• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    O hormonální antikoncepci a jejím vlivu na pleť se
    16.04.19 | Krása
    V moderním světě asi není ženy, která by si netrhala
    Ruce jsou nejen jednou z prvních věcí, na které se
    Ženy svá prsa řeší už od dospívání.
    Holení žiletkou může být energeticky i časově

    Jedinou cestou k trvalé štíhlosti je zrychlení metabolismu

    05.04.19 | Část: Zdraví, Zdravé stravování

    Ačkoli různé diety postavené na vyloučení sacharidů – hlavního zdroje energie člověka – slibují hubnutí bez námahy, nejsou to metody dlouhodobě účinné a udržitelné. Ketodieta a strava založená na vysokém příjmu tuků a bílkovin bez sacharidů je pro většinu lidí nepřirozená a zdraví škodlivá. Jedinou cestou k trvalé štíhlosti je přirozené následování biologie našeho těla. Kdo chce mít normální postavu a nehladovět, musí mít rychlý metabolismus. A to znamená mít dostatek svalů a aktivně je používat – posilovat a běhat.

    A když má člověk dostatek svalů a řádně cvičí, může si dovolit několik týdnů během dovolené normálně jíst a netrápit se tím, že přibere. Velké svaly totiž budou zatím spalovat a tělo se nebude snažit obalit tukem.
    V hlavní roli svaly

    Rychlost metabolismu se měří tzv. bazálním metabolickým výdejem. To je stav, kdy tělo spotřebovává energii na základní životní funkce na lačno (po dvanáctihodinovém půstu) v teplotně neutrálním prostředí. Tento výdej – tedy rychlost metabolismu – se snižuje s věkem a s ubýváním svalové hmoty. Naopak zvětšováním svalů a cvičením se zvyšuje i bazální metabolický výdej, a člověk tedy může více sníst. Protože jeho tělo nespaluje jen při mozkové a svalové činnosti během dne, ale i během klidové části.

    „Pokud chcete zrychlit spalování a zvýšit bazální metabolický výdej, musíte prostě začít víc aerobně cvičit a také posilovat svaly. Tím se zvýší množství spálené energie během cvičení i po něm. Ale člověk musí také posilovat, protože je důležité zvýšit objem svalů. Čím více svaloviny člověk má, tím rychlejší je jeho metabolismus a tím více energie spálí i v klidovém stavu,“ tvrdí britská expertka na výživu Helen Bond.

    Žádné extrémy

    Při zvýšeném pohybu je nezbytné dodávat tělu vyváženou stravu – dostatek bílkovin, sacharidů, nenasycených mastných kyselin, vitaminů a minerálů.

    „Neomezujte při cvičení svůj příjem extrémně, musíte totiž tělu zajistit dost energie jak na cvičení, tak na bazální metabolický výdej, když odpočíváte,“ tvrdí Bond.

    Lidé, kteří extrémně cvičí, ale tělo ochuzují o živiny, přepínají systém do stresového stavu, v němž se pak tělo chová odlišně a může naopak metabolismus zpomalit.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
      Muži holdující pěstování svalů ve fitness centrech by se měli každý večer s uplynulým dnem loučit
    Omezení příjmu sacharidů někteří odborníci kritizují kvůli tomu, že je to strava pro člověka nepřirozená.
     Diety založené na hladovění mají mnoho neblahých vedlejších účinků. Jedním z nich
    Sekce: Zdraví, Diety
     Ing. Petr Havlíček, specialista na výživu se vyjádřil k několika typům způsobů nesprávného hubnutí.
     Bohužel se to stává. Cvičíte a stravujete se správně, a přesto nejsou výsledky patrné. Čím to
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Máte deprese? Milujte se – ale bez kondomu
    Máte deprese? Milujte se – ale bez kondomu
    18.04.19 | Láska, Intimita
     Jistě jste užněkolikrát slyššli nebo četli, že milování působí na tělo
    Jak svést svého muže
    Jak svést svého muže
    18.04.19 | Láska, Intimita
     Začíná to nádherně, pokračuje krásně a pak přijde stereotyp. Znáte to? V
    6 věcí, které na ženách nesnášíme
    6 věcí, které na ženách nesnášíme
    18.04.19 | Láska, Rodinná
     Od malička jsme po vás koukali. Ve školní lavici, na první diskotéce: jste každá

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády