• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    O hormonální antikoncepci a jejím vlivu na pleť se
    16.04.19 | Krása
    V moderním světě asi není ženy, která by si netrhala
    Ruce jsou nejen jednou z prvních věcí, na které se
    Ženy svá prsa řeší už od dospívání.
    Holení žiletkou může být energeticky i časově

    Od rána do večera v práci? I tak můžete zhubnout

    17.04.19 | Část: Zdraví, KARIÉRA

    Každý ví, že by se během dne měl hýbat, víc pít, vyhýbat se pečivu a dbát na menší porce podávané častěji. Teorie je teorie. Ale co praxe? Lze tohle všechno dodržovat, když máte sedavé zaměstnání? Díky malému triku se vám podaří hubnout i v práci!

    Dobře, jde to, ale zadarmo to není. Nutriční specialista Josh Axe z amerického Nashvillu, který se odvolává na studii univerzity Glasgow, tvrdí, že nezáleží na tom, jak dlouho stojíte, ale jak často to děláte. Naráží tak na fakt, že častější přestávky na stání, třeba když jednou jdete k oknu, podruhé na toaletu, jsou při spalování tuků účinnější, než když si jednou za dvě hodiny dáte delší pauzu a „korzujete“ po chodbě.
    Jako bumerang

    Vědci na to přišli tak, že přijali 10 dobrovolníků (všechny s nadváhou či dokonce obezitou), a ty sledovali po tři osmihodinové směny. Jednalo se samozřejmě o běžný den se všemi náležitostmi, jako jsou oběd, pochůzky na toaletu, sezení u počítače a tak dále. Výsledky studie pak jasně prokázaly, že skupina, která se hýbala častěji, i když krátce, spalovala kalorie o dost rychleji než ta druhá.

    V přepočtu na čísla to znamená o 20,4 procenta víc spálených kalorií – již během jedné a půl minuty „pohybu“. Ti méně šťastní, kteří si udělali 15 minut přestávky dopoledne a to samé opakovali i později odpoledne, se takových výsledků nedočkali. Co z toho plyne? Buďte jako bumerang. Vypalte – a vraťte se zpátky na židli.
    Prostě se zvedněte!

    Pokud potřebujete vyřešit jisté pracovní záležitosti s člověkem ve stejné budově, nepište mu přes Skype nebo e-mail, ale osobně navštivte jeho kancelář. Nejenže vám tělo poděkuje, že jste se zvedli a udělali krok navíc, ale díky pohybu snížíte produkci stresového hormonu kortizolu a podpoříte svoji kreativitu. Komu by vadilo, že mu to víc pálí, že?
    Nastavte budík
    Nevíte, kde vám hlava stojí a už se vidíte, že vstáváte ze židle? Nastavte si budík na každých 60 nebo 90 minut. Jděte třeba k oknu a zpátky. Při té příležitosti se rovnou i napijte čisté vody, nebo si rovnou jděte pro novou lahev.

    Cvičte u stolu

    Je jasné, že tohle nepochopí všichni. Cvičení v kanceláři nebo přímo u stolu si žádá pochopení kolegů, ale oni si zvyknou… Pár výpadů a protažení vám udělá dobře. A pokud k pohybu přesvědčíte i své spolupracovníky, tak o to líp. Přece jen, síla skupiny se nedá podceňovat.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Hubnutí je samo o sobě během na dlouhou trať. Pokud si ho zbytečně nechcete prodlužovat, vyhýbejte se jistým věcem –
    Sekce: KARIÉRA
     Při odchodu z kanceláře si asi většina z nás připadá, jako by nás přejel parní válec. Bolest
     Nenajdete ve svém diáři čas na návštěvu posilovny? Nechce se vám běhat v zimě a dešti? Nebo jste jen
    Sekce: Zdraví
     Nemůžete usnout, budíte se uprostřed noci a druhý den jste vyčerpaní k smrti? Nejste sami! Podle odborníků se totiž
     Ne každý stíhá denně cvičit hodinu. Podle amerických vědců však hotové zázraky s tělem a jeho
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    Máte deprese? Milujte se – ale bez kondomu
    Máte deprese? Milujte se – ale bez kondomu
    18.04.19 | Láska, Intimita
     Jistě jste užněkolikrát slyššli nebo četli, že milování působí na tělo
    Jak svést svého muže
    Jak svést svého muže
    18.04.19 | Láska, Intimita
     Začíná to nádherně, pokračuje krásně a pak přijde stereotyp. Znáte to? V
    6 věcí, které na ženách nesnášíme
    6 věcí, které na ženách nesnášíme
    18.04.19 | Láska, Rodinná
     Od malička jsme po vás koukali. Ve školní lavici, na první diskotéce: jste každá

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!   Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Desatero o žloutence
    Desatero o žloutence
    17.03.17 | Zdraví
       Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
    Bikram jóga
    Bikram jóga
    26.08.17 | Zdraví, Fitness
    Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády