak ho opouští při výdechu. Zaznamenejte si v duchu, jak se při tomto vědomém dýchání cítíte.
    Zažeňte všechny negativní myšlenky.
    Vytěsněte myšlenky na všechny povinnosti, které máte před sebou. Nemyslete na to, co máte koupit nebo udělat a soustřeďte se pouze na svůj dech.
    Nenoste v hlavě dlouhý seznam cílů nebo nápadů, které máte.
    Určete si jedno nebo dvě slova, která vám pomohou dostat se do pohody a pomůžou vám dívat se na svět pozitivněji.

    „Začněte tím, že si každý den najdete 20 minut klidu jen sami pro sebe. Nezapomeňte, že meditace je cvičení stejně jako například jóga. Proto neočekávejte výsledky hned po prvním sezení. Naopak si osvojte pravidelnost, která vám pomůže dosáhnout efektu zklidnění. Pokud nedokážete meditovat v klidné poloze vsedě nebo vleže, můžete vyzkoušet i chůzi nebo běh v přírodě k pročištění mysli. Opět je ale důležité soustředit se na svůj dech a vytěsnit myšlenky na každodenní povinnosti. Tuto formu meditace doporučuji zakončit protahovacími cviky z jógy,“ uzavírá Samantha Clayton.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Také si s příchodem nového roku pohráváte s myšlenkou, že byste do svého života zařadili více
      Jóga se u nás stává poslední dobou velkým fenoménem. Propadá jí
    Sekce: Krása
     Na oči klademe čím dál větší nároky než dříve. Vystavujeme je celodennímu působení
     Chodit do práce, starat se o domácnost, o manžela, a nezapomínáte přitom na sebe? Udělejte tomu přítrž a
     Nebaví vás chodit do fitness centra, hodiny cvičení nestíháte, protože jsou v čas, kdy pracujete nebo chcete
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Většina párů není spokojena s milostným životem.
    Většina párů není spokojena s milostným životem.
    25.03.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Jak dlouho se zdržet v ložnici ke vzájemné spokojenosti? To je vskutku ožehavá otázka! Zatímco
    Kvůli promiskuitě přibývá mužů s rakovinou penisu
    Kvůli promiskuitě přibývá mužů s rakovinou penisu
    25.03.19 | Láska, Intimita
    Promiskuitním chováním se rychle v populaci šíří lidský papilomavirus. Ten
    Být nemocný, ale mít i tak chuť na sex je přirozené
    Být nemocný, ale mít i tak chuť na sex je přirozené
    25.03.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Internetová fóra jsou plná diskusí tom, jak je možné, že člověk s chřipkou či

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády