• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Nemáš čas odběhnout si na pedikúru a tak raději
    Jsi nespokojená se svým zevnějškem? Připadá ti, že
    16.09.17 | Krása, Kosmetika
    Domácí pleťové masky, nebo šampony to už
     Víte, že i strava může ochránit pokožku před

    6 tipů pro efektivní cvičení

    15.08.17 | Část: Zdraví, Fitness

    6 tipů pro efektivní cvičení

     Bohužel se to stává. Cvičíte a stravujete se správně, a přesto nejsou výsledky patrné. Čím to je? Co děláte špatně? 

    Může se jednat o důsledek neefektivního cvičení a špatné „zdravé“ stravy. Nic se nemá přehánět. Femina vám nyní přináší několik užitečných tipů, které vám pomohou opravit váš dietní a cvičební plán a koordinovat je tak, aby byly výsledky co nejlepší.

    Omezte cvičení na 30 – 40 minut

    Dlouhé tréninky nejsou zdaleka tak účinné jako kardio vměstnané do 30 – 40 minut, při kterém se velmi efektivně spalují kalorie. Cvičení s vysokým nasazením a intenzitou během kratší doby je mnohem účinnější než delší a tím pádem pozvolnější trénink.

    Cvičte intenzivně, ale s menší rychlostí

    Při posilování a cvičení ovšem zbytečně nespěchejte. Za prvé si můžete ublížit, a za druhé pracují svaly usilovněji, pokud cvik provádíte po delší časový horizont a na procvičovanou svalovou skupinu myslíte. Tedy každý pohyb "procítíte".

    Oddych je důležitý

    Mezi jednotlivými cviky je nutná malá pauza, během níž se sval dokáže regenerovat, a vy pak můžete pokračovat v efektivním cvičení. Důležité tedy je, nechat svaly odpočinout nejen mezi cviky, ale i během dnů mezi cvičením. Není vhodné chodit cvičit každý den, ale ob den.

    Měňte a mixujte cvičební metody

    Měňte svůj trénink každé dva týdny tak, abyste zapojila všechny svalové struktury. Střídejte kardio a posilovací cviky. Nezaměřujte se pouze na problematické partie, ale věnujte se i ostatním částem těla, abyste měla vyvážený trénink, a pak i krásně vyváženou postavu. Důležité je vědět, že když chcete zhubnout, je nutné se zaměřovat na celé tělo.

    Kardio vás chytí za srdce

    Existuje mnoho kardio tréninků, které jsou zábavné a příjemné, a při kterých bude vaše tepová frekvence stoupat pěkně nahoru a vy začnete spalovat kalorie. Výběr je pouze na vás. Vyberte si cvičení, které vás bude bavit a přinášet vám co největší požitek. Mezi kardio patří běh, cyklistika, plavání, turistika, veslování, zumba, ale i jiné taneční tréninky, které jsou velmi zábavné a zdravé.

    Proteiny a sacharidy

    Proteiny pomáhají obnovovat unavené svalstvo a sacharidy nám dodávají energii během cvičení. Libové maso, zelenina a ovoce, stejně jako celozrnné potraviny jsou velkým zdrojem bílkovin a sacharidů. Tuky, mimochodem, mají také velmi velký význam. Tuky, kromě toho, že zabezpečují vstřebávání vitaminů rozpustných v tucích, a vlastně žádná buňka by nez mastných kyselin nemohla přežít, chrání také vnitřní orgány před poškozením a teplotními výkyvy, čímž zaručují naše zdraví. Takže to nepřehánějte ani s drastickými dietami!

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Zdraví
     Stále se perete s několika kilogramy, které se vás ne a ne pustit? Začněte hubnout zdravě...
     Chcete zhubnout, dobře vypadat a být celkově v pohodě? Pak byste měli vyzkoušet osvědčený recept – a tím je
     Krátké představení cviků Pěti Tibeťanů berte jako orientační, na toto téma se dají napsat stohy knih.
     FITMAMI je fitness trénink pro všechny aktivní maminky, které se chtějí udržet v kondici a přitom
    Není žádným tajemstvím, že cvičit bychom prostě měli. Ale nezapomínejte, že všeho moc škodí a
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    3 kroky k dokonalému orálnímu sexu
    3 kroky k dokonalému orálnímu sexu
    19.09.17 | Láska, Intimita
    Zbožňuješ jeho horké rty a polibky ve svém klíně? Svíjíš se blahem pod jeho
    Zlomené srdce? Hazard se zdravím
    Zlomené srdce? Hazard se zdravím
    18.09.17 | Láska
    Že srdce po těžkém rozchodu bolí, to je všeobecně známá věc. Ovšem málokdo
    Jaký bude v posteli? Poznejte to z jeho gest.
    Jaký bude v posteli? Poznejte to z jeho gest.
    18.09.17 | Láska, Intimita
     Temperamentní milenec, nebo leklá ryba? Odhadnout, jaký sex vás čeká, není vůbec

    REKLAMA:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády