KRÁSA:

 Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy vyměňují
Povislá horní víčka jsou problémem žen i mužů. Kromě toho, že je vnímáme jako
15.10.19 | Krása / Kosmetika
   Stav naší pokožky, a zejména pak pleti, vypovídá o stavu našich vnitřních
11.10.19 | Krása / Péče o vlasy
   Dokonalé vlasy – to je sen každé z nás, ale realita bývá bohužel jiná.
10.10.19 | Krása / Péče o vlasy
  Krásný šperk se stává naší součástí, a tak není divu, že se nám ho vůbec

Cvičení: Spodní břicho

25.04.17 | Sekce: Zdraví / Fitness |

 Ach jo, to břicho. Tak snadno roste a tak těžko se cvičí. Totiž, aby bylo cvičení na břicho efektivní, je nutné cvik správně provádět, ne jen švihat sebou nahoru-dolů. Jitka Rubešová vám dnes vysvětlí, jakých chyb se vyvarovat.

U jakéhokoli cviku na břicho, i když třeba děláte sedy-lehy, je důležité zapojit pánevní dno, abyste celý cvik prováděli správně. Břicho totiž tvoří několik vrstev svalů, které jdou do hloubky. Abychom se dostali do hloubky pánevního dna a do příčného břišního svalu, namísto posilování pouze přímého břišního svalu, musíme aktivovat pánevní dno. Proto musíte mít u cvičení tyto „dvě dírky zapnuté“ – stažené. Takže u jakéhokoli cviku na břicho aktivujeme obě „dírky“, stáhneme je a potom s výdechem připojíme bříško, s nádechem povolíme.

Další chybou je, například u všech sklapovacích cviků, nechat břicho „vylézt ven“. Když jdete s výdechem nahoru, musíte naopak bříško vtáhnout dovnitř, abyste zapojili i příčný břišní sval. Příčný břišní sval je, obrazně řečeno, takový opasek – když ho aktivujeme a posílíme, tak se nám břicho stáhne, jako když ho stáhnete opaskem. Takže nesnažte se pouze udělat žádaný pohyb, ale ještě s pohybem nahoru, s výdechem vtahovat bříško dovnitř.

Pokud jsou součástí cviku ruce za hlavou, je nutné si zkontrolovat, jestli máme ramena stažené od uší dolů. Když budeme totiž ramena táhnout nahoru k uším, tak nechtěně zapojujeme krk a přetěžujeme šíjové svaly. A také si dejte pozor, abyste nezakláněli hlavu. Hlavu tahejte naopak k hrudi, „do ďolíku“. Pohled směřuje dopředu, ne do stropu. Takže se dívejte na kolena, na stehna, jednoduše tím směrem, kterým provádíte pohyb.

1. Přítahy kolen
Jedná se o cvik velmi jednoduchý, ovšem účinný na posílení svalů spodního bříška, pokud se provádí precizně.

Celý vršek těla leží uvolněn, nezapojujeme ani hlavu, ani hrudník, pouze spodní část těla. Ruce máme pod hlavou, abychom se jimi nepodpírali a zapojovali tak pouze svaly spodního bříška. Hlava, ruce i hrudník leží uvolněně. Zvedneme nohy, aktivujeme pánevní dno (stažením obou „dírek“) a stažením svalů spodního bříška s výdechem vytahujeme kolena nad trup, tedy snažíme se vytáhnout pánev do stropu a poté zase pomalu, obratel po obratli s nádechem pouštíme.

 

Když se vracíme do původní polohy, tak bříško také pracuje, takže ho nepouštíme švihem, ani nijak prudce, ale pomalu, kontrolovaně. Snažíme se vůbec nehýbat vrchní částí těla.

 

Častou chybou u těchto cviků je, že se snažíme zapírat o ruce a pomáhat si jimi. Je důležité, abyste pohyb prováděli spodním bříškem, nikoli švihem, nebo kolébáním se na zádech.

2. Svíčka

Jedná se o podobný cvik, ovšem s propnutými koleny. Chodidla směřují do stropu. Opět aktivujeme pánevní dno a zapojením spodního bříška se snažíme vytáhnout pánev, protlačit paty do stropu – jako bychom chtěli chodidla do stropu obtisknout, a poté pomalým kontrolovaným pohybem pokládáme pánev zpět na podložku.

Cvičte 15 opakování po 3 sériích (po každé sérii si chvíli odpočiňte, vydýchejte se a znova cvičte 15 opakování).

скачать dle 12.1
(hlasů: 0)
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:

Sekce: Zdraví / Fitness
   Jedná se o populární a hojně využívanou alternativu k běžným odporovým cvičením, kdy využitím vlastností vody dokážeme komplexně procvičit celé

Sekce: DĚTI / Těhotná
 Během těhotenství každá nastávající maminka přibere na váze. Optimální přírůstek

Sekce: Krása
 Už od pradávna je známo, že nejlepším sportem pro zlepšení pevnosti ňader je plavání.

Sekce: Zdraví / Fitness
 Krátké představení cviků Pěti Tibeťanů berte jako orientační, na toto téma se dají napsat stohy knih.

Sekce: Zdraví / Fitness
Sedíš celé dny u počítače, zhltneš u něj snídani i oběd a jediný pohyb, co máš, je cesta na toaletu a zpátky? Pak bolest zad je tvým druhým jménem a
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU:

SEX A VZTAHY:

4 rozdíly mezi normálním sexem a pornem!
4 rozdíly mezi normálním sexem a pornem!
22.10.19 | Láska / Intimita / Rodinná
  4 věci z porna, které nejsou tak běžné, jak by se mohlo zdát.  
Jsou frigidní, nebo to partner neumí?
Jsou frigidní, nebo to partner neumí?
22.10.19 | Láska / Intimita / Rodinná
  Frigidita je samozřejmě reálný problém, ale je těžké odhadnout, jestli je nechuť k sexu způsobena opravdu touto dysfunkcí, nebo
Orgasmus na několik způsobů: Znáte všechny?
Orgasmus na několik způsobů: Znáte všechny?
22.10.19 | Láska / Intimita
  Nic vás neuvolní tak, jako přicházející rozkoš, která doznívá a rezonuje celým tělem. Myslíte si, že orgasmus je jenom jeden?
Pane, pojďte se seznámit…
Pane, pojďte se seznámit…
22.10.19 | Láska
  Jak jsem slíbila, vyzkoušela jsem se seznámit přes seznamovací agenturu a přiznávám se, že jsem v rozpacích. Nevím, jak se s

Počasí:

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

POPULÁRNÍ:

Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
28.10.16 | Krása / Kosmetika
Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
Jak udělat domeček pro panenky z papíru
Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy jsou zdarma a mohou být
Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?   Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a podtrhnout, je dobré vědět,
Desatero o žloutence
Desatero o žloutence
17.03.17 | Zdraví
     Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
Bikram jóga
Bikram jóga
26.08.17 | Zdraví / Fitness
  Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které se skládají z 26 poloh a dvou dýchacích cvičení.
Vrchol extravagance: Černé svatební šaty. Jdete do toho?
Vrchol extravagance: Černé svatební šaty. Jdete do toho?   Svatební šaty jako z pohádky? To je sen každé nevěsty! Ale musí být nutně bílé či smetanové? Někteří módní návrháři jsou toho
Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády