• dle шаблоны бесплатно
  • ,
  • Игры для Андройд
  • KRÁSA:

    Plíživě a nepříjemně deštivě se hlásí
    V horkých dnech se většina z nás místo
    17.11.18 | Krása
    Jak docílit sametově hebké pokožky? Jak dodat vlasům
    Skupina vědců z Rutgerské univerzity v USA zjistila, že nedostatek
    Kosmetika je nedílnou součástí většiny žen, a

    Hubnutí se náhle zastavilo. Proč a co s tím?

    23.12.16 | Část: Zdraví, Diety

     Začala jste hubnout, kila šla dolů bez problému, motivace byla obrovská. A najednou rána z čistého nebe – ručička váhy se najednou nechce pohnout! Kde je chyba? Příčin může být několik, většinou je to špatně nastavený redukční režim, někdy třeba hormonální změny nebo stres. 

    Než si začněte dělat starosti, měli byste vědět, že kolísání hmotnosti o jeden nebo dva kilogramy v průběhu dne je běžné a normální. Odborníci na hubnutí proto doporučují kontrolovat svůj postup maximálně dvakrát za týden, vždy v tentýž čas. „Měli jsme klientku, které to nedalo, a vážila se několikrát denně. Pak se zbytečně stresovala tím, že váha kolísá. Doporučili jsme jí vážit se jen dvakrát za týden; ke svému překvapení začala hubnout podle nastaveného plánu. Jednou z podmínek zdravé redukce váhy je psychická pohoda,“ říká Gabriela Knosová, specialistka na výživu a tělesný pohyb z brněnského Institutu kompliment.

    Na vině jsou často hormonální změny
    Krátkodobé zastavení hubnutí nebo i přechodný nárůst hmotnosti u žen nejčastěji způsobují periodické hormonální změny. Nedejte se tedy odradit, když nehubnete podle svých představ během ovulace nebo menstruace. Během těchto dní se může vaše hmotnost i zvýšit, a to až o jeden až tři kilogramy!

    Dalšími příčinami zastavení redukce váhy může být nasazení antikoncepce nebo substituční hormonální terapie v případě menopauzy, nepravidelné vyprazdňování, zácpa a nadměrné zadržování tekutin v organismu. Stejně tak vyčerpání a stres. Dále mohou hubnutí bránit i užívané léky, jako například antihistaminika, betablokátory, perorální antidiabetika, antidepresiva a jiné, například hormonové léky.

    Nehubnete déle než dva týdny? Poraďte se s odborníkem
    Když se ručička váhy zastaví a nechce se dále pohnout, je třeba v první řadě přehodnotit jídelníček a v případě chyby ji co nejdříve napravit. Pokud to nepomůže ani po dvou týdnech, je vhodné se obrátit na odborníky, kteří se hubnutí věnují profesionálně.

    „Zastavení poklesu hmotnosti nepodceňujte, protože v některých případech může být jedním z prvních příznaků onemocnění. Například může signalizovat polycystická ovaria, hypofunkci štítné žlázy, inzulinovou rezistenci, cukrovku nebo jiná onemocnění,“ říká Gabriela Knosová z Institutu kompliment. Odborník na hubnutí zanalyzuje příčiny zastavení redukce váhy (většinou je chyba opravdu jen v jídelníčku a pohybu), v případě vyloučení chyby dodržování redukčního režimu vám potom doporučí lékařské vyšetření.

    Přizpůsobujte jídelníček i pohyb aktuální situaci
    Jak už jsme zmínili, většinou je zastavení hubnutí způsobeno nesprávně nestaveným redukčním plánem, hlavně nevhodným jídelníčkem. Lidé, kteří hubnou vlastní metodou, většinou dosáhnou úspory energie zmenšením porcí jídla, vynecháním večeří a výdaj energie zvýší pohybem. Díky tomu ztratí poměrně rychle několik kilogramů. Radost z hubnutí však často vystřídá zklamání z nečekaného zastavení poklesu redukce i přesto, že nadále pokračují v nastaveném režimu. Nevědí, jak je možné, že režim, který fungoval, najednou nezabírá.

    Chyba může být i v tom, že hubnoucí nezohledňuje složení stravy a zastoupení živin v jednotlivých jídlech. Pokud jen zmenšíte porce, ale nezměníte zdroje, ze kterých energie pochází, může právě toto být příčinou toho, že se tělo brání dalšímu úbytku váhy.

    Věrka zhubla dvacet kilogramů, pak musela změnit režim
    Příkladem může být Věrka, která si sama sestavila redukční režim a úspěšně zhubla dvacet kilogramů. Pak se ale pokles váhy zastavil a navzdory velkému úsilí nedokázala hubnutí opět nastartovat. Protože i po zhubnutí byla podle kritérií BMI stále v pásmu obezity a ambici zhubnout si držela nadále, požádala o pomoc odborníky. „Po důkladné analýze stravování jsme jí upravili jídelníček a sestavili optimální tréninkový plán. Kila začala opět ubývat. Jídelníček jsme průběžně monitorovali a upravovali podle aktuální potřeby, stejně jako cvičební zátěž. Za půl roku byla Věrka štíhlejší o třicet kilogramů,“ vypráví Gabriela Knosová. 

    I nadměrný pohyb může zastavit redukci váhy
    I pokud se stravujete na jedničku, kamenem úrazu může být nevhodný pohyb a překvapivě i nadměrné cvičení. „Mnoho lidí je přesvědčeno, že čím více budou cvičit, tím více zhubnou. To však platí jen do určité míry. Nadměrný pohyb může být příčinou neplánovaně velkého nárůstu svalové hmoty a tím zvýšení váhy, zvětšení tělesných objemů a zmohutnění postavy,“ vysvětluje Gabriela Knosová. Ideální je pohyb dvakrát nebo třikrát týdně po dobu 45 až 60 minut. 

    Vyhněte se stresu
    Stagnaci váhy může způsobit i nadměrná zátěž organismu a stres, jehož příčinou může být pracovní vytíženost, partnerské nebo rodinné problémy, neshody, nemoc, nedostatek spánku a jiné. Někteří lidé jsou na stres citlivější než jiní, a vliv na redukci váhy je téměř okamžitý, příkladem může být jedenatřicetiletý programátor Marek. „Přes týden byl velmi vytížený a někdy spal jen čtyři hodiny denně. Přestože dodržoval zásady redukčního stravování, ručička váhy se nechtěla pohnout dolů. Přes víkend si odpočinul a vždy vzorově zhubnul. Markovi jsme doporučili zvolnit v pracovním tempu, více relaxovat a aktivně odpočívat, a to nejen pro úspěšnou redukci váhy a její následné udržení, ale také kvůli neblahému vlivu stresu na celkové zdraví,“ vzpomíná Gabriela Knosová z brněnského Institutu redukce a prevence nadváhy.

    скачать шаблон для dle скачать бесплатно фильмы
    (hlasů: 0)
    Související články:
    Sekce: Zdraví, Diety
     Ráno rychle vstát, omýt, nalíčít, obléknout a tradá do práce, a nezapoměla jste na
    Sekce: Zdraví, Diety
     Správné stravování je klíčem ke zhubnutí nadbytečných kilogramů. Jak jsme si již
    Sekce: Zdraví, Diety
     Co je zdravé stravování? Pro jednoho je to pouze bílé maso, celozrnné pečivo a spousta zeleniny,
    Sekce: Zdraví
     Stále se perete s několika kilogramy, které se vás ne a ne pustit? Začněte hubnout zdravě...
    Sekce: Zdraví, Diety
     Existuje spousta mýtů, které kazí vaše hubnutí. Vybrali jsme sedm, o kterých možná
    Poznámky k článku:

    Sex a vztahy:

    10 věcí, které přitahují opačné pohlaví jako magnet.
    10 věcí, které přitahují opačné pohlaví jako magnet.
    18.11.18 | Láska, Intimita
    Každému se líbí něco jiného a tak občas není jednoduché vymyslet, jak upoutat pozornost
    Sexuální revoluce ve vaší posteli!
    Sexuální revoluce ve vaší posteli!
    18.11.18 | Láska, Intimita, Rodinná
    Pokud máte stálého partnera, zřejmě jste si spolu našli už určitý sexuální
    Žhavá rychlovka na veřejnosti: Tipy, jak na to!
    Žhavá rychlovka na veřejnosti: Tipy, jak na to!
    18.11.18 | Láska, Intimita
     Neobvyklé prostředí plus vědomí rizika, že vás někdo přistihne, rovná se

    Počasí:

    POPULAR:

    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
    28.10.16 | Krása, Kosmetika
    Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá!
    Ideální ženské tělo? Víme, jak vypadá! Každá země má svou představu o tom, jak má vypadat ideál ženské siluety. Aspoň to
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost!
    Retro look: Líčení ve stylu třicátých let. Probuď v sobě ženskost! Světlá pleť, výrazná maskara na horních řasách, tenké obočí do
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru
    Jak udělat domeček pro panenky z papíru Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty
    Maska z kočičí podestýlky i řasenka ze sušenek, tak zní podivné recepty   Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
    Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší? Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a
    Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády