• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Pomalu se otepluje a my s chutí vytahujeme ze skříní
      Trpké rysy, buldočí tváře… ať jim
      Tak banální věc jako holení nohou,
    Povislá horní víčka jsou problémem žen i mužů.

    Zaručené tipy, jak si zvýšit imunitu

    14.03.19 | Část: Zdraví

    Chřipky, virózy a angíny tě trápí už od loňského podzimu? Nedej už bacilům šanci a užij si teplé počasí na maximum. Poradíme ti, jak zvýšit obranyschopnost těla proti všem virům a být konečně zdravá jako řípa.

    Sice jaro už klepe na dveře, ale to neznamená, že je konec všech viróz, ucpaných nosů a bolestí v krku. Jarní chřipka krouží okolo a časté střídání teplot chorobám jen napomáhá. Přitom sis nachlazení užívala celou zimu a vypadá to, že ani na jaře nebudeš mít klid? Nejvyšší čas zapracovat na imunitě. Jak?
    Pravidelně jez

    Jen nám jasné, že s teplými dny lehce panikaříš a snažíš se shodit co nejvíce kil, ale přísné diety ti spíše uškodí. Neboj, do léta ještě času dost, takže stačí jen upravit jídelníček a o prázdninách budeš jako proutek. Raději hubnout postupně, a bez jojo efektu než do toho skočit po hlavě, několik dní nejíst a následně lehnout s chřipkou. Právě hladovění vyčerpává tvůj organismus a ty pak snáze něco chytneš.
    Ale nepřecpávej se

    To ale neznamená, že se budeš ládovat jako smyslů zbavená. Aby tvoje tělo bylo v rovnováze, dopřávej si časté porce, ale střídmé. A pozornost věnuj také tomu, co máš na talíři, příliš cukru a tuku tvému zdraví nepomůže. Zásobuj se hodně ovocem a zeleninou, zařaď do tvého jídelníčku od každého něco a nevyhýbej se ani masu. To ale zkus jíst tak maximálně dvakrát týdně a zbytek si naservíruj ryby nebo luštěniny.
    Vsaď na probiotika

    Zdraví začíná ve střevech. Abys udržela střevní mikroflóru v rovnováze, jez vyváženou stravu a vyvaruj se tučného a sladkého. Ale chápeme, že někdy nelze dortíku se šlehačkou odolat, proto pravidelně užívej probiotika, která koupíš v každé lékárně. Zdravé laktobacily ale najdeš i v jogurtu, který se nauč jíst pravidelně každé ráno. Když budeš mít zdravá střeva, bude zdravý i zbytek těla. Přísun probiotik nepodceňuj zejména při braní antibiotik, která ti střevní mikroflóru dokáží pěkně rozházet. A ty se pak ocitáš v začarovaném kruhu, kdy další nemoc na sebe nenechá dlouho čekat.
    Nezatracuj vitamínové doplňky

    Říkáš si, proč bys měla utrácet v lékárně za nějaké pilule, když stačí si koupit jablko a banán? Máš pravdu s tím, že přírodní vitamíny jsou to nejlepší, co můžeš pro své tělo udělat. Ale ruku na srdce, kolik kousků ovoce denně sníš? Kromě toho je hektická doba plná stresu, tak není od věci si imunitu trochu posilnit i tabletkami. Nejdříve ale zjisti, jaký vitamín ti chybí. Chybu neuděláš, když budeš v každém případě baštit vitamín B, který pomáhá psychice a zklidňuje nervy. A klid je to, co v dnešním zrychleném světě všichni potřebujeme.

    Odpočívej. Spánek je zázračný

    Tak schválně, kdy tě nemoc vždy přepadne? Většinou je to na konci náročného období, kdy jsi v práci musela být několik dní přesčas, domácnost potřebovala radikální úklid, děti vyžadovaly více péče, a tak nějak obecně jsi všem vycházela vstříc a byla všem při ruce. V tomhle ale musíš být sobec. Pokud cítíš, že je toho na tebe hodně, jsi přetažená a sotva stojíš na nohou, naordinuj si odpočinek. Mysli více na sebe, dopřávej si volné večery ve vaně plné pěny a choď brzo spát. Pokud každý den ulehneš v deset, ostatní si na to zvyknou, a už tě nebude nikdo v jedenáct otravovat s tím, ať mu vyžehlíš košili.
    Stopni alkohol

    Sem tam si skleničku dát můžeš, to je jasné. Ale pokud to s alkoholem přeháníš, nediv se, že máš pořád nudli u nosu. Alkohol tvé tělo zatěžuje a trpí i spánek, který není tolik kvalitní a ty se ráno probouzíš pomalu více unavená než večer. Navíc, když si dáš večer pár skleniček, přemůžeš tak únavu a jucháš klidně do půlnoci. Ale jde jen o falešný pocit, tvé tělo je vyčerpané a ty se zbytečně přetahuješ. Nejhorší, co můžeš udělat je, když si sama doma otevřeš láhev vína, protože na tebe padá únava a ty chceš před spaním stihnout ještě spousty věcí.
    Hýbej se

    Tak tohle snad ani nemusíme říkat. Sportem ke zdraví je stará známá pravda a rozhodně se jí drž. Tady nechceme slyšet žádné výmluvy o tom, jak nemáš čas. Nechceme po tobě, abys byla denně v posilovně nebo stíhala třikrát do týdne chodit na jógu. Postačí, když si každé ráno pět minut protáhneš tělo a do denního harmonogramu zařadíš krátké procházky. A o víkendu bys nějakou tu jógu nebo jízdu na kole stihnout mohla, ne?
    Dej šanci superpotravinám

    Jestli tě schvátí každý bacil, co se na tebe jen podívá, nadopuj se zázračnými potravinami. Mezi top se řadí chia semínka, Spirulina, kterou jedli už Aztékové nebo řasa Chlorella, která má antivirové a antibakteriální účinky. Dobrou službu ti prokáže také Rakytník, který je doslova vitamínovou bombou. Vychvalovaná je také liána Guarana, která bojuje nejen proti virózám, ale užívá se i na krevní tlak, proti migréně a je výborným pomocníkem při únavě a stresu. Superpotravinou je ale i obyčejná borůvka a brusinka. Zobáním těchto plodů získáš obranyschopnost proti virům a ještě si pochutnáš.
    Odjeď na hory nebo k moři

    Nic naplat, pokud žiješ ve městě, s imunitou to zamává. Proto vyrážej na hory tak často, jak to jen jde. Říká se, že v zimě bys měla strávit alespoň dva týdny na horách a v létě týden u moře, abys posílila svou obranyschopnost a tvé tělo se snáze ubránilo virům. A co si budeme povídat, dovolenou potřebujeme všichni jako sůl a není radno si zahrávat s naším zdravím tak, že pojedeme v práci nonstop.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Zdraví
    Ranní ptáče zrovna nejsi a budík bys nejraději vyhodila z okna? Zadrž. Možná máš jen
    Sekce: Zdraví
    Únava, malátnost a apatie. Místo toho, aby se člověk radoval, že je konečně teplo a svítí slunce,
    Sekce: Zdraví
    Přemýšlíš, jak se ubránit virům a bacilům, když každý druhý kýchá a venku je
    Sekce: Zdraví
    Podzim není úplně nejideálnější období na dobrou náladu a tak není divu, že nás
    Sekce: Zdraví
    Jestli se už ráno budíš unavená, je něco špatně. Je sice možné, že za tvou únavu může
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Většina párů není spokojena s milostným životem.
    Většina párů není spokojena s milostným životem.
    25.03.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Jak dlouho se zdržet v ložnici ke vzájemné spokojenosti? To je vskutku ožehavá otázka! Zatímco
    Kvůli promiskuitě přibývá mužů s rakovinou penisu
    Kvůli promiskuitě přibývá mužů s rakovinou penisu
    25.03.19 | Láska, Intimita
    Promiskuitním chováním se rychle v populaci šíří lidský papilomavirus. Ten
    Být nemocný, ale mít i tak chuť na sex je přirozené
    Být nemocný, ale mít i tak chuť na sex je přirozené
    25.03.19 | Láska, Intimita, Rodinná
    Internetová fóra jsou plná diskusí tom, jak je možné, že člověk s chřipkou či

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády