KRÁSA:

09.09.19 | Krása / Péče o vlasy
  Ráda byste se chlubila sexy hřívou, jenomže místo toho vám matka příroda
05.09.19 | Krása / Péče o tělo
Toužíte po opálené pokožce, ale nechcete své tělo vystavovat škodlivým
04.09.19 | Krása / Péče o tělo
Máte po těle kožní výrůstky a drobné bradavičky, které jsou vadou na kráse, jež
04.09.19 | Krása / Kosmetika
   Být tak roztomilá jako malá holka a přitom neuvěřitelně svůdná…nyní máte
01.09.19 | Krása / Péče o tělo
  V létě čas běží tak nějak jinak. Zase ses začetla do knihy a zapomněla se

Získat postavu do plavek můžete i bez diet.

30.08.19 | Sekce: Krása / Péče o tělo |

 

Zase nervózně pozorujete kalendář, jak se blíží léto a s ním i plavková sezona, protože jste ještě pořád nedokázali shodit nadbytečná kila, co jste nabrali přes zimu? Raději zapomeňte na hladovění a jiné drastické diety. Být ve formě a vytvarovat postavu podle svých představ lze i jinak!

Nemusíme držet drastické diety či vrcholově sportovat, abychom si udrželi fyzičku či připravili postavu do plavek. Někdy stačí provozovat rekreační spor, hodně chodit a dodržovat správou stravu.
Jděte se projít

Pokud nedržíte drastické diety, máte rádi dobré jídlo a nechcete přibírat na váze, je dobré se denně více hýbat.

„Doporučuji se každý den projít alespoň 45 minut. Ideální je hodinová vycházka. Při té je potřeba si alespoň trochu zvýšit tepovou frekvenci, proto by to neměla být pomalá chůze od stánku s občerstvením ke stánku s pivem. Ideální je rychlejší tempo. Dá se říct, že jakýkoli pohyb, při kterém se alespoň půlhodiny denně budete trochu potit, může být přínosný pro boj s kilogramy,“ říká fyzioterapeut PhDr. Kryštof Kuba.
Sbohem, 300 kalorií za hodinu
Chůze je ale nejjednodušší cesta ke zdravému hubnutí a zároveň zlepšení nebo udržení dobré kondice. Chcete-li si zlepšit postavu, tak choďte hezky napřímení rychlejším a pravidelným pohybem. Ideální je hodina a půl denně. Zkuste si denně měřit, kolik ujdete kroků a kilometrů Velmi svižnou chůzí můžete spálit až 300 kalorií za hodinu. Pokud ale chodíte pomalu, jdete ochable, tak to neprospívá zádům a ani po tomto pohybu neubydou kila. Při chůzi nenoste také těžké tašky, mějte raději dobře padnoucí batoh.

Všechny svaly v pohybu

Obyčejná procházka je ideální k protažení a zapojení svalstva.

Chcete-li více spalovat kalorie je důležité při chůzi zapojit celé tělo a udělat komplexní cvik: „Během procházky ujděte například dvacet rychlých kroků a poté krok natáhněte, abyste zapojili i horní část těla, tak během chůze točte rukama v ramenou a pořádně s nimi zamávejte. Můžete se třeba i 10x uklonit na každou stranu – krásně si tak protáhnete páteř do stran. Nakonec si položte dlaně přímo na hýžďové svaly a 10x se pořádně zakloňte, tak zapojíte i břišní svaly. Pokud se takto během procházky třikrát protáhnete a zapojíte svaly, bude to úplně stačit,“ vysvětluje PhDr. Kuba.
Starý dobrý „indiánský běh“

Ze sportu lze doporučit běh. Důležité je ale mít v pořádku klouby a kosti Běh pomáhá nejen pálit kalorie, ale pročistíme si jim krásně hlavu, je přínosný pro náš organismus a pomáhá například v boji při snižování krevního tlaku. Skvělé je také zkusit projížďky na kole nebo tzv. „indiánský běh“, což je kombinovaná chůze s během. Komu jsou všechny tyto sporty cizí lze vřele doporučit například tanec. Ten je ideální i pro páry.
Zkuste vyvážit příjem a energii
Máte rádi sladké? Tak byste měli v mlsání dodržovat hlavně střídmost. Mnoho lidí si myslí, že vyvážením stravy při správném poměru cukrů, tuků, bílkovin, vitaminů nepřiberou na váze, což není úplně pravda. Pohyb a množství spálené energie musí být v rovnováze s příjmem sladkého či jiného kalorického pokrmu.

Pořádně se vyspěte

Kdo spí, nepřibírá, by se s nadsázkou dalo říci. Je dobré si během svátků pořádně odpočinout a dobře a dlouze se vyspat. Když spíme, tak nejíme a zároveň nabíjíme baterky naší energie, abychom pak mohli vyrazit za zdravým pohybem. Proto pro vyvážení příjmu a výdeji energie vnímejme, co během dne děláme, jíme a jak den prožíváme.

скачать dle 12.1
(hlasů: 0)
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:

Sekce: Zdraví
Bolesti pohybového ústrojí patří k častým důvodům návštěvy lékaře u mnoha lidí.

Sekce: Zdraví / Fitness
Chcete zhubnout, zlepšit si kondičku a nevíte, jak začít? Pak vsaďte na pravidelnou chůzi každý den. Ujít

Sekce: Zdraví / Fitness
 Léto už je za dveřmi, ale ještě není pozdě na to začít hubnout a dělat něco pro své zdraví.

Sekce: Zdraví / Fitness
  Běh patří k nejpřirozenějším způsobům pohybu. Jeho odpůrci často argumentují, že si při něm

Sekce: Zdraví / Fitness
Potřebovali byste začít se sportem nebo cvičením, ale kila navíc vám v tom brání? Rychle se unavíte
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU:

SEX A VZTAHY:

Těchto 9 potravin zvyšuje počet spermií.
Těchto 9 potravin zvyšuje počet spermií.
19.09.19 | Láska / Intimita / Rodinná
  Máme dobrou zprávu pro muže, kteří chtějí být otcem. Všechno, co jíte, může mít velký vliv na kvalitu a počet vašich spermií. A
Míváte sny o sexu?
Míváte sny o sexu?
19.09.19 | Láska / Intimita
Zdálo se vám v noci, že máte sex se svým šéfem, který vás ale vůbec nepřitahuje, se svým známým nebo třeba s Georgem Clooneym?
Tohle jsou věci, které při seznamování odradí každou holku
Tohle jsou věci, které při seznamování odradí každou holku
19.09.19 | Láska / Intimita
  Pánové a dámy, tyhle věci byste opravdu dělat neměli, jestli nechcete potenciálního partnera odradit dřív, než se stačíte
Blíží se revoluce v sexu? Muži odteď nebudou potřebovat kondomy.
Blíží se revoluce v sexu? Muži odteď nebudou potřebovat kondomy.
19.09.19 | Láska / Intimita / Rodinná
 Co se sexu týče, když to vezmeme hodně zjednodušeně, existují pouze dva druhy. Chráněný a nechráněný. Každý má asi nějaké své

Počasí:

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

POPULÁRNÍ:

Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
28.10.16 | Krása / Kosmetika
Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
Jak udělat domeček pro panenky z papíru
Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy jsou zdarma a mohou být
Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?   Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a podtrhnout, je dobré vědět,
Desatero o žloutence
Desatero o žloutence
17.03.17 | Zdraví
     Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
Bikram jóga
Bikram jóga
26.08.17 | Zdraví / Fitness
  Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které se skládají z 26 poloh a dvou dýchacích cvičení.
Vrchol extravagance: Černé svatební šaty. Jdete do toho?
Vrchol extravagance: Černé svatební šaty. Jdete do toho?   Svatební šaty jako z pohádky? To je sen každé nevěsty! Ale musí být nutně bílé či smetanové? Někteří módní návrháři jsou toho
Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády