KRÁSA:

 Netradiční až šokující tipy na to, jak být krásnější, si ženy vyměňují
Povislá horní víčka jsou problémem žen i mužů. Kromě toho, že je vnímáme jako
15.10.19 | Krása / Kosmetika
   Stav naší pokožky, a zejména pak pleti, vypovídá o stavu našich vnitřních
11.10.19 | Krása / Péče o vlasy
   Dokonalé vlasy – to je sen každé z nás, ale realita bývá bohužel jiná.
10.10.19 | Krása / Péče o vlasy
  Krásný šperk se stává naší součástí, a tak není divu, že se nám ho vůbec

Zdravé hubnutí

13.05.17 | Sekce: Zdraví |

 Stále se perete s několika kilogramy, které se vás ne a ne pustit? Začněte hubnout zdravě...

Na hubnutí neexistuje jeden univerzální recept, jelikož každý člověk je velice komplikovaná individualita a ne všichni jednoznačně reagují na určité podněty stejně. Obecně můžeme říci, že zdravé hubnutí je takové, které nezanechává trvalejší následky na našem těle.

Zdravé hubnutí je dáno správnou volbou stravy a cvičení. Strava tvoří 70% zdravého hubnutí a zbylých 30% při hubnutí přisuzujeme správnému a dostatečnému cvičení. Mnoho lidí se ptá, zda mohou zhubnout i bez cvičení. Samozřejmě, že můžou, ale abychom měli správně tvarovanou postavu, je potřeba procvičovat různé partie těla. Jestli se nemůžete k cvičenít přinutit, přečtěte si článek Jak se donutit začít cvičit?

Mnoho lidí dělá chybu v tom, že když hubnou, tak jí často málo či se snaží držet hladovky. To je špatně. Když člověk jí nedostatečně, tělo si začne každé sousto ukládat ve formě tuku na horší časy. A to samozřejmě není při hubnutí cílené. Naopak, každý kdo se rozhodne hubnout, chce, aby jeho tukové zásoby byly spalovány. Toho docílíme tak, že začneme jíst každé 2-3 hodiny v menších porcích. Metabolismus se tím nastartuje a začne přebytky spalovat.

Samozřejmě je důležitý správný poměr mezi živinami. Měli bychom ubrat množství tuků a také sacharidů. Pokud nemá někdo s hubnutím velké zkušenosti, doporučuji navštívit odborníka přes výživu. Pod jeho vedením budete hubnout správně a nebudou Vám hrozit žádné komplikace. Může Vám doporučit i doplňky stravy, které by Vaše hubnutí měly podpořit.

Důležitý je při hubnutí i pitný režim. Tělo tekutiny potřebuje. Měli bychom vypít 2-3 litry denně. Nejlepší volbou je samozřejmě neperlivá voda, zvolit můžeme také různé čaje, zředěné 100% džusy. Špatnou volbou jsou slazené limonády, alkoholické nápoje, káva, perlivé vody a jeden druh minerální vody. Perlivé vody obsahují oxid uhličitý, který dráždí trávicí trakt a navozuje nám pocit sytosti. Myslíme si, že jsme se již dostatečně napili, přitom tomu tak není. Jeden druh minerální vody by nám mohl způsobit ledvinové, močové či žlučníkové kameny, proto doporučuji minerálky střídat. Proč je dobré pít více vody, se dočtete v článku Hydratujte pleť zevnitř.

Nedoporučuji ani jednostranné diety. Sice na nich zhubnete, ale po jejich ukončení většinou dochází k jo-jo efektu, což hubnoucí člověk špatně nese. Mnoho obézních lidí má i psychické problémy. Je to způsobené právě tím, že se neustále snaží zhubnout pomocí různých diet a následným přibíráním hmotnosti. Hubnutí pro ně znamená začarovaný kruh, což vede k depresím, izolaci a další konzumaci jídla. Vyhněte se proto jednostranným dietám a začněte měnit své jídelní zvyklosti. Jestli nevíte, jak na to, začněte hubnout s námi! O našem hubnutí se můžete dočíst v článku Hubneme s ABC Dietou.

Co se týče cvičení, mělo by být zařazováno alespoň 3x týdně, trvat by mělo min. 30 minut. Právě po této době začne totiž tělo spalovat přebytečné tuky a spaluje je ještě asi 30 minut po cvičení. Důležité je před cvičením asi 1-2 hod. nejíst, taktéž i po cvičení.

Cvičení je dobré zařazovat hned po probuzení, kdy tělo ještě nepřijalo žádnou energii, a proto spaluje ihned tukové rezervy. Pokud nemáte ráno na cvičení čas, zařaďte cvičení navečer a po jeho ukončení již nejezte. Posilovací cviky doporučuji zařazovat v odpoledních hodinách. 2 hod. po ukončení posilování bychom měli jíst kvalitní bílkoviny, menší množství sacharidů a zeleninu.

Cvičení můžeme podpořit i tzv. fat burnery (např. přípravky, které obsahují L-Carnitin, kofein…), které nám napomáhají spalování tuků. Pokud nemáte na cvičení čas či máte nějaké zdravotní komplikace, které Vám mnoho pohybu nedovolí, zvolte alespoň rychlou chůzi.

скачать dle 12.1
(hlasů: 0)
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:

Sekce: Zdraví / Fitness
 Chcete zhubnout, dobře vypadat a být celkově v pohodě? Pak byste měli vyzkoušet osvědčený recept – a tím je

Sekce: Zdraví / Fitness
 Nebaví vás chodit do fitness centra, hodiny cvičení nestíháte, protože jsou v čas, kdy pracujete nebo chcete

Sekce: Zdraví / Diety
 Jedná se o tzv. bílkovinnou dietu. Budete totiž jíst veskrze samé bílkoviny a žádné cukry.

Sekce: Zdraví / Diety
 Existuje spousta mýtů, které kazí vaše hubnutí. Vybrali jsme sedm, o kterých možná

Zdravě jíst, přiměřeně se hýbat a žít v duševní pohodě je návodem na dlouhý, spokojený život. Když se budete chtít podle této věty řídit, mohl by váš
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU:

SEX A VZTAHY:

4 rozdíly mezi normálním sexem a pornem!
4 rozdíly mezi normálním sexem a pornem!
22.10.19 | Láska / Intimita / Rodinná
  4 věci z porna, které nejsou tak běžné, jak by se mohlo zdát.  
Jsou frigidní, nebo to partner neumí?
Jsou frigidní, nebo to partner neumí?
22.10.19 | Láska / Intimita / Rodinná
  Frigidita je samozřejmě reálný problém, ale je těžké odhadnout, jestli je nechuť k sexu způsobena opravdu touto dysfunkcí, nebo
Orgasmus na několik způsobů: Znáte všechny?
Orgasmus na několik způsobů: Znáte všechny?
22.10.19 | Láska / Intimita
  Nic vás neuvolní tak, jako přicházející rozkoš, která doznívá a rezonuje celým tělem. Myslíte si, že orgasmus je jenom jeden?
Pane, pojďte se seznámit…
Pane, pojďte se seznámit…
22.10.19 | Láska
  Jak jsem slíbila, vyzkoušela jsem se seznámit přes seznamovací agenturu a přiznávám se, že jsem v rozpacích. Nevím, jak se s

Počasí:

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

POPULÁRNÍ:

Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
28.10.16 | Krása / Kosmetika
Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
Jak udělat domeček pro panenky z papíru
Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy jsou zdarma a mohou být
Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?   Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a podtrhnout, je dobré vědět,
Desatero o žloutence
Desatero o žloutence
17.03.17 | Zdraví
     Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
Bikram jóga
Bikram jóga
26.08.17 | Zdraví / Fitness
  Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které se skládají z 26 poloh a dvou dýchacích cvičení.
Vrchol extravagance: Černé svatební šaty. Jdete do toho?
Vrchol extravagance: Černé svatební šaty. Jdete do toho?   Svatební šaty jako z pohádky? To je sen každé nevěsty! Ale musí být nutně bílé či smetanové? Někteří módní návrháři jsou toho
Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády