KRÁSA:

21.09.19 | Krása / Péče o vlasy
  Chceš popohnat růst vlasů, dodat jim lesk, zbavit se lupů či zacelit
21.09.19 | Krása
  Na molu, v časopisech či v reklamních kampaních jasně vede extrémní štíhlost.
20.09.19 | Krása
Jak docílit sametově hebké pokožky? Jak dodat vlasům větší lesk? Či jak
09.09.19 | Krása / Péče o vlasy
  Ráda byste se chlubila sexy hřívou, jenomže místo toho vám matka příroda
05.09.19 | Krása / Péče o tělo
Toužíte po opálené pokožce, ale nechcete své tělo vystavovat škodlivým

Jednoduché změny, díky kterým se konečně zbavíte přebytečných kil

03.09.19 | Sekce: Zdraví / Zdravé stravování / Diety / Fitness |

Občas stačí úplné maličkosti, abyste zaznamenali ve svém životě závratnou změnu. A o snaze shodit nadbytečné kilogramy to platí také.

Hubnutí máme většinou spojené s nutností od základů „překopat“ celý svůj životní styl. A i když u některých z nás nejspíš nic jiného nezafunguje, u spousty stačí ke zbavení se několika kil změnit ve svém životě úplné maličkosti. Které?
Pijte vodu

Jak vypadá váš pitný režim, respektive jaké nápoje do něho patří? Pokud pijete limonády, slazené minerálky, čaj nebo kávu s cukrem či džusy apod., příliš své postavě nepomáháte. Prim by ve vašem pitném režimu měla hrát čistá voda ochucená třeba kouskem ovoce nebo neslazené nápoje typu zelený či bylinný čaj. Touhle změnou přestanete dodávat organismu spousty prázdných kalorií.
Zjistěte skutečnou velikost porce

Zamyslete se nad množstvím jídla, které si dáváte na talíř. Mnoho z nás jí totiž až příliš velké porce. Zkuste proto sníst přibližně 80 % obsahu talíře a dejte si 20 minut pauzu. To je doba, po kterou trvá žaludku a mozku, aby „si vyměnily informace“ o sytosti. A tak se může stát, že po těchto 20 minutách už nebudete mít na jídlo ani pomyšlení. Spořádáte tak méně kalorií než obvykle.
Snídejte

Pokud ráno vyrážíte do práce či do školy, aniž byste svému žaludku dopřáli nějaké to sousto v podobě zdravé a vyvážené snídaně, děláte velkou chybu. Je totiž prokázáno, že lidé, kteří snídají, hubnou mnohem snáze než ti, co si snídani odepřou. Proč? Nejenže nastartují metabolismus, ale navíc přes den nespořádají tak velké množství (především nezdravého a kalorického) jídla.

Denně uberte 100 kalorií

Nemusíte zrovna hladovět, abyste hubli. Stačí, když snížíte příjem kalorií přibližně o 100, abyste zaznamenali změnu. Jak takových 100 kalorií vypadá? Třeba že si neposypete špagety kopou sýra, chipsy vyměníte za čerstvou zeleninu a namísto moukou či jíškou začnete zahušťovat omáčky a spol. zeleninou. A vynecháte dezert po obědě. Zas tak velké oběti to nejsou, co říkáte?
Plánujte, co jíte

Na každý den si rozmyslete alespoň rámcový jídelníček. A snažte se největší a nejkaloričtější jídla konzumovat ráno, dopoledne či v poledne. Budete mít totiž mnohem více času a příležitostí spálit kalorie z nich, než kdybyste si je dopřáli odpoledne a večer.
Vyrazte na procházku

Sport, respektive pohyb, je nedílnou součástí snah o zhubnutí. Ovšem pokud vás děsí představa hodinového tréninku v posilovně, můžete si oddychnout. Člověku, který se prakticky nehýbe, bude minimálně zpočátku stačit, když do svého nabytého rozvrhu zařadíte 30minutovou procházku středně rychlou chůzí. I taková maličkost už znamená rozdíl!
Porcujte si

Pokud si dopřáváte občas nějakou nepříliš dietní a nikterak zdravou dobrotu (a nikdo neříká, že byste něco takového dělat nesměli), raději si z ní odeberte přesně to množství, které chcete sníst. Proč? Je to jednoduché – máte-li chuť na trochu chipsů, odsypte si do mističky a zbytek ukliďte někam hodně hluboko do spižírny, jinak po pár minutách zjistíte, že máte ruku zabořenou do prázdného sáčku. To samé platí i o čokoládě... Když ji včas neuklidíte, už si na ní další den nepochutnáte.

скачать dle 12.1
(hlasů: 0)
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:

Jak úbytek nadbytečných kil co nejvíce podpořit? Klíčem je kromě pravidelného pohybu a vhodné stravy také popíjení mátového čaje a neslazené kávy.

Osoby, které konzumují slazené perlivé limonády, jsou více ohroženy rozvojem rakoviny tlustého střeva. A bohužel, pokud u nich nádor skutečně

   Také si celý rok říkáte, že byste měla zhubnout, ale nějak se nemůžete odhodlat změnit svůj životní styl a začít se zdravou stravou a pohybem?

Sekce: Zdraví
Věděli jste, že existuje správný návod na to, jak se sprchovat? Děláme to každý den, ale zatímco někdo dává přednost mytí vlasů šampónem každý den,

Kolik vypít denně vody, abys měla dostatečný pitný režim, co pít, nebo co by tě mělo varovat, že začínáš trpět nedostatkem tekutin? Jak se to projeví

Sekce: Zdraví / Diety
   Pokud i v létě chcete vypadat šik a na jaře si obléci své oblíbené kalhoty, kila musí dolů. Přečtěte si nejspolehlivější rady, jak se zbavit
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU:

SEX A VZTAHY:

Kouření může zmenšovat penis
Kouření může zmenšovat penis
21.09.19 | Láska / Intimita
  Kouříte jednu za druhou? Pak byste měli hodně zvážit, jestli jsou pro vás cigarety důležitější než velký penis a erekce.  
Exhibicionistky a jiné sexuální výtržnice.
Exhibicionistky a jiné sexuální výtržnice.
21.09.19 | Láska / Intimita
  Jedna z častých otázek, kterou sexuologové dostávají na svých přednáškách? Lidi zajímá, jestli existují sexuálně dravé ženy,
Cvičení pro lepší sex
Cvičení pro lepší sex
21.09.19 | Láska / Intimita
  S přibývajícím věkem svaly ochabují, pokud je neposilujeme. Výjimkou nejsou ani svaly poševní – a právě na ty se při cvičení
Lidé se dělí podle čtyř základních sexuálních osobností
Lidé se dělí podle čtyř základních sexuálních osobností
21.09.19 | Láska / Intimita
   Tak jako existují čtyři základní temperamenty osobností, existují také čtyři základní osobností rysy člověka v sexu. A každý

Počasí:

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

POPULÁRNÍ:

Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
Co se bude nosit letošní podzim? Beauty trendy z přehlídkových mol podzim/zima 2016
28.10.16 | Krása / Kosmetika
Už víš, v čem letos na podzim zazáříš? Nemluvíme teď o dokonalém kabátu
Jak udělat domeček pro panenky z papíru
Jak udělat domeček pro panenky z papíru   Tvorba domečku pro panenky papíru není nijak složité. Barn, dvoubarevná a světle zelené domy jsou zdarma a mohou být
Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?
Líčení podle barvy očí: Víte, co vám sluší?   Nemusíte je líčit vůbec nebo klidně použít jen řasenku, ale pokud chcete oči trochu zvýraznit a podtrhnout, je dobré vědět,
Desatero o žloutence
Desatero o žloutence
17.03.17 | Zdraví
     Deset důležitých otázek a odpovědí o infekční hepatitidě typu A a B.
Bikram jóga
Bikram jóga
26.08.17 | Zdraví / Fitness
  Bikram jóga se cvičí ve speciálních devadesátiminutových lekcích, které se skládají z 26 poloh a dvou dýchacích cvičení.
Vrchol extravagance: Černé svatební šaty. Jdete do toho?
Vrchol extravagance: Černé svatební šaty. Jdete do toho?   Svatební šaty jako z pohádky? To je sen každé nevěsty! Ale musí být nutně bílé či smetanové? Někteří módní návrháři jsou toho
Copyright © 2014 Ženské řády.Cz | Design by ALEX- Ženské řády