KRÁSA:

22.08.19 | Krása / Péče o vlasy
Vánoční večírky vrcholí a společenské události nahrávají různým účesům
22.08.19 | Krása / Péče o vlasy
Vlasy jsou korunou krásy každé ženy a zaslouží si naši pečlivou péči. Dopřáváte
22.08.19 | Krása / Péče o tělo
   Zhubnout břicho je pro některé ženy skutečný oříšek. Pokud už jste změnila
21.08.19 | Krása / Péče o tělo
   Vaginoplastika je chirurgický zákrok, kterým se zužuje poševní vchod nebo
20.08.19 | Krása / Péče o tělo
  Není žádným tajemstvím, že cvičit bychom prostě měli. Ale nezapomínejte, že

6 zásad pro vytvarování dokonalých břišáků

21.07.19 | Sekce: Krása / Péče o tělo |

Většina lidí, kteří začnou posilovat, se nejdříve zaměří na břicho. Jenže nestačí jen vědět, jaké svaly posilovat a jaké cviky provádět. Je důležité vědět i pár dalších věcí, aby cvičení bylo opravdu efektivní a nedřeli jste se nadarmo.

Břicho představuje zpravidla nejproblematičtější oblast těla, a to jak pro ženy, tak pro muže. Pánové mají navíc tu smůlu, že jsou geneticky předurčeni k přednostnímu ukládání tuku v oblasti pasu, což je nejen neestetické, ale také ohrožující z hlediska zdraví. Na velkém obvodu pasu se podílí tuk podkožní (ten je relativně neškodný), a také tuk viscerální – útrobní. Ten se usazuje v okolí vnitřních orgánů, které pak nemohou správně fungovat, a proto dochází k různým zdravotním potížím od steatózy (ztučnění) jater až po poruchy endokrinní soustavy.

Co se týče svalů břicha, ty zůstanou skryty, pokud se tuku nezbavíte. Jinak to zkrátka nejde. Můžete posilovat přímé i šikmé břišní svaly, ale když na nich bude spočívat vrstva tukové izolace, nikdy se pod kůží rýsovat nezačnou.

Procvičovat břicho není důležité jen pro vypracování pověstného pekáče buchet, ale především pro poskytnutí opory páteři i pro podporu funkce útrobních orgánů.
Zde je několik tipů pro efektivní posilování břicha:
1. Cvičte obden

Pro svaly břicha platí úplně stejná pravidla jako pro jakékoli jiné svaly. Trénujte tuto část těla maximálně každý druhý den (nebo klidně i méně často), aby stihla dostatečně zregenerovat. Přetížené svaly sílit nebudou.

 
2. Posilujte všechny skupiny břišních svalů

Břicho je tvořené mnoha svalovými skupinami a za pozornost stojí každá z nich. Začněte svou slabinou (často to bývají šikmé břišní svaly nebo spodní část přímého svalu) a pokračujte systematicky dál. Nezapomeňte ani na svaly uložené hluboko v břiše (které dobře procvičíte výdržemi nebo balančním cvičením) i svaly pánevního dna.
3. Trénujte s prázdným žaludkem

Zkuste cvičit hned ráno nebo na konci tréninku, kdy nemáte příliš plný žaludek. Cvičení nalačno vám pomůže svaly lépe procítit. Jestliže je oblast pasu vaší prioritou, silový trénink jejím zdokonalováním klidně začněte.
4. Správně dýchejte

Abyste mohli procítit a prokrvit každou posilovanou partii břicha, musíte správně dýchat. I zde platí pravidlo, které říká, že s námahou přichází výdech, s povolením pak nádech. V krajní poloze cviku pak chvilku se zadrženým dechem vydržte a na práci svalu se soustřeďte. Při výdržích (třeba ve vzporu) se snažte dýchat pravidelně a klidně.

5. Měňte zátěž

Nenuďte se jen obyčejnými zkracovačkami nebo sedy–lehy, ale zkoušejte různé možnost procvičení středu těla. Nebojte se výdrží ani balančních cviků, které zapojí svaly, jež při klasickém posilování zahálejí. Měňte také intenzitu cvičení (zvyšujte ji), aby si břicho nezvyklo na stereotyp, ale bylo nucené na trénink reagovat a sílit.
6. Upravte jídelníček

Břišáky si vyrobíte především v kuchyni – to znamená, že s nesprávným jídelníčkem bude vaše snaha marná. Pokud to s tréninkem břicha myslíte vážně, vyvarujte se nadměrného příjmu soli, polotovarů, ale také tuku a cukru.

скачать dle 12.1
(hlasů: 0)
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:

Cvičíte, snažíte se držet různé diety a pořád máte pocit, že v oblasti bříška to není

Sekce: Láska / Intimita
Nejspíše jste už o nich slyšela. Co přesně si ale pod nimi představit? Díky těmto cvikům dochází k

Sekce: Zdraví / Fitness
Ploché břicho je snem každé ženy. Bohužel, pouhou dietou se k němu nedá dopracovat. Cvičení, cvičení a zase jenom

Sekce: Zdraví / Fitness
 Ach jo, to břicho. Tak snadno roste a tak těžko se cvičí. Totiž, aby bylo cvičení na břicho efektivní, je

Sekce: Zdraví / Fitness
 Tuk se velmi často může ukládat v některých oblastech více než v jiných. A nejčastěji se jedná právě
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU:

SEX A VZTAHY:

Pánové, víte, o čem vaše partnerka tajně sní?
Pánové, víte, o čem vaše partnerka tajně sní?
23.08.19 | Láska / Intimita
Jaké jsou nejčastější sexuální fantazie?  
Jak si sex na jednu noc suprově užít.
Jak si sex na jednu noc suprově užít.
23.08.19 | Láska / Intimita
Sex bez závazků může být skvělá relaxace a nic ti v dnešní době nebrání si ho plně vychutnat. Ale na tyhle věci nezapomeň,
Jak může masturbace ovlivnit váš cvičební plán
Jak může masturbace ovlivnit váš cvičební plán
23.08.19 | Láska / Intimita
Potřebujete se tak trochu eroticky vybít, takže si zalezete pod peřinu se svým oblíbeným vibrátorem. Co když vás čekají nějaké
Co dělat v posteli, když vás běžný sex nudí?
Co dělat v posteli, když vás běžný sex nudí?
22.08.19 | Láska / Intimita
Jste spolu dlouho a hledáte nové možnosti, jak si zpestřit sexuální život? Tak to jsou následující tipy přímo pro vás!

Počasí:

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

POPULÁRNÍ:

Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
28.10.16 | Krása / Kosmetika
Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
Jak udělat domeček pro panenky z papíru
Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy jsou zdarma a mohou být
Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?   Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a podtrhnout, je dobré vědět,
Desatero o žloutence
Desatero o žloutence
17.03.17 | Zdraví
     Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
Bikram jóga
Bikram jóga
26.08.17 | Zdraví / Fitness
  Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které se skládají z 26 poloh a dvou dýchacích cvičení.
Vrchol extravagance: Černé svatební šaty. Jdete do toho?
Vrchol extravagance: Černé svatební šaty. Jdete do toho?   Svatební šaty jako z pohádky? To je sen každé nevěsty! Ale musí být nutně bílé či smetanové? Někteří módní návrháři jsou toho
Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády